صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

و اما درددلهای کارمندان قرض الحسنه صخا

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۴۸ ق.ظ

من همه صحبتهائی که در مقالات گوناگون صخا کرده ام بیشتر آنها برمی گردد به درددلهای کارمندان صخا کسانی که در داخل قرض الحسنه صخا به نحواحسن همت و تلاش می کنند و با وجود مشکلات فراوان به آب و آتش می زنند و به اعتراف بسیاری از دوستان و اقوام کار خودشان است 

چون این کار اگر ضدهمکاری و معوقات وجود داشته باشد دردسرهای زیادی درست می شود و زحمتهای فراوانی را بی گناه به دوش انسان می اندازد 

و این هم با حمایت و همکاری افراد توانا باید پوشش داده شود 

من به درددلهای و گلایه های کارکنان صخا گوش می کنم و در طول ساعات شبانه روز هم دعا می کنم که خداوند راههای بسیار خوبی برایمان بگشاید 

و از تبلیغ و تشویق و تحریک ثروتمندان و دانشمندان هم دریغ نکرده ام و از وقف جان و مال و دارو ندار خودم هم دریغ نورزیده ام و حتی بالاتر از توان به صخا کمک کرده ام 

من اعتبار و آبروی خودم را خرج و هزینه صخا کرده ام خودتان می دانید که یک عارف و عاشق آبرویش را به دنیا و آخرت نمی دهد اما پای جوانمردی و فداکاری باشد راحت می بخشد و از همه چیز می گذرد و چه جائی بهتر از صخا برای فداکاری همچون تائب 

اما باید افراد توانا هم به درددل کارکنان صخا که مظلومانه و بخاطر معوقات دچار رنج و عذاب و سختی هستند و حتی ماهها از گرفتن حقوق خودشان صرف نظر می کنند گوش کنند 

و کمک و پشتیبانی نمایند صخا یک سرپرست عارف و عاشق و شاعر و نویسنده دارد که در سطح جهانی با اشعار و مقالاتش نمایش بسیار خوبی در زمینه قرض الحسنه و خیریه داشته است 

من درددل کارکنان صخا را به همه شما رساندم اکنون وظیفه شماست که حامی و پشتیبان خوبی برای این کار انساندوستانه باشید تا راحت و آسان به مردم خدمات ارائه بدهیم 

کارکنان صخا هیچ توقعی ندارندو فقط حمایت و همکاری و افتتاح حساب و تقویت حسابهای پس انداز و جاری و برگشت اقساط و برگشت معوقات بسیار خوشحال و خشنودشان می کند 

پس در این خشنودی و خوشحالی شریک و سهیم باشید تا از ثواب و ارزشهای معنوی اینکار برخوردار گردید و دعای هرروز و شب تائب نگهدار و ضامن سلامتی شما عزیزان باشد 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان 

و برای کارکنان بسیار زحمت کش و جانباز صخا آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر با عزت و برکت دارم تا از نتایج زحمات چندین ساله خودشان بزودی بی نهایت بهره و استفاده ببرند 

خداوند وعده یاری و پشتیبانی به نیکوکارانی همچون تائب داده است وعده خیر و برکت فراوان داده است و این در سوره یوسف کاملا واضح و آشکار است 

تنها دغدغه ما و کارکنان قرض الحسنه و خیریه صخا باید خدمات آسان باشد اما بخاطر درصدی معوقات همیشه تحت تاثیر بوده ایم که اگر افراد توانا حمایت و همکاری کنند این مشکل به راحتی آب خوردن حل می شود وما بدون دغدغه خدمات آسان ارائه می دهیم 

من وقتی مریض میشم به دکتر مراجعه میکنم چون دکترها هم باید زندگی کنند
نسخه را به داروخانه میبرم چون داروساز هم باید زندگی کند
دارو را میگیرم اما مصرف نمیکنم چون من هم باید زندگی کنم (چارلی چاپلین)

آموخته‌ام که خداوند همه چیز را در یک روز نیافرید

پس چه چیز باعث شد که من بیندیشم می‌توانم همه چیز را در یک روز به دست بیاورم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی