صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

پولدارترین فوتبالیستهای جهان

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶ ب.ظ

صخا همیشه آرزو دارد که ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارها جذب این مجموعه بشوند آنقدر تشویق و ترغیب و همت و تلاش کنم تا به آرزویم برسم و همه روستاهای جهان را با این ایده گلستان کنم و در این راه از همه دانشمندان و ثروتمندان معروف و مشهور جهان تقاضای حمایت و همکاری دارم امیدوارم حامیان خوبی برای صخا جذب نمایم 

پولدارترین فوتبالیست ها و باشگاه های دنیا (عکس)

پولدارترین فوتبالیست ها و باشگاه های دنیا (عکس)

وقتی صحبت از پردرآمدترین افراد جامعه می‌شود خیلی‌ها ناخودآگاه تصور می‌کنند فوتبالیست شدن، به مفهوم حضور در جمع پردرآمدترین افراد هر جامعه‌ای است در حالی که شاید واقعا این​طور نباشد. با این حال اما شماری از فوتبالیست‌ ها، دارای درآمدهای نجومی هستند و با توجه به شاخص بودن و شناخته شدن آنها​ چنین تصوری در اذهان عمومی جوامع مختلف به وجود آمده است. با این توصیف ، مروری بر درآمد پردرآمدترین بازیکنان دنیای فوتبال خالی از لطف نیست:

به گزارش پارس ناز به نقل از نشریه فرانس فوتبال، لیونل مسی که در ماه ژانویه به عنوان بهترین بازیکن دنیا برگزیده شد، بالاترین درآمد را درمیان بازیکنان حرفه ای دنیا دارد و پس از آن دیوید بکام از انگلستان و کریستیانو رونالدو از پرتغال قرار دارند.

1. لیونل مسی

تعجبی ندارد که لیونل مسی، نابغه ریز جثه آرژانتینی در صدر جدول ثروتمندترین بازیکنان فوتبال دنیا قرار داشته باشد چون این بازیکن چپ پا و گلزن، طی سال‌های اخیر جای هیچ حرف و حدیثی را برای این که به همگان ثابت شود بهترین بازیکن دنیاست بر جا نگذاشته است.مسی در سال، 33 میلیون یورو درآمد کسب می کند. این رقم شامل 10.5 میلیون یورو حقوق سالیانه از بارسا، 1.5 میلیون یورو پاداش ها و 21 میلیون یورو تبلیغات می شود.

 

سود 2012 : 33 میلیون یورو (27.5 میلیون پوند)

سود 2011 : 31 میلیون یورو

ارزش خالص : 110 میلیون دلار – (تخمینی)

باشگاه کنونی : بارسلونا

حامیان مالی : آدیداس و پپسی.

2. دیوید بکام

برخلاف لیونل مسی که براساس توانایی‌ها و آمادگی بی‌نظیرش پردرآمدترین بازیکن فوتبال دنیاست، دیوید بکام، بازیکن پا به سن گذاشته انگلیسی به اقتضای شهرت ویژه و ابعاد حاشیه‌ای، بالاترین درآمد دنیای فوتبالیست‌ها را (بعد از مسی) به خود اختصاص داده است.

 
پولدارترین فوتبالیست ها و باشگاه های دنیا (عکس)

سود 2012 : 31.5 میلیون یورو (26.2 میلیون پوند)

سود 2011 : 19 میلیون یورو

ارزش خالص : 160 میلیون پوند یا 260 میلیون دلار

باشگاه کنونی: لس آنجلس گلکسی

بکام که سال‌ها با حضور در فوتبال نه‌چندان مطرح ایالات متحده آمریکا، پول پارو کرده طی یک سال گذشته هم 62.2 میلیون پوند به جیب زده است. البته این رقم، شامل درآمدهای تبلیغاتی شومن معروف و 36 ساله انگلیسی نمی‌شود.

3. کریستیانو رونالدو

اما رونالدو ستاره سرشناس پرتغالی هر کاری می‌کند نه در جدول بهترین‌ها، به لیونل مسی می‌رسد و نه در جدول پردرآمدتر‌ها به او و حتی دیوید بکام، با این حال رونالدو به لطف گل‌های پرشمارش در رئال مادرید با کسب درآمد هنگفت سالانه 24.3 میلیون پوندی خود در رده سوم پردرآمدترین بازیکنان جهان قرار گرفته است.

 
پولدارترین فوتبالیست ها و باشگاه های دنیا (عکس)

سود 2012 : 29.2 میلیون یورو (24.3 میلیون پوند)

سود 2011 : 27.5 میلیون یورو

ارزش خالص : 160 میلیون دلار – (تخمینی)

باشگاه کنونی: رئال مادرید

کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید که 32 گل در 26 بازی در این فصل به ثمر رسانده با استفاده از رسانه های اجتماعی محبوبیت خاصی کسب کرده است. 50 میلیون طرفدار فیس بوک و 3 میلیون دنبال کننده توییتر؛ بخشی از جاذبه های رونالدو برای حامیان مثل نایک، آرمانی، کوکاکولا و کاسترول است.

4. ساموئل اتوئو

با وجود آن که سال‌ها از دوران اوج ساموئل اتوئو و بازی‌های درخشان این مهاجم کامرونی در بارسلونا و اینترمیلان می‌گذرد ولی همچنان این مهاجم باهوش و قوی جثه، به بازی ادامه می‌دهد و اتفاقا درآمدی باورنکردنی هم کسب می‌کند.

 
پولدارترین فوتبالیست ها و باشگاه های دنیا (عکس)

سود 2012 : 23.3 میلیون یورو (19.4 میلیون پوند)

سود 2011 : 13 میلیون یورو

ارزش خالص : 50 میلیون دلار – (تخمینی)

باشگاه کنونی: آنژی ماخاچ قلعه روسیه

اتوئو با کسب درآمد سالانه 91.4 میلیون پوندی از باشگاه آنژی ماخاچ قلعه روسیه، درآمدی کلان از ثروت هنگفت مالک ثروتمند آن به دست آورده و در مکان چهارم پردرآمدترین بازیکنان سال دنیا قرار گرفته است.در طول 12 ماه گذشته، در پی موفقیت و قهرمانی اتوئو در لیگ همراه با بارسلونا و اینتر میلان پوما و فورد به عنوان حامیان مالی وی اضافه شده اند. این بازیکن آفریقایی 4 بار در سالهای 2003، 2004، 2005 و 2010 موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن قاره آفریقا نیز شده است.

باشگاه فوتبال آنژی ماخاچ قلعه روسیه مهاجم سابق اینتر میلان را در یک قرارداد سه ساله با حقوق و دستمزد سالانه 20،5 میلیون یورو یا به مبلغ 28،8 میلیون دلار در نرخ ارز کنونی خریداری کرد. قرارداد اتوئو بالاترین پرداخت بازیکن در تاریخ فوتبال است و پس از او رونالدو و مسی قرار دارند.این باشگاه روسی در مالکیت سرمایه گذار روسی سلیمان کریموف، یکصد و هجدهمین فرد ثروتمند جهان با ارزش خالص 7،8 میلیارد دلار قرار دارد.

5. وین رونی


وین رونی، ستاره فیزیکی و نه‌چندان زیبای منچستریونایتد، دومین انگلیسی در بین پنج بازیکن پردرآمدتر فوتبال دنیا محسوب می‌شود.
رونی که در منچستریونایتد به خوبی درخشیده و جایگزین مناسبی برای رونالدو کوچ کرده محسوب شده است طی یک سال 17.2 میلیون پوند به جیب زده است.رونی قرارداد تبلیغاتی خود را با کوکا کولا به هم زده ولی نایک همچنان حامی وی است.
 
پولدارترین فوتبالیست ها و باشگاه های دنیا (عکس)
 
سود 2012 : 20.6 میلیون یورو (17.2 میلیون پوند)

سود 2011 : 20.7 میلیون یورو

ارزش خالص : 45 میلیون دلار

باشگاه کنونی: منچستر یونایتد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی