صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

آنطور که دلم می خواست نشد

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ب.ظ

من عارف و عاشق و شاعر و نویسنده ام من توانائیهای بسیاری از برکت آیات و روایات قرآن و تورات و انجیل بدست آوردم من تسلط خوبی براشعار حافظ دارم این اشعار توانائیهای مرا بسیار زیاد بالا برده است نماز شب و سحرخیزی و اذان و روزه توان و قدرت حیرت انگیزی به من داد 

رفیقان معتبر و بسیار معروف و مشهور باعث خوشحالی دوستان و اقوامم گردید من در سن بیست و یک سالگی رفیقان صدساله داشتم با تجربه های بسیار بالا و توصیه های ارزشمند 

من صخا را در بهترین موقعیت عرفانی و روحانی افتتاح کردم و به مردم خدمات قرض الحسنه و خیریه مناسب ارائه نمودم من باعث خشنودی قلبهای بسیاری شدم 

من دعای هزاران سالخورده را پشت و پناه خودم و قرض الحسنه صخا داشتم و دارم 

انتظار و توقعات من بیشتر از این حرفها بود که فکرش رابکنید من در سطح جهانی با هنر بالای نویسندگی و اشعارم برای قرض الحسنه بهترین تبلیغات و ترغیبات را داشتم و دارم 

من از قویترین افراد از بین بندگان خوب خداوند در سطح جهانی برای تقویت ایده و نیت خوب و خالص خودم حمایت و همکاری خواستم قلب من به قلبهای بزرگی متصل گردید 

من دست بکارهائی زدم و هنرهائی را خلق کردم که همکاران بسیار قوی در سطح جهانی می تواند داشته باشد هنر شعر و نویسندگی امروز و دیروز و فردا همیشه از طرفداران قدرتمندی برخوردار

می باشدشاعران و نویسندگان حیرت انگیز و پرطرفدار بوده اند و در سطح جهانی همیشه از درخشش خوبی برخوردار می باشند 

اعتبار و اعتماد بیشتری دارند چون مطالعات زیاد تاثیرات فراوانی برروح و روان آنها می گذارد 

من با صخا وعده های فراوانی داده ام و روی نویسندگی و اشعار خودم برای تقویت صخا حساب ویژه ای باز کردم من با وبلاگ و سایت صخا جهان را دعوت به حمایت و همکاری از فداکاری بی نظیر خودم نمودم و آرزوهای بزرگی را درذهن خودم برای قرض داران و دردمندان داشتم 

من با سجده های بی شمار خودم و نزدیکی خوب و خداپسندانه خودم با پروردگار حساب ویژه بازنمودم من خیر و برکت زیادی از خداوند برای صخا انتظار داشتم 

هنوز آنطور که دلم می خواست نشد وقتی که وعده یک میلیاردتومانی در تیرماه نود و پنج در وبلاگ صخا رسید که به سمع و نظر همه شما عزیزان رساندم با خودم و به دیگر عزیزان گفتم آن شد که دلم می خواست و دعا و آرزو کردم اکنون زمان نشان دادن قدرت و معجزه و کرامت علم و عرفان رسیده است تا قلب قرض داران را شاد و خرسند کنم اما این وعده ها هنوز عملی نشده است و آنطور که دلم می خواست نشد نمی دانم شاید هنوز باید صبر و شکر کنم و شرمنده قرض داران و دردمندان باشم تا یک وقتی دیگر خداوند برساند 

شاید هنوز باید به فعالیت و فداکاری و از خودگذشتگی خودم ادامه بدهم شاید بزودی آنطور که دلم می خواهد بشود امیدوارم چون به علم و عرفان و سحرخیزی و اذان و قرآن و تورات و انجیل و حافظ و دستهای غیب زیاد پز داده ام زیاد دلگرم و امیدوار بوده ام و دیگران را هم امیدوار کرده ام 

به قدرت اشعار و مقالات خودم زیاد پز داده ام به فریاد خودم در قالب قرض الحسنه صخا زیاد پز

داده ام به سادگی و بی ریائی زیاد پز داده ام به اعتبار و اعتماد ثروتمندان و دانشمندان بزرگ جهان زیاد پز داده ام به نفس گرم و عرفانی خودم زیاد پز داده ام 

چون نتیجه های خوبی از عارفان و عاشقان و فداکاران و جوانمردان دیده و شنیده ام بهره های فراوانی از آنها به قرض داران و دردمندان شنیده ام 

دستهای غیب را زیاد بر سر آنها شنیده ام من هم برای رسیدن به این مرحله یعنی اوج علم و عرفان و فداکاری متحمل رنجها و جوروجفاهای فراوانی شده ام 

تاوانهای سنگین و هزینه های گرانی در راه علم و عرفان و عشق و ایمان پرداخته ام 

زیاد تحقیر و تخریب و تضعیف گشته ام به امید سربلندی و سرافرازی طعنه ها و سرزنش های بسیاری شنیده ام ترس و وحشت های بسیاری را به جان خریدم 

استرس ها و اضطراب ها و بی خوابیهای فراوانی را به جان خریدم بهترین روزهای ارزانی و جوانی و سلامتی خودم را مشغول فعالیت و فداکاری در علم و عرفان و حافظ و قرآن بودم اما هنوز آنطور که دلم می خواست نشده است 

بوی خداوند را آسان نگرفته ام بوی پیامبران و فرشتگان و افراد صالح را راحت نگرفته ام 

گذشتن از شور و حال جوانی آنهم در این دوره و زمانه زیاد هم راحت نیست امروز یاران شیطان فراوانتر از گذشته اند امروز دستهای شیطان پرزورتر از گذشته است 

چون امروز امکانات و رفاهیات فراوانتر از گذشته می باشد دسترسیها آسانتر است توجه و عنایت بیشتری را از سوی سوپرپولدراها و ابرمیلیاردرها برای صخا توقع و انتظار داشتم 

می خواستم با کمک افراد توانا آسان خدمات قرض الحسنه و خیریه ارائه بدهم اما هنوز هم آنطور که می خواستم نشد باید حمایت و همکاری کنید تا یک فداکار بنام تائب در قرض الحسنه صخا به آرزوهایش برسد به دعایش برسد شادی قلب قرض داران دعا و آرزوی من است 

تمایل ثروتمندان و دانشمندان بزرگ به صخا آرزو و دعای من است اما هنوز آنطور که می خواستم نشد کاش هرچه زودتر آنطور که می خواهم بشود 

کاش جوانمردانی از سراسر جهان با من برای تقویت صخا هرچه زودتر تماس بگیرند و مرا با اینهمه ادعا و توقعاتی که ایجاد کردم و پزهائی که دادم حمایت و یاری کنند 

کاش مرا در راه قرض الحسنه و خیریه سربلند و سرافرازم کنند کاش تبلیغات و ترغیبات برای من و امثال من که در هر روستائی تعدادمان یک نفر بیشتر نیست یک خانواده بیشتر نیست بالاتر باشد توجهات و عنایات بیشتر باشد هرروستا یک تائب با یک صخا چیزی نیست که اینهمه ثروتمند و دانشمند توجه نداشته باشند بی تفاوت باشند

چرا آنطور که دلم می خواست نشد من روی حمایت و همکاری فرشته ها خیلی حساب باز کرده ام من روی عنایت و توجه ملائکه خیلی حساب باز کرده ام 

چون آیات و روایات و احادیث فراوانی راجع به دلها و دستهای باز شنیده ام همه شاعران و حکیمان و بزرگان گفته اند هرکس خدا رایاری کند خدا هم یاریش می کند در قرآن هم زیاد می بینیم اما هنوز آنطور که دلم می خواهد نشد چون با قرض الحسنه و خیریه فقط نیت یاری کردن خداوند را داشتم و دارم شنیده ام که خداوند پشتیبان و حافظ و نگهدار نیکوکاران و جوانمردان است و قرض الحسنه و خیریه اوج جوانمردی و فداکاریست اما هنوز آنطور که دلم می خواست نشد 

رکوردهای زیادی در قرض الحسنه دارم اما کامم را شیرین نکرد چون هنوز کسانی ناامید و دلگیر از صخا بیرون می روند و این آن چیزی نیست که دلم می خواهد 

من چیزی که از قدمهای محکم خودم در قرض الحسنه و خیریه صخا می خواستم من چیزی که از معجزات علم و عرفانم می خواستم من چیزی که از لطف و عنایتهای یزدان در صخا می خواستم توجه مشهوران و معروفان جهان به صخا می باشد 

چون خوابهای خوبی برای قرض داران و گرفتاران دیده ام گره های زیادی هست که باید باز شوند دلهای شکسته زیادی هستند که باید ترمیم شوند و فقط سوپر پولدار و ابرمیلیاردر می خواهد 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان 

صخا بوی الم نشرح گرفته      چه چیزی بهتر از آیات قرآن 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی