صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

اثرات بوسه های عاشقانه برآرم صخا

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳ ب.ظ

عشق یعنی التماس و انتظار                        عشق یعنی بوسه ای بر دست یار

من صخا را درقالب یک آرم قشنگ و زیبا به رنگ سبز و سفید که نشانه صلح و دوستی است درآوردم و آنرا که یک هدیه از خداوند است عاشقانه هرروز و هرشب می بوسم چون دستهای خدا را احساس می کنم چون گره های زیادی باز می شوند و کسانی که در باز کردن این گره ها شریک من هستند و در صخا حساب باز می کنند و با حمایت و همکاری آنها گره های زیادی را باز کرده ام و مشکلات فراوانی را حل کرده ام پس اینچنین بردستان آن عزیزان بدون اینکه خودشان متوجه شوند بوسه می زنم امیدوارم شما که می خوانید و زحمت می کشید این بوسه های عارفانه و عاشقانه تائب سرپرست قرض الحسنه صخا را احساس کنید 

عشق یعنی پا و دل دنبال توعشق یعنی هرچه دارم مال تو

عشق یعنی خال و ابروی کمانعشق یعنی یک تیمم یک نماز

عشق یعنی تا ابد با من بمان

چه بسیار نگاه ها در جهان سرگردانند که در چشمی جای

گیرند و چه بسیار فریادهایی که بر سنگ خاموش  بوسه می زنند

عشق را از ماهی بیاموز که چه بی پایان آب را پر ازبوسه های بی پاسخ میکند


ای بهار بوسه در بزم بلور ، چشم بد از چشم زیبای تو دور

می شود مثل نسیم بال در بال پرستو ، بوسه بر قلب

شقایق ها بزنیم ، هیچکس تنها نیست ، ما خدا را داریم

تائب چه باشد مشکلت زانوی غم داری بغل   ولله و خیروالماکرین افسرده و غمگین چرا

پروانه به شمع  بوسه زد و بال و پرش سوخت    بیچاره از عشق فقط سوختن آموخت

عشق اگر با عفت توأم شود گوهری است گرانبها و در

عشق فاصله بین خطا و پاکی یک بوسه است

یه حساب در بانک مهر و صفا باز کن تا من میلیون ها بوسه به

حسابت واریز کنم ، یادت نره حساب جاری باز کنی

صخا خدمتی همراه باصداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شماهم همکاری کنید

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد .بیدار باش من

با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه

هایت میکارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم .

یک بار برای دیدن دریا قدم به ساحل گذاشتی… اما امواج

دریا هزاران بار برای بوسیدن قدمگاهت تا روی ساحل پیش

آمدند. دلم برات تنگ میشه اما هزاران بار بر قدمگاهت بوسه میزنم.

صخا ازمعجزات علم و عرفان                 صخا لطف و عنایتهای یزدان

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست

اما شیشه ی عمرمن است بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش

بشکند.تارموی توست اما ریشه ی عمر من است

اندکی عاشقانه تر زیر باران بمان ابر را بوسیده ام تابوسه بارانت کنند

من دست بوس توام که خاکریز را لمس کرده‌ای، خون را دیدی، مرگ را به سخره گرفتی و هم‌چنان در انتظار شهد شهادت می‌سوزی
«تقدیم به تمامی جانبازان سرزمینم»

من بوسه بردستان پراز صداقت و ایمان تائب می زنم که یک چنین خدمتی را به مردم روستایش ابرسج ارائه نمود 

یک انسان عارف و عاشق و شاعر و نویسنده که به تقلید از جانبازان و فداکاران و شهیدان به خدمتگزاری همت وکوشش کرد  

این خدمتگزار عاشق که بی نهایت همت و تلاش می کند و شب و روز برای تقویت صخا فعالیت و فداکاریش را به نمایش جهانی گذاشته است و دربرابر همه سختیها و مشکلات و نقاط ضعف بردستان خودش خالصانه بوسه می زند که اینچنین می نویسد و می گوید تا شاید داستانش به گوش همه کسانی که خدا می خواهد برسد 

داستان یک روستائی عاشق که از علم و عرفان عاشق شده است و برای تقویت عشق خودش سالها در اشعار حافظ و آیات قرآن و تورات و انجیل کار کرده است 

و با کمترین امکانات و دربدترین شرایط شاهکار بزرگ و بی نظیری را ارائه کرده است و بالاتر از توان خودش کوشیده استکه بتواند مرهم زخمهای عمیق قرض داران و دردمندان باشد و انتظار حمایت و همکاری از میلیاردها انسان در دنیای به این بزرگی دارد که تنها چند نفرشان برای پیشرفت و رشد و شکوفائی صخا کافی هستند که تائب از وجودآن عزیزان از توجه و عنایت آن دانشمندان و ثروتمندان به آرزوهای خداپسندانه خودش برسد و دعاهای خیر خودش را مستجاب ببیند 

امیدوارم اثرات این بوسه های عاشقانه بردستان پراز صداقت و ایمان صخا را که به نیابت از دستان گرم شما عزیزان می باشد پذیرا باشید 

من این آرم قشنگ صخا را عاشقانه می بوسم و می بویم باشد که خداوند برخیر و برکت این مجموعه قرض الحسنه و خیریه بیفزاید تا بتوانیم بهترین گره گشا و بهترین نان رسان در جهان باشیم 

من برای جذب و جلب نظر دانشمندان و ثروتمندان معروف و مشهور جهان هرچه در توان باشد بالاتر از آنرا هم انجام داده ام 

من که ره بردم به گنج حسن بی پایان دوست  صدگدای همچوخود را بعد از این قارون کنم 

من درعشق همت و تلاش کردم تا به این مرحله رسیده ام من بهشت را نمی خواهم من شادی قلب قرض داران و دردمندان و گرفتاران را از بهشت بیشتر دوست دارم من برای رضایت حقتعالی تلاش می کنم و رضایت حقتعالی در لبخند لبهای پاک و معصوم گرفتاران و مظلومان است 

التماس و خواهش من تا روز مرگ ادامه خواهد داشت من همه چیز خودم را وقف صخا کرده ام چون هرچه خداوند به من عطا کرده است باید وقف بندگانش شود من از نعمتهای خدادادی که برمن عطا شده است بی نهایت استفاده می کنم تا بتوانم دستهای خداوند را در این قرض الحسنه عرفانی بهتر و بیشتر ببوسم و همه دانشمندان و ثروتمندان بزرگ را در این بوسه های عاشقانه بردستان خداوند شریک می خواهم 

کجایند مردان بی ادعا که تائب می خواهد در صخا بردستانشان بوسه بزند سلام گرم و خالصانه مرا به آنها در سراسر جهان برسانید به آنها بگوئید اگر بوسه یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده را می خواهید به صخا بیائید تا تقدیمتان شود 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی