صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

فرهنگ پیام دادن و اظهار نظر درباره دیگران

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۳۷ ق.ظ

بعد از اتمام مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 و مشخص شدن رقیبان ایران، عده‌ای از ایرانیان در یک اقدام ناپسند به صفحه شخصی لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین در فیس بوک هجوم آورده و تعدادی از آنان با گستاخی و در اوج بی‌فرهنگی، حتی به او فحاشی کردند! نظراتی که تعداد آنها 40 هزار مورد تجاوز می‌کرد. ولی لیونل مسی این اقدام زشت را بی‌پاسخ نگذاشت و اینگونه جواب فحاش‌ها را داد: «من برای این مردم متاسفم زیرا اینگونه واژه‌ها بسیار غیر دوستانه هستند».

.

با همگروه شدن آرژانتین و ایران در جام جهانی فوتبال، از شب گذشته تاکنون بالغ بر 40 هزار کامنت که اغلب حاوی توهین و ناسزا به لیونل مسی است در صفحه شخصی وی در فیسبوک از طرف ایرانی ها نوشته شده است.

.

همین چند ماه پیش بود که جمع زیادی از کاربران ایرانی فیس‌بوک در خلال برگزاری لیگ جهانی والیبال با هجوم به صفحه شخصی ایوان زایتسف یکی از بازیکنان تیم ملی ایتالیا، این صفحه را پر از نظرات و کامنت‌های خود کردند که اکثرا هم حاوی مطالب توهین‌آمیز و زننده بود. خانواده زایتسف هم از اینتوهین‌ها بی‌نصیب نمانده بودند و حجم بالای کامنت‌ها به جایی رسید که این بازیکن گفت: “متاسفم که بزرگترین تفریح ایرانیان توهین به دیگران است!” حال بهترین بازیکن فوتبال جهان در چند سال اخیر نیز با این رفتار ناهنجار ایرانیان روبرو شده است.

هیچ کس از ما حق نداریم به دیگران توهین کنیم اگر خوشمان نیامد حق توهین و تخریب و اظهار نظرات منفی نداریم چون خداوند از این رفتارها نخواهد گذشت و هر روزی که باشد چوبش را خواهیم خورد اگر اهل اظهار نظرهای منفی هستیم خیلی سریع توبه و جبران کنیم 

انتقاد با توهین فرق دارد انتقاد هم نباید نابجا و ناشایسته باشد انتقاد باید باعث پیشرفت و رشد و شکوفائی گرددباید باعث تقویت باشد نه باعث دلشکستگی و تضعیف اگر چنین باشد همان انتقاد نکردن بهتر است 

همیشه پیامهای ما حاوی مطالب خوب و نیکو باشد و سر سوزنی بخل و کینه و کدورت و شیطنت در آن نباشد ما حق نداریم پیامهای دلسرد کننده و توهین آمیز بفرستیم چون آبروی همه را خواهیم برد و دیگران نسبت به همه بدبین می شوند پس کسانی هم باید باشند که در مقام دفاع بر بیایند و مطالب توهین آمیز را محکوم و ممنوع کنند من خودم طرفدار پیامهای عاشقانه و عارفانه و خالصانه هستم و از پیامهای توهین آمیز نفرت دارم 

و از کسانی که گوینده پیامهای زشت هم هستند بیزارم و نفرت خودم را اعلام می کنم 

چرا وقتی که می توانیم خوب و زیبا باشیم بد و زشت باشیم این فرهنگ بسیار بدی است و اگر در ما عادت شود برایمان دردسرساز می گردد و در سنین بالا عادتی زشت می شود 

باید خیلی زود طرز فکر خودمان را عوض کنیم و توبه و جبران نمائیم و از خداوند ترس و واهمه داشته باشیم بی تفاوتی هم خیر و برکت ما را خواهد برد 

صخا خدمتی همراه باصداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

من طرفدار همه فعالان و فداکاران و عاشقان و جوانمردان هستم و از نام و یاد همه آنها لذت می برم و این شعر حافظ را هم تقدیم آنهائی می کنم که خداوند توفیقشان داده و دیگران حسودی می کنند 

گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید   گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم 

وقتی کسانی بودند که به حضرت حافظ بخل و کینه و حسادت و قضاوتهای نادرست داشتند دیگر چه حرفی برای گفتن می توانیم داشته باشیم این طبیعی است و واگذار مغرضان و مغروران و منفوران را هم برخداوند می کنیم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی