صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

نوری در دل تاریکی صخا

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۵۲ ب.ظ

دراین شب تیره و تار نور فانوس می بینید  مرا که دهقان فداکار شدم حمایت کنید 

بیست سال خالصانه همت و تلاش کردم تا اینکه پاداش این همت و کوشش نوری شد در دل تاریکی تا بتوانم به سهم خودم امیدی برای دل دردمندان بشوم 

و من نهایت استفاده را از این موقعیت بردم و از قدرت نویسندگی و اشعار خودم بی نهایت بهره بردم و در تبلیغ این نور در سطح جهانی و دردل افراد توانا و دانشمند کوشش نمودم 

و برای موفقیت و پیروزی و به هدف خوردن این تیر پرتابی بی نهایت تمرین و مقاومت و صبر و شکر جمیل کردم تا اینکه بتوانم به اهداف خداپسندانه و نان رسان برسم 

دراین راه از همه توان و قدرتم بهره گرفتم و همه این راهها را که رفته ام به امید حمایت و همکاری و عنایت و توجه دیگران قدم برداشته ام و بعد از یک دنیا فعالیت و فداکاری از خداوند یاری خواسته ام اما باید این فداکاری تائب بیشتر مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد 

متاسفانه شاهد توجه و عنایات بسیار کمی بوده ام بالاتر از بیست سال از این فعالیت و فداکاری گذشته است و کسانی که برایشان یک کادوی نوزادی از طرف صخا افتتاح حساب نموده ایم اکنون بیست و دو سه ساله شده اند و مادر بزرگ ها و پدربزرگهایشان به رحمت خدا رفته اند و پدران و مادرانشان هم از پنجاه الی شصت سال گذشته اند اما متاسفانه فداکاران با یک دنیا مظلومیت و غربت سرو کار داشته و دارند و این به نفع جامعه و مردم نیست 

چون باید به هرصورت نور را زیاد کنیم تا تاریکیها محو شوند نمی شود در این نور عرفانی دست بروی دست بگذاریم و کاری نکنیم اگر خودمان کاری از دستمان برنمی آید از دیگران که توانا هستند کمک و یاری بطلبیم و تقاضای حمایت کنیم 

در تبلیغ و تشویق انسانهای فداکار باید دقت کنیم و کوشا باشیم این یک وظیفه است 

نمی شود انتظار و توقع جوانمردی و فداکاری داشت آنوقت فداکاران را به امان خدا رها کرد و کاری از پیش نبرد این منتهای بی انصافی است که فداکاران شاهد هستند 

صخا یک نور در دل تاریکی است که باید قدردانی شود از خانه و خانواده و روستا و شهر و شهرستان و استان و کشور و همه جهان چون فداکاران عاشقانه برای همه کار می کنند و به همه جهان تعلق دارند و از خداوند آرزو ودعای خیر برای همه مردم می نمایند و مردم هم وظیفه دارند با دعا و آرزوهای خیر جواب فداکاری همچون تائب را بدهند 

و همه فداکاران که از دل و جان فداکاری می کنند آرزوی سربلندی و سرافرازی دارند و این با حمایت و همکاری امکان پذیر می باشد 

لطفا آدرس این وبلاگ و سایت را به همدیگر بدهید تا از رمز و رازهای عرفانی و روحانی تائب در صخا بهره مند شوید و همت و تلاش تائب در فرهنگ وورزش باعث تحریک و تشویق همه عزیزان گردد که سلامتی شما آرزوی من است و این با کوهنوردی و پیاده روی منظم امکان پذیر می باشد 

و بهترین تلاشها و عشق ها را فقط در صخا مشاهده خواهید کرد 

ای عشق مدد کن که به سامان برسیم     چون مزرعه ی تشنه به باران برسیم
یا من برسم به یار و یا یار به من                یا هردو بمیریم و به پایان برسیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۴
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی