صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

فقط خدا چون هرچه هست خداست

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۲۶ ب.ظ

نقطه آغاز تصمیم های بهتر، نقطه پایان تصمیم های بدتر است . برایان تریسی

سال 1374بود که با خودم گفتم این فقط خدا را از حرف و سخن در عمل بیاورم با یک جمله قشنگ که از خود گذشتی رسیدی در این جمله از وقتی که شنیدم زیاد مطالعه و بررسی کردم 

دیدم می شود ساعتها فکر کرد و مشغول این جمله شد می شود هزاران کار با این جمله کرد 

دیدم بهتر است همه کارهائی را که عادت من تا این زمان شده بود از خودم دور کنم و جایش را به افکار و اندیشه ها و کردارهای تازه ای بدهم 

پس بهتر دیدم که اول آن عادتها را به آب و آتش بزنم تا بقیه کارها خودبخود درست شود 

هرچه از علاقمندیهائی که داشتم را به آب و آتش زدم و مادرزاد شدم و از دوباره و از نو شروع کردم و اینبار با حافظ و قرآن و نماز و روزه و سحرخیزی و این خیلی خوب بود 

که مرا در پیشرفت و رشد و شکوفائی صخا یار و یاور شد دوستان جدید و بااعتبار و سالخورده و دنیا دیده توجه و عنایتهای ویژه و نو حمایتها و همکاریهای قوی تر و بهتر 

تعریف ها و تمجیدهای قشنگ و زیبا عشق و علاقه های جدید و تازه همه اینها درهای تازه و بیشتری را بروی من باز می کرد و من هم برای مردم مفید تر و موثرتر می شدم 

همه اینها و بسیاری چیزهای دیگر فقط کار خدا بود چون نیت و مقصود خدا شده بود آنهم نه در حرف و سخن بلکه در عمل چون خیلی فرق دارد سخن با عمل 

فقط خدا یک جمله بسیار زیبا و قشنگ که منتهای آمال و آرزوهای عارفان و عاشقان و سحرخیزان است منتهای آمال و آرزوهای دانشمندان و ثروتمندان معروف و مشهور است 

منتهای آمال و آرزوهای انسانهای صاحب نام و نشان است همه همه چیز خودشان را مدیون خداوند هستند چه ورزشکارانی که مدالهای طلا می گیرند و در سطح جهانی اول می شوند چه دانشمندانی که به توفیقاتی می رسند و چه ثروتمندانی که خیر و برکتشان بسیار زیاد می شود همه و همه مدیون خداوند هستند 

تائب هم تا اینجا همه چیز خودش را مدیون خداوند است که از سخن وارد عمل شد 

و خدا را در عمل دوست داشت و عاشقش گردید فعالیت و فداکاری تائب در راه فرهنگ و ورزش و در راه قرض الحسنه و خیریه همه اینها نشان از عمل خداپسندانه و عشق واقعی تائب می باشد که به نمایش جهانی در آمد 

فقط خداست که به تائب قدرت اشعار و مقالات فراوان داده است که بتواند بدینوسیله ارتباط زیادی در سطح جهانی داشته باشد و رفیقان فراوانی بدست آورد که با کمک آنها ابرسج و همه روستاهای جهان را گلستان کند و در ادامه راه سرافراز و سربلند شود 

چون فقط خداست که می تواند تائب فعال و فداکار و عاشق را پیروز و سربلند نماید فقط خداست که می تواند زحمات تائب را مورد عنایت و توجه و حمایت و همکاری دانشمندان و ثروتمندان معروف و مشهور قرار بدهد فقط خدا فقط خدا شما هم فقط بخاطر خدا تائب را در نظر بگیرید 

صخا از معجزات علم و عرفان  صخا لطف و عنایتهای یزدان 

چنین فرماندهی پیروز باشد  که روز و شب بود در فکر یزدان 

یزدان و اسم اعظم پروردگار که همیشه همراه تائب بوده است و حامی و پشتیبان و یار و یاور تائب در اشعارو مقالاتش خواهد بود تا بردل همه شما عزیزان بنشیند 

شما ممکن است بتوانید گلی را زیر پا لگدمال کنید، اما محال است بتوانید عطر آنرا در فضا محو سازید. ولتر

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۱)

همتتان مستدام
پاسخ:
بسیار سپاسگزارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی