صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

در تبلیغ یک عاشق همه باهم کوشا باشیم

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۱۸ ق.ظ

کارآفرین زندگی آفرین است پس آفرینی جاودانه براو باد این سخن حکیم ارد بزرگ باید سر در سازمان ملل نوشته شود (تائب )

من از همان روز اولی که سخنان جالب حکیم ارد بزرگ را شنیدم در تبلیغ و تشویق و ترغیب و تحریک ایشان فعال و کوشا شدم باید انسانهای خوب و شیرین زبان و همه کسانی که شاهکار می کنند به عالم و آدم معرفی شوند 

من از همه شما سوال می کنم آیا تائب که یک سخن حکیم ارد بزرگ باعث می شود بهترین تبلیغات و مطالعات و بررسی ها را از ایشان داشته باشد و همه شیروانیها را تحریک کند تا قدر و ارزش این گوهر ارزشمند را بیشتر بدانند چون برای شیروان می تواند فایده های فراوانی داشته باشد و برای همه جهان 

آیا این انسان که با علم و عمل خودش یک مجموعه قرض الحسنه و خیریه بنام صخا افتتاح کرده است که می تواند برای ابرسج و همه روستاهای جهان یک انگیزه قوی باشد تا گلستان شوند و اگر همت و تبلیغ و توجه و حمایت بیشتر بشود تمام سوپرپولدارها و ابرمیلیاردرهای جهان جذب و جلب صخا می شوند لایق و شایسته بهترین تشویقات و تبلیغات و عنایتها نیست 

من قضاوت را به عهده شما می گذارم چون صخا یک سخن خوب و زیبا نیست یک عمل بسیار مفید و ارزنده است که باید سر در سازمان ملل نوشته شود تا همه روستاهای جهان را گلستان کند 

تا جهانی آباد و آزاد داشته باشیم دغدغه و مشکل کشاورزان و دامداران به راحتی مثل آب خوردن با صخا حل می شود 

پس از همه افراد توانا و ثروتمندو دانشمند در جهان توقع و انتظار توجه و عنایت خداپسندانه به صخا دارم با یک جو رحم و غیرت و خجالت همه روستاهای جهان را گلستان کنیم 

صخا یک عمل زیبا و یک شاهکار و ایده بسیار عالی برای همه روستاهای جهان 

صخا خدمتی همراه باصداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

ضدهمکاری با فداکاران تا کی ادامه داشته باشد ما که از یک جمله شیرین و زیبا تا این حد خوشحال و خشنود می شویم آیا لایق و شایسته نیستیم که شما از عمل خداپسندانه ما خوشحال و خشنود شوید و در تبلیغ و حمایت و عنایتش بیشتر همت و تلاش کنید اجر همگی با الله 

صخا باید در بهترین دانشگاهای جهان مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد صخا یک ایده است که می تواند جهان را گلستان کند 

صخا محل جذب بهترین سوپرپولدارها و ابرمیلیاردرها باید بشود چون یک ایده جهانی است یک ایده ای که پتانسیلش را دارد با حمایت و همکاری همه روستاهای جهان را گلستان کند 

صخا یک معجزه است یک کرامت عرفانی و روحانی است صخا لطف و عنایت پروردگار می باشد بوی خداوند و فرشتگان و افراد صالح می دهد 

بوی سحرخیزی و اذان و نماز و روزه می دهد بوی عاشقان و عارفان و جوانمردان را می دهد صخا یک کرامت و یک معجزه بزرگ است که شکر و سپاس می خواهد 

صخا بوی مرغ بریان حضرت موسی را دارد فقط شکر و سپاس می خواهد تا جهان را گلستان کند فقط حمایت و همکاری می خواهد 

صخا نه تنها ابرسج بلکه همه روستاهای جهان را می تواند گلستان کند (تائب) 

سود بالای بانکی کمر کارآفرینان را می شکند کمر کارخانه دارها را می شکند پس به قرض الحسنه ها بیشتر اهمیت بدهیم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی