صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

ابر رحمت گشتی و صخا یک ابر باران زا

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۴۱ ب.ظ

عاشق خام میگه: چون به تو نیاز دارم دوستت دارم،
عاشق پخته می گه: چون دوستت دارم بهت نیاز دارم

دوستت دارم نه بخاطر شخصیت تو، بلکه بخاطر شخصیتی که من هنگام با تو بودن پیدا میکنم.

من از تو عارف و عاشق و شاعر و نویسنده شدم پس دوستت دارم (تائب) 

ابررحمت گشتی و خشنود کردی مردمان   غم مخور پشت و پناهت خالق رحمان بود 

تائبا باران رحمت برتو باریدن گرفت            حقتعالی اینچنین از غیب پشتیبان بود 

قدر ابرهای رحمت پروردگار را باید بدانیم چون باران رحمت و برکت به همراه دارند اگر قدر بدانیم و سپاسگزار باشیم و دیگران را هم تشویق و ترغیب به سپاسگزاری نمائیم 

این بارش رحمت پروردگار جاویدان خواهد شد چگونه قدر ابرهای باران زا را ندانیم در صورتیکه شب و روز دعا می کنیم تا خداوند خیر و برکت عطا نماید 

چگونه قدر ابرهای باران زا را ندانیم در صورتیکه هزاران آرزوی خیر داریم و ازخداوند آرزوی ابرهای باران زا داریم پس قدر ابرهای باران زا را بهتر و بیشتر بدانیم 

نباید تحت تاثیر بخیلان        حقیقت را غریبانه رها کرد  

به خشنودی نامردان نباید   حبیبی همچو تائب را فدا کرد

امثال تائب بهترین خدمات را به مردم ارائه می دهند بهترین دلسوزان برای مردمان هستند فداکاری و جوانمردی را در اوج رسانده اند 

اوج حمایت و همکاری و قدردانی و سپاس می تواند برایشان منشاء خیرات و برکات باشد که همه بهره مند گردیم اگر قدر ابرهای باران زا را ندانیم باران بلا و مصیبت برسرما خواهد بارید 

و این باران بلا و مصیبت برای ما حاصلی جز رنج و عذاب نخواهد داشت و این رنج و عذاب حاصل ناسپاسی و ناشکری خواهد بود 

پس انسان باید قدر و ارزش ابرهای باران زا را بهتر بداند چگونه قدرنمی دانیم در صورتیکه خداوند چنین انسانهائی مثل تائب را ساخته و پرداخته کرده است تا برای مردم باران زا باشند 

مردم خودشان باید در تبلیغ و تشویق و شکر و سپاس چنین ابرهائی فعال و فداکار باشند چون داستانهای فراوانی از ناسپاسیهای قومهای مختلف شنیده ایم 

و عاقبت آنها را هم به روشنی دیده ایم پس نباید زیر سایه قرآن و آیات و روایات اینچنین برامثال تائب ناسپاس و نامهربان و بی تفاوت باشیم 

دیگر از خداوند چه می خواهیم صخا یک دعای مستجاب شده است که فقط حمایت و همکاری می خواهد شکر و سپاس این مرغ بریان که از طرف خدا نازل شده است حمایت و همکاری و عنایت و توجه است پس در تشویق و ترغیب همدیگر مخصوصا ثروتمندان کوشا باشیم 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

چون برادران یوسف نباشیم که با بخل و کینه و حسادت و سهل انگاری و ناجوانمردی و بی رحمی و بی غیرتی و بی حیائی چشمان یعقوب را کور کردند و یوسف را سالها گرفتار چاه و زندان و غم حسرت و پریشانی نمودند و به خفت و خجالت پروردگار ماندند و خودشان را محروم کردند 

و یک دنیا سرزنش و گلایه و سوء تفاهم و سوء ظن را برپیامبران خدا واجب کردند و هرچه پیامبران اصرار و پافشاری می کردند نشد که نشد تا اینکه عاقبت ناجوانمردیشان رو شد و ابرهای تیره کنار رفتند و حقایق برهمه معلوم و واضح و روشن گردید 

نتیجه می گیریم اگر برامثال تائب حمایت و همکاری قوی باشد دیگر هیچ گونه سوء تفاهم و سوء ظنی پیش نخواهد آمد و قضاوتهای نادرست و انتظارات بیجا نخواهیم دید 

بافراراز بدیها در آغوش خوبیها افتادم (تائب) 

صخا در چشم دانشمندان و ثروتمندان یکی ازنقطه های قوت است پس نقاتط قوت را تقویت کنیم(تائب) 



آدم های ساده را دوست دارم
همان ها که بدی هیچکس را باور ندارند
همان ها که برای همه لبخند دارند
همان ها که همیشه هستند، برای همه هستند
آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کرد
عمرشان کوتاه است بس که هر کسی از راه می رسد
یا ازشان سو استفاده می کند یا زمینشان میزند یا درس ساده نبودن بهشان می دهد
آدم های ساده را دوست دارم چون بوی ناب “آدم” میدهند!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی