صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

با وجود اینهمه ثروتمند سالهای سختی را داشتیم

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳ ب.ظ

صخا بیست سال بهترین خدمات را در قالب قرض الحسنه ارائه داده است و یک مجموعه کاملا مفید و باارزش می باشد اما دو سه سال اخیر سختی های زیادی به همراه خانواده ام متحمل شدیم و من تلاش زیادی در راه جذب و جلب ثروتمندان کردم اما متاسفانه توجهات کم می باشد 

بااینکه کار ما قرض الحسنه و خیریه است و از ثواب بالائی برخوردار است اما چه می شود کرد ظاهرا قدر و ارزش این ثوابها را کمتر می دانیم 

و توجه و عنایت به سربلندی و سرافرازی فداکاران و عاشقان زیاد نیست 

با وجود اینهمه دانشمند و ثروتمند اینهمه التماس و خواهش تائب با این وبلاگ و سایت معتبر و پرطرفدار جای شگفتی و تاسف دارد 

بااینکه کار قرض الحسنه است بخاطر ضدهمکاریها و معوقات و حمایت نکردن ثروتمندان و دانشمندان بزرگ متاسفانه سختی ها و عذاب های بیخودی زیاد کشیدیم 

سختیهائی که لایق و شایسته یک فعال و فداکار نبوده و نخواهد بود یک نویسنده و عارف و شاعر و فداکار مسئول و سرپرست صخاست با بهترین انسانها و با اعتبارترین افراد این کار را سالهای زیاد می چرخانیم اما حمایت و همکاری ضعیف می باشد و برای ثروتمندان بزرگ خیلی خیلی سخت است 

واقعا حیف است انسانی همچون تائب با این سابقه طولانی در علم و عرفان با سابقه زیاد رئیس شورائی خودش و آشنا بودن به درد و رنج روستائیان اینهمه برای حمایت از افراد دانشمند و ثروتمند در سطح جهانی التماس و خواهش کند و بی جواب به کار خودش با هزارا مشکل و سختی ادامه بدهد و دریغ از یک تماس دلگرم کننده از یک سوپر پولدار و یا یک ابرمیلیاردر 

که باعث رونق و شوق و شادی همه ما بشوند و بهترین ارمغان را برای این فداکار داشته باشند ارمغانی بهتر از حمایت و همکاری برای صخا سراغ نداریم 

من در این سالها بهترین فداکاری و جوانمردی را به نمایش گذاشتم و داستان صخا را با اشعار و مقالات زیادی به سمع و نظر همه مردم در جهان رساندم اما از خودم و خانواده ام و از خدای خودم خیلی خجالت کشیدم و شرمنده شدم چگونه فداکاری برای من راحت صورت گرفت اما در حمایت و همکاری ضعیف عمل می شود و برای همه سخت و مشکل می باشد 

متاسفم برای همه فداکاران و جوانمردان که خیلی سختی و خجالت می کشند خداوند خودش کمکشان کند و از غیب یاریشان کند و قلبها را بسویشان متمایل گرداند 

ثروتمندان و دانشمندان بزرگ خواهش تائب را بشنوند و حمایت و همکاری خودشان را بیشتر کنند نباید عاشقان با وجود شما زیر خجالت و خفت قرض داران و دردمندان باشند 

درقالب قرض الحسنه حمایت کردن و چند صباحی پولی را در اختیار قرض الحسنه گذاشتن نباید تا این حد برایتان سخت باشد خداوند را بیشتر در نظر بگیرید چراغهای عرفانی همچون صخا نیاز مبرم به حمایت و همکاری دارند تا سرافراز شوند و امثال تائب به علم و عرفان خودشان ببالند و بنازند 

من با حکیمان و کارآفرینان و هنرمندان و ورزشکاران و شاعران و نویسندگان و عارفان و عاشقان وپزشکان و روحانیون بسیاری تماس و جلساتی داشتم و آنها را دعوت به همکاری با قرض الحسنه کردم و مشکلات و نقاط ضعف کار را برایشان توضیح دادم و همه از این کار و خدمات صخا هم راضی و خشنود بودند و از فداکاری یک خانواده فداکار در ابرسج در صخا تعجب کردند و همه می گفتند هیچ کس حاضر به چنین از خودگذشتگی نیست من هم گفتم شما فقط حمایت کنید من برفداکاریم می افزایم و آسانتر به مردم خدمات ارائه می دهم اما واقعا حمایت ضعیف است و یا اصلا نیست 

هرچند باید باشد و واجب و الزامی است 

من وظیفه ام فداکاری بود به نحو احسن انجام دادم و وظیفه دیگران حمایت و همکاری ومتاسفانه ضعیف و یا اصلا نبود که واقعا در قالب قرض الحسنه خجالت آور است فداکاران نباید سرافکنده و خجالت زده قرض داران محترم شوند با اینهمه سوپرپولدار و ابرمیلیاردر که تنها دو سه نفرشان برای صخا کافی هستند 

من به همراه خانواده ام با وجود هزاران مشکل فداکاری کردیم اما هستند کسانی که با وجود توانائی فراوان حاضر به حمایت و همکاری نیستند و کسانی هم که حاضر شدند ضعیف می باشند هرچند دستور خداست اما نمی دانم چرا در این ثواب باارزش و بالا ضعیف عمل می کنیم 

خداوند به من خیر و برکت داده است و همه را خرج و هزینه صخا کرده ام اما کافی نیست حمایت و همکاری سوپرپولدارها و ابرمیلیاردرها را می خواهم لیاقت و شایستگی آن را هم طی سالیان دراز کسب کرده ام و دعا بسیار نمودم از خداوند خیر و برکت فراوان برای صخا درخواست کردم 

امیدوارم خداوند پشتیبانیش را زیاد کند تا شرمنده قرض داران و دردمندان و حامیان صخا نشوم

آیا وقت آن نرسیده است پس از سالها همت و فداکاری تائب حمایت و همکاری شما نمایان و آشکار شود و من از خجالت و شرمندگی همه در بیایم 

حمایت از صخا هزاران بلا و مصیبت را از شما دور خواهد کرد چون قلبهای گرفتاری شاد می شوند که از ته دل دعا می کنند و انتظار می کشند و به تائب در صخا خیلی امیدوار هستند چون چشمه های زیادی از این مجموعه دیده و شنیده اند پس تائب را سرافراز نمائید 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی