صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

کسانی که دست از جان شسته اند واز همه چیز سرخورده اند.تنها آنان میتوانندکارهای بزرگ انجام دهند.

آنچه را که عاشقانه دوست می داری ؛
بیاب
و بگذار تو را بکشد
بگذار غرقت کند از آنچه هستی
بگذار بر شانه هایت بچسبد و تو را با خود به نیستی حتمی ببرد.
بگذار تو را بکشد و باقیمانده ات را ببلعد
زیرا هر چیزی تو را خواهد کشت؛
دیر یا زود
اما چه بهتر که آنچه دوست می داری تو را بکشد.
"چارلز بوکوفسکی"

.Find what you love and let it kill you
Let it drain you of your all 
Let it cling onto your back and weigh you down 
.into eventual nothingness
.Let it kill you and let it devour your remains
For all things will kill you, both slowly and fastly, but it’s much better to be 
.killed by a lover
- Charles Bukowski

من عاشق روستای خودم ابرسج هستم و دین خودم را قشنگ ادا کردم و درقالب قرض الحسنه و خیریه بهترین و بزرگترین قدم دنیا را برداشتم 

یک فداکاری بزرگ که جان و مال و آبروی خودم را وقف این کار بزرگ و خداپسندانه نمودم چون برای عشق و عاشقی باید از آبرو و اعتبار خود مایه بگذاری 

جان نقد محقر است حافظ   ازبهر نثار خوش نباشد 

و در این راه در اوج علم و عرفان قرار گرفتم و کار خودم را به اشعار حافظ و آیات قرآن تزئین کردم تا از برکت علم و عرفان صاحب نفوذ و قدرتی بشوم که تاکنون به کسی عطا نشده باشد و این مهم را در راه ابرسج صرف و هزینه کنم 

در راه جذب و جلب افراد توانا و دانشمندان و ثروتمندان جهان همت و کوشش کردم تا با تقویت صخا قدمهای بسیار محکمی بردارم 

کارهائی کنم که باعث خشنودی دل و دیده های قرض داران و گرفتاران باشد و در راه گلستان شدن ابرسج از هیچ کوششی دریغ نورزیدم 

از همه کسانی که به آنها امید داشتم بهره گرفتم و ازآنها حمایت و همکاری طلب نمودم تا بتوانم در راه سربلندی و سرافرازی ابرسج راحت و آسان قدم بردارم 

امیدوارم هرچه زودتر خداوند کمکم کند و به من خیر و برکت لازم را عطا نماید و توجهات و عنایات لازم را عطا کند تا همه کسانی را که ازدل و جان حمایت و پشتیبانیم کردند را خوشحال و خرسند کنم 

کسانی که انصافا به من دست مهر و محبت دادند و مرا خوب و زیبا یاری کردند کسانی که یک تار موی آنها را با دنیا عوض نخواهم کرد و مزدشان را هم از خداوند خواستم تا خودش با آنها تلافی و جبران نماید 

من خودم را نشان دادم اکنون نوبت شماست که در تقویت صخا کوشا باشید و مرا در این راه پراز خیر و ثواب تقویت نمائید 

من برای ابرسج از خودم گذشتم و گرانبهاترین گوهر خود را که با ریاضتهای سخت و طاقت فرسای عرفانی بدست آوردم وقف ابرسج کردم همان آبروئی که برای همه از تمام دنیا عزیزتر و با ارزش تر است و باید هم همینطور باشد 

ابرسج لیاقت وارزش بیشتر و بالاتر از این حرفها را دارد چون یک روستائی بسیار دوست داشتنی در بین کوههای سربفلک کشیده و در بین دو نهر خروشان قرار گرفته است 

با انسانهائی که مایه اعتبار و اعتماد همه جهانیان می باشند و در سراسر دنیا از نفوذ و قدرت خوبی هم برخوردار می باشند 

که همگی عاشق ابرسج هستند من از این روستا برای همه روستاهای جهان یک پیام خوب دارم همه روستاها را می توانم با صخا گلستان کنم به شرط اینکه در این روستا به نحو احسن تقویت گردم و خودم را زیبا به نمایش جهانی بگذارم 

به شرط اینکه ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارهای دنیا مرا با این ایده دوست داشتنی و گره گشا و نان رسان مورد لطف و عنایت قرار بدهند 

ابرسج شایسته قدمهای دانشمندان و ثروتمندان معروف و مشهور جهانیست چون یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده معروف و مشهور به نام تائب دارد 

تائبا محرم اسرار شدی آگاه باش (هاتف غیب) 

تائب چه باشد مشکلت زانوی غم داری بغل  ولله و خیر والماکرین افسرده و غمگین چرا 

کسی که قصد و نیتش جذب و جلب انسانهای بسیار توانا برای پیشرفت و رشد و شکوفائیست بهترین حبیب برای پروردگار می باشد بهترین یار و یاور و بالاترین دوست است 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی