صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

ای انسان خداوند به تو تن سالم عطا کرد پس خرج فعالیت و فداکاری کن بگذار وجودت در راه حمایت از قرض داران و دردمندان هزینه شود کاسته شود ارزش دارد 

وقتی خبر جانفشانی و جانبازی تو به گوش جهانیان برسد و زمان تو را به همه جهانیان ثابت کند آنوقت تو به پیروزی و سعادت خواهی رسید با زبان دیگران کاری نداشته باش 

غیبت ها و تهمت ها یک روز تمام می شوند و زمان گفتن حقیقت حتی از زبان دشمنان فرامی رسد

می رسد مردم می دانند که یک انسان عارف و عاشق و خالص می تواند در راه خیریه و قرض الحسنه همت و تلاش کند این را از اشعار و مقالات تو خواهند فهمید 

وقتی عملکرد مثبت تو به همه ثابت شود آنوقت دیگر هیچ کس نمی تواند تو را تخریب و تحقیر و تضعیف کند شاید زمان کوتاهی موفق شوند اما دیر یا زود مردم متوجه حقیقت می شوند 

حقیقت پشتیبانی بنام خدا دارد پس در راه حقیقت همت و تلاش کن پیروزی از آن توست و یک سر سوزن غیبت ها و تهمت ها و ناجوانمردیها از چشمان تیزبین فلک دور نمی ماند و جواب دندان شکن خواهد داشت و همینطور همت و کوشش در راه خوبیها از چشم فلک دور نخواهد ماند 

پس از آنجا که پشتیبان انسانهای فداکار خداوند است و فرمان به حمایت و همکاری از جانب خدا داده شده است باید فریاد فداکاران بگوش جهانیان برسد و فداکاران از همه جای این جهان یاری و حمایت شوند تا به اهداف خداپسندانه خودشان راحت و آسان برسند و در دنیا و آخرت سربلند و سرافراز بشوند و خداوند را هم از خود راضی و خشنود نمایند 

صخا حاصل یک عمر همت و کوشش عارفانه و عاشقانه تائب می باشد امیدوارم همه جهان قدر عاشقان را بیشتر بدانند و توجهات و عنایات بیشتر گردد

مهم این است که تو عاشق چه کسانی هستی و چه کسانی عاشق و حامی و پشتیبان تو هستند تائب در مقالات و اشعارش نشان داد که عاشق کیست عاشق چیست 

مهم نمایش تو درسطح جهانیست تا خود را به جهانیان در قالبی بسیار زیبا مثل قرض الحسنه صخا ثابت کنی و جوانمردان را جذب و جلب نمائی 

تائب عاشق خداست و خداهم در جهان از طرفداران بسیارزیادی برخوردار است مهم همت و تلاش درراه این عشق است و صبر و شکر جمیل تا کم کم همه متوجه تو بشوند و این زمان می برد 


نتایج همت بلند
حضرت علی(ع) می فرماید: «الفعل الجمیل ینبی عن علو الهمه»؛ کار زیبا خبر از بلندی همتی می دهد. 
و نیز می فرماید: «من بذل جهد طاقته بلغ کنه ارادته»؛ هر که توان خود را برای رسیدن به هدف خود به کار گیرد به تمام خواسته هایش خواهد رسید. 
و نیز می فرماید: «قدر الرجل علی قدر همته»؛ ارزش آدمی به اندازه همتش است. 
و می فرماید: «من شرف الهمه بذل الانسان»؛ بذل و بخشش آدمی نشانه بلندهمتی اوست. 
نیز می فرماید: «شجاعه الرجل علی قدر همته»؛ شجاعت مرد به اندازه همت اوست. 
و می فرماید: «من شرف الهمه لزوم القناعه»؛ همت بلند، قناعت همیشگی همراه دارد. 
و می فرماید: «الکرم نتیجه علو الهمه»؛ بزرگواری و آقایی نتیجه داشتن همت بلند است. 
نکوهش کم همتی یا همت به خرج دادن در امور بی ارزش
حضرت علی(ع) می فرماید: «من صغرت همته بطلت فضیلته»؛ کسی که همتش کوچک باشد فضائل او از دست می رود. 
و نیز می فرماید: «من دنت همته فلاتصحبه»؛ با آدم کوتاه همت هم صحبت مشو (که تو را نیز ساقط می کند). 
و نیز می فرماید: «من کانت همته ما یدخل فی بطنه کانت قیمته مایخرج من بطنه»؛ کسی که همتی جز پر کردن شکم ندارد قیمت او نیز همان است که از شکم او بیرون می آید. 
و نیز می فرماید: «ما ابعد الخیر ممن همته بطنه و فرجه»؛ چه بی خیر است کسی که فکری جز شکم و شهوت ندارد. 
و نیز می فرماید: «من کانت الدنیا همته اشتدت حسرته عند فراقها»؛ کسی که همتی جز دنیا ندارد هنگام مردن غصه او بسیار خواهد بود. 
و نیز می فرماید: «اجعل همک و جهدک لاخرتک»؛ همت و تلاش خود را صرف آخرتت کن. 
و می فرماید:«من کانت الاخره همته بلغ من الخیر غایه امنیته»؛ هر کس که آخرت همتش باشد، از خیر به نهایت آرزویش می رسد. (منبع: غررالحکم و درر الکلم، آمدی) 
امام محمدباقر(ع) فرمودند: لاشرف کبعد الهمه؛ هیچ شرفی همانند دوری و بزرگی همت و بلندهمتی نیست. 
و فرموده اند: و استجلب عز الیاس ببعد الهمه؛ عزت ناامیدی و بی نیازی از مردم را با بلندی و بزرگی همت جلب نما (تحف العقول: ص 682) 




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی