صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

کسانی که از فعالیت و فداکاری دیگران لذت می برند و در صدد حمایت و همکاری هستند و به فعالان و فداکاران عنایت و توجه دارند عمر پرخیر و برکت و طولانی تری دارند 

کسانی که از عملکرد مثبت دیگران خشنود می شوند و بادوستی و رفاقت رفتار می کنند عمرطولانی تری دارند چون خشنود شدن از دوستان خدا انرژی مثبت به انسان وارد می کند و باعث از بین رفتن بیماریهای گوناگون می شود و در تقویت بدن اثرات بسیار خوبی دارد 

و اما اگر برعکس باشد و دشمنی با فداکاران صورت بگیرد عواقب خوبی ندارد و عمرانسان کوتاه می شود و امراض و بیماریهای گوناگون را شاهد خواهیم بود 

همه این سخنانی که گفتم حاصل چندین سال تجربه ام است و من همه اینها را با چشمان خودم دیده ام و دیگران هم شاهد بودند پس تا می توانیم از کینه و دشمنی با فداکاران و جوانمردان بدور باشیم کسانی که همچون تائب در پی خشنود کردن قلبهای قرض داران و دردمندان هستند لایق و شایسته هیچ گونه کینه و دشمنی نخواهند بود 

حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد در اصل حواسمان به سلامتی و طول عمر خودمان می شود 

و این برای ما ارزش دارد ما باید بدنی سالم و شور و نشاط داشته باشیم تا برای خودمان و جامعه مفید و موثر باشیم پس انسان عاقل هیچگاه با فداکاران دشمنی نخواهد کرد و اگر خدای نکرده انجام داده ایم خیلی زود توبه و جبران کنیم تا از خطرات و عواقب شوم آن در امان بمانیم 

با لذت بردن از فداکاران عمر خود را طولانی کنیم (تائب) 

حمایت و همکاری از فداکاران ضامن سلامتی ماست (تائب) 

من نتیجه دوستی با جوانمردان و فداکاران را در خودم مشاهده کردم اگر امروز شاعر و نویسنده شده ام نتیجه عشق و محبت به جوانمردان است 

اگر در فرهنگ و ورزش همت و تلاش می کنم و در راه صلح و دوستی و قرض الحسنه و خیریه قدمهای محکمی برداشته ام نتیجه دوستی و عشق به فداکاران است 

اگر عاشق حافظ و قرآن و تورات و انجیل هستم نتیجه عشق زیادم به فداکاران می باشد 

من در ابرسج عاشق کربلائی عباس سلیمانی بودم که با اخلاق و رفتار خوبش انرژی مثبت به ما کودکان وارد می کرد هروقت به بچه ها می رسید یک شکلات به آنها می داد و ایشان مرا بعدها که بزرگ شدم عاشق و شیفته قرآن و حافظ کرد 

من عاشق حاج آقای ذاکری و شیخ اسماعیل حیدری بودم که این دو بزرگوار که سالهای زیادی است که به رحمت خداوند رفته اند مرا عاشق نماز و روزه و اذان کردند 

و در نتیجه عاشق قرض الحسنه و خیریه و فرهنگ و ورزش پس اگر عاشق نیکوکاران و خوبان باشیم سلامتی خودمان را تضمین کرده ایم 

من همیشه از خوبان در ابرسج لذت می بردم و همیشه سالم و سرحال به مردم خدمت و رفتار کردم

من عاشق خدامی و حاج یوسف هندی بودم و از وجود این دو بزرگوار که از مردان قرض الحسنه هستند لذت بردم  من از همه کسانی که در جهان فعال و فداکار و محبوب و مشهور هستند لذت بردم و نتیجه گرفتم همه باید از نیکوکاران لذت ببریم که این لذت بردن بهترین دارو و درمان سلامتی می باشد سالم و سرحال باشید اجرهمگی با الله 

کسانی که دشمن نیکوکاران باشند و با آنها دشمنی کنند نه تنها دچار بیماریهای جسمی بلکه دچار بیماریهای روحی و روانی می شوند و جهل و بی سوادی عاقبتش می شود 

و نتیجه این می شود که بجای تشویق و ترغیب خوبان غیبت می کنند و تهمت می زنند و ضدهمکاری روا می دارند و مغرض و مغرور و منفور می گردند 

با لذت بردن از سخنان حکیم ارد بزرگ محبوب شیروانیهای گرامی شدم (تائب) 

لذت بردن از جوانمردان شعله عشق به خداوند را بالا می برد (تائب) 




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی