صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

همه چیز برای جلب توجه شما درصخا هست

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۴۸ ق.ظ

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان 

وقتی که کارخدائی باشد وقتی که کار مردم پسند باشد وقتی که نیت صداقت و ایمان باشد زمانی که خدمتگزار شما عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فعال و فداکارباشد 

پس در اینصورت همه موارد لازم جهت جلب توجه همه شما عزیزان بوجود آمده است 

نام و یاد خداوند درصخا موج می زند چون صخا لطف و عنایت یزدان است پس هرچه می گوئیم و می شنویم همه از برای رضای خداوند است ما از او خیر و برکت می خواهیم 

بهترین راههای جذب و جلب را از اشعار حافظ و آیات قرآن و تورات و انجیل کسب کرده ام اینها نامهای بزرگی هستند که در جهان از طرفداران بی شماری برخوردار هستند 

من خودم وقتی که این نامها را می شنوم حالم عوض می شود یکدفعه یک تکانی می خورم چون از شنیدن این نامها لذت می برم چون بسیاری از این عزیزان در سراسر جهان هستند که از شنیدن این نامها لذت می برند پس تائب عاشقانه نام قرآن و تورات و انجیل را برزبان می آورد 

عاشقانه بر موسی و عیسی و محمد درود می فرستد چون دلهای فراوانی در جهان عاشق این نامهای مبارک می باشند و از همه مهمتر خداوند هم عاشق این نامهای نیکو است 

من برای خشنودی خداوند در بهترین لحظه ها از عمرم در علم و عرفان کوشا شدم و با شیرین کاریهای عرفانی و روحانی موجبات خشنودی خداوند را فراهم کردم 

با ورزش و فرهنگ با سحرخیزی و شب زنده داری و کوشش در احوالات انبیاء و اولیاء خداوند سعی کردم خداوند را از خودم راضی و خشنود بگردانم 

با افتتاح یک قرض الحسنه وخیریه مجزا و همت و تلاش خودم و خانواده ام و دوستانم و فداکاری آنها در صخا موجبات رضایت خداوند را فراهم کنم وقتی خدا راضی و خشنود باشد 

وقتی کار مورد تائید خدا و فرشتگان و افراد صالح باشد یعنی اینکه موجبات جذب و جلب عالی شما را فراهم کرده ام من از انسانهای خوب و کارهای انساندوستانه لذت می برم 

صخا خدمتی همراه باصداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

و ازهمه مهمتر بهترین انگیزه برای جذب و جلب شما در صخا وجود دشمنان مغرض و مغرور و بخیل می باشد که سالها تائب را با وجود اینهمه صداقت و ایمان و فعالیت و فداکاری اذیت و آزار کردند 

کسانی که بدتر از برادران یوسف بودند و تائب را بی گناه اسیر بخل و کینه و سوء تفاهم و سوء ظن نمودند و تائب از ناجوانمردی بخیلان بی گناه سالها سختی و عذاب کشید 

و این بهترین دلیل برای جذب و جلب انسانهای ثروتمند و دانشمند در صخاست 

هرکس خدا رایاری کند خدا یاریش می کند و قدمهای او را استوار می گرداند 

هرچه در علم و عرفان همت کنی بازکم است (تائب) 

فعالیت و فداکاری در راه قرض الحسنه قلبهای بسیاری را شاد می کند(تائب) 

فعالیت و فداکاری انسانهای زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد(تائب)  

صخا یک علم با عمل است که حاصل زحمت یک خانواده فداکار است (تائب) 

ازکسانی که در این وقت سحر دراینترنت فعالیت می کنند لذت می برم (تائب) 

بهترین وقت برای مطاله همین دقیقه ها در وقت سحر است پس خوش به حال کسانی که قدرمی دانند و استفاده و لذت می برند من دعاگوی شما عزیزان هستم شما هم ما را دعاکنید 

احسنت برشما و برفعالیت و فداکاری شما عزیزان دانشمندو ثروتمند بشوید انشاء الله  

کسی که با یک جمله محبوب می شود باید فرد مهمی باشد(تائب)

هرجا چراغی روشن شد بدانید اسم اعظم کارخودش را کرده است(تائب) 

با لذت بردن از سخنان حکیم ارد بزرگ محبوب شیروانیهای گرامی شدم (تائب) 

مرغهای بریان موسی هم با ناسپاسی پریدند(تائب) 

یوسف هم درزندان کاری جز صبر و شکر جمیل نمی توانست بکند(تائب) 

طولانی شدن زمان جوروجفا یعقوب نبی را هم کور می کند(تائب) 

بدگویان درواقع دزدان اعتبار و آبرو می باشند (تائب) 

 ریاضتهای سخت و جان شکار عرفانی آسانتر از تحمل جوسازی مغرضان است (تائب)  

اگر حمایت و همکاری نباشد یک فداکار بی ارزش بیشتر نخواهم بود (تائب) 

بهترین هدیه برای یک فداکار حمایت و همکاریست (تائب) 

ضدهمکاری با فداکاران منتهای رزالت و پستی است(تائب) 

اوج بدبختی یک انسان کجاست جائی که به یک فداکار تهمت بزند(تائب) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی