صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

کسی که یک دنیا رحم و غیرت و خجالت دارد لایق و شایسته انتقاد نمی باشد (تائب) 

بسیاری از دانشمندان و ثروتمندان ابرسجی دوست داشتند و دارند که برای ابرسج کاری بزرگ و نان رسان انجام بدهند اما به دلیل مشکلات فراوان نتوانستند انجام بدهند 

بسیاری از عزیزان واسطه های خوبی دارند که در اوج توانائی می توانند برای قرض داران و گرفتاران کارهای بزرگی انجام بدهند اما باز هم به دلایل مختلف نتوانستند به آرزوی خودشان برسند 

اما تائب با دلاوریهای خود در اوج علم و عرفان این طلسم را شکسته است و در قالب صخا راه را برای هرگونه خیر و خوبی و دست و دلبازی باز گذاشته است آن عزیزان می توانند با تقویت صخا و باز گذاشتن دست تائب یکجا به همه آرزوهای خودشان برسند و با تقویت و حمایت و عنایت از تائب 

ابرسج را گلستان تحویل بگیرند که وقتی اسم ابرسج بیاید همه خوشحال و خشنود شوند و من هم در راه تبلیغ و تشویق ثروتمندان در سطح جهانی بی نظیرترین همت و تلاش را بکار گرفته ام که در همه روستاهای جهان نادر و کمیاب است و تاکنون کسی در این حد و اندازه توجه و عنایت نداشته است 

من اینکار را نه برای ابرسج که برای همه روستاهای جهان نیت و قصد کرده ام اما آنقدر منتظر بمانم که در ابرسج امتحان خوبی پس بدهم و با یک قدرت بزرگ کم کم به روستاهای دیگر هم بروم 

هدیه یک انسان عاشق باارزش و گرانبها است به شرط اینکه مردم همه قدرشناس عارفان و شب زنده دارن عزیزو گرامی خودشان باشند 

و برای التماسها و خواهش های به جا و شایسته چنین عزیزانی بهترین ارزشها را قائل بشوند و قبل از اینکه دیر بشود پاسخ مناسبی بدهند 

چون پاداش خوبی خوبی است و یک فداکار پاداش خودش را و جواب خودش را حمایت و همکاری صمیمانه و خداپسندانه می خواهد 

و توقع و انتظارش همین است آنهم برای ارائه خدمات آسان و راحت 

ابرسجیها هرچه از خداوند در طول سالیان دراز دعا و آرزو می کرده اند خداوند در قالب صخا یک جا به آنها عنایت کرده است و فقط حمایت و همکاری می تواند نمایش خوبی در سطح جهانی داشته باشد 

این فداکاری تائب یک نمایش خوبی در سطح جهانی داشته است و اما باید کسانی هم باشند که جواب تائب را با حمایت و همکاری خداپسندانه به نمایش جهانی بگذارند تا زمینه گلستان شدن همه روستاهای جهان فراهم شود 

من به خانواده و دوستانم قول داده ام که با صبر و شکر جمیل عنایت و توجه بهترین ثروتمندان و دانشمندان جهان را جذب و جلب کنم 

و برای رسیدن به این وعده در راه صداقت و ایمان بی نهایت تلاش کرده ام و هرچه توان ونیرو داشته ام در راه فرهنگ و ورزش صرف و هزینه کرده ام 

امروز در کوهنوردی خودم که غروب هم ساعتی را اختصاص دادم اما چون سرد بود زود برگشتم اما همان اندازه کافیست که خستگی کامپیوتر را هم از تن من دربیاورد به سوره یوسف و تبلیغ یوسف در زندان و نصیحت هم بندیهای خودش فکر می کردم که در باره خداوند توضیح کاملی به آنها داد و فرمود این لطف و عنایت خداوند هدیه و پاداش بسیار خوبی است که اکثر مردم قدرنمی دانند این توحید و یگانگی هدیه باارزشی است که بیشتر مردم قدرشناس نیستند و ضرر هم می کنند 

چون اگر قدرشناس باشند خیرات و برکات فراوانی نصیب و روزیشان خواهد شد 

از همه کسانی که در اینترنت ساعتها مطالعه دارند خواهش می کنم حتما برای صحت و سلامتی خودشان در طول روز ساعتی را به پیاده روی بپردازند 


بشر به خوشبختی خیلی زود عادت می کند و چون خیلی زود عادت می کند خیلی زود هم فراموش می کند که خوشبخت است . آندره مصورا

سخاوت در زیاد دادن نیست، در به موقع دادن است . لابرویر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی