صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷ ق.ظ

دور فلکی یکسره برمنهج عدل است    خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل 

آنروزها قرآن مردم را هشدار و اخطار می داد و از بدیها نهی می کرد اکثر مردم فکر نمی کردند اکثر مردم گوش نمی کردند و ضررهایش متوجه خودشان می شد 

و اکثر هم بی تفاوت و بی توجه بودند اما امروز علم پزشکی همه اینها را روشن کرده است 

بدیها هرچه که فکرش را می کنید برای سلامتی بدن ضرر دارد مرضها و دردهای ناعلاج حاصل بدیهاست اینها را من نمی گویم بهترین متخصصان و پرفسورهای جهان تائید می کنند 

بهتر است به قول و سخنهای پروردگار اعتماد می کردیم و از بدیها فرار می کردیم اکنون هم راه توبه و جبران باز است چون پروردگار بزرگ است و حمایتمان می کند کمکمان می کند 

آری ظلم و ستم و جور و جفا به دیگران باعث بروز هزاران گونه بیماری می باشد مگر اینکه توبه و جبران کنیم و درراه فرهنگ و ورزش تلاش کنیم تا دردهایمان بهبود پیدا کند وگرنه خداوند با هیچ کس شوخی ندارد مگر با تقوی عزیز پروردگار می شویم و همین نکته می رساند که باید در راه راست و درست همت و تلاش کنیم و نگران نباشیم خداوند حامی و پشتیبان نیکوکاران است و دشمنان نیکوکاران را به انواع مرضهای بد مبتلا می کند و دچار بحرانشان می نماید امروز علم پزشکی به همه اینها رسیده است بگذار هرکس هرکاری دلش می خواهد بکند بگذار مکر و حیله بکار ببرند بگذار نانت را و روزیت را برش بدهند اینها همه سرطان زاست و هزاران بیماری مهلک را برانسان وارد می کند بگذار با غرور و خودخواهی توبه و جبران نکنند برمرضهایشان افزوده می شود امروز علم پزشکی همه اینها را تائید می کند بیخود نیست که خداوند می فرماید و مکرومکرالله والله و خیر الماکرین خداوند آنروز نمی توانست از لحاظ پزشکی برایمان باز کند چون مردم آن زمان بی سواد بودند اما امروزه بچه های شیری ما باسوادند و به سلامتی خودشان اهمیت فراوانی می دهند عزیزان از بدیها دوری کنید و در راه فرهنگ و ورزش تلاش کنید حامی و پشتیبان فداکارانی همچون تائب باشید تا زنده و سلامت و پاینده بمانید اجرهمگی با الله 

حافظ قلم شاه جهان مقسم رزق است   از بهر معیشت مکن اندیشه باطل 

بگذار نانت را ببرند بگذار روزیت را ببندند نان خودشان بریده می شود روزی خودشان بسته می شود و به هزاران مصیبت و درد و مرض گرفتار می شوند اینها به تائید علم پزشکی رسیده است 

اگر قدر و ارزش سلامتی خودتان را می دانید و می فهمید ناجوانمردی نکنید چون سرطان زاست و هزاران بیماری صعب العلاج دیگر را برایتان به ارمغان می آورد من با چشمان خودم دیدم 

جوانمردی کنید حمایت و همکاری از فداکاران هزاران مرض و درد بی درمان را شفا می دهد امتحان کنید معجزاتش را خواهید دید فداکاری همچون تائب را که عاشقانه به مردم خدمت می کند خوشحال کنید قلبش را خرسند نمائید خداوند شفابخش دل و دیده هایتان می شود 

هزاران درد و مصیبت و مرض از شما دور خواهد شد من نمی گویم علم پزشکی تائید می کند دعا و آرزوهای خوب اثرات ارزنده و مفید دارد 

من درراه امر به معروف خیلی به خودم فشار آوردم اشتباه می کردم چون امربه معروف هم نباید پا را فراتر از حد خودش بگذارد بگذار هرکس هرکاری دلش می خواهد بکند 

تو خوب باش فداکاری کن مردم را جوانمردان جهان را به حمایت و همکاری دعوت کن خداوند خودش درستت می کند عجله نکن معجزات و کراماتش را کم کم خواهی دید و همه خواهند دید 

خوبیها و فداکاریهائی همچون تائب در صخا پشتیبان محکمی بنام خداوند دارند 

دور فلکی یکسره برمنهج عدل است   خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل 

پس انسانهای نیکوکار و فداکار اشتباه نکنند ناراحت و دلگیر و افسرده نباشند صبر و شکر جمیل کنند و جشن بپا کنند شاد باشند که علم پزشکی به همه جا رسیده است و ظالمان و مغرضان و مغروران و منفوران جهان را گیر انداخته است همه پی به اهمیت و عظمت توبه و جبران می برند 

حسرت گرما نماند بردل تائب چنین    سوز بی حد خزانها را تلافی می کنم

روزی که مغرضان ناجوانمرد توبه و جبران کنند همه رنجهای تائب و امثال تائب هم فراموش می شود و همه آنروزهای سرد و سیاه را خداوند تلافی می کند مثل داستان یوسف 

بخل و کینه و غرور و حسادت و سنگدلی و بی رحمی و بی غیرتی دروغ و کینه و نفرت و و و همه اینها باعث بروز بیماریهای گوناگون هستند که با همت و تلاش درراه فرهنگ و ورزش و با توبه و جبران اصلاح می شوند و از هزاران بیماری گوناگون خلاص می شویم  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی