صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

تاثیرات مثبت تائب برای ابرسج

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ب.ظ

از آنجا که تائب از برکت علم و عرفان و حافظ و قرآن و تورات و انجیل عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فعال و فداکار شده است پس می تواند برای ابرسج مفید و موثر باشد 

ازآنجا که تائب یک دوره شش ساله رئیس شورای ابرسج بوده است پس به مشکلات مردم واقف و آگاه است ازآنجا که تائب یک فرد خیر و نیکوکار می باشد و صاحب و مالک یک خیریه و قرض الحسنه مجزا بنام صخا می باشد که از معجزات علم و عرفان و لطف و عنایتهای یزدان است 

پس می تواند با جذب و جلب افراد دانشمند و ثروتمند از سراسر جهان ابرسج را گلستان کند 

تائب در نظر دارد با تقویت شعبه صخا در ابرسج کم کم همه روستاهای جهان را صاحب و مالک صخا نماید تا همه گلستان شوند اگر صخا تقویت شود همه مشکلات روستا خیلی راحت حل می شوند 

نقشه یک نقشه عرفانی و روحانی و حساب شده است اما حمایت و همکاری اگر نباشد توقع و انتظار هیچ پیشرفت و رشد و شکوفائی نداشته باشیم 

من با قدرت عرفانی خودم از همه ثروتمندان و ابرمیلیاردرهای جهان برای صخا طلب حمایت کردم امیدوارم دانشمندان و حکیمان و باسوادان درکم کنند و مرا بهتر بفهمند تا در ارائه خدمات آسان موفق شوم 

تائب برای ابرسج می تواند هزاران فایده داشته باشد اما حمایت و همکاری بسیار ضعیف است و این مشکل باعث عقب افتادگی ما می باشد 

اگر دستهائی از بیرون و از خارج از ابرسج کمکم کنند تا ابرسجیان کم کم توجه و عنایت نمایند منظورم ثروتمندان و دانشمندان ابرسج است که در خارج از روستا  زندگی می کنند

من برای تقویت صخا نیاز مبرم به حمایت و همکاری دارم تا بتوانم با خدمات آسان راه را برای یک مجموعه قوی هموار نمایم ای کاش از هر روستائی یک جوانمرد حمایتم کند تا همه روستاهای جهان را گلستان ببینیم  من نیاز به تعریف و تمجید افراد بسیار باسواد و بافرهنگ دارم تا دیگران را از این نعمت بزرگ و خدادادی آگاه نمایند 

این یک نعمت بزرگ برای روستاهاست که کمتر کسی پی به اهمیتش می برد 

پس کسانی که متوجه اهمیت این موضوع هستند بهتر و بیشتر همت و تلاش کنند صخا متعلق به همه مردم است و تک تک افراد مسئول می باشند و باید مدافع خوبی برای این چراغ عرفانی باشند و ازهیچ کوشش و حمایتی دریغ نورزند و تائب یک وسیله است 

یک وسیله خوب و باارزش که بالاتر از توانش همت و تلاش کرده است و خانواده فداکارش هم از دل و جان مایه گذاشته اند و خستگی آنها را باید ثروتمندان با توجه خودشان به صخا جبران نمایند 

دعای ما ثروتمند شدن صخاست تا خدمات آسان ارائه بدهیم 

چون این دو سه سال اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی و سرمازدگی و خشکسالی حمایتها و برگشت وامها ضعیف بوده پس ارائه خدمات ما هم سخت انجام شده است 

باید چندین انسان ثروتمند از سراسر جهان حامی و پشتیبان این عارف و عاشق و شاعر و نویسنده باشند تا سرافراز و سربلند به مردم خدمات ارائه نمایم 

خودم را نشان دادم حالا نوبت شماست پاداش فداکاری فداکاریست مزد جوانمردی جوانمردیست 

خداوند را شکر می کنم که از برکت علم و عرفان به توفیقاتی دست یافته ام که در خواب هم برای پیشرفت و رشد و شکوفائی فعال و فداکارم 

همیشه این وبلاگ خوب صخا مشغول تبلیغ و جذب و جلب از سراسر جهان می باشد بازهم خداوند را شاکرم که خدمتگزار خوبی برای مردمم هستم 

اگر در خواب هم که باشیم این همت و تلاش ماست که بیدار است و مردم استفاده می کنند 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی