صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

خیلی درد دارم چرا

پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۰۳ ب.ظ

دردم از یاراست و درمان نیز هم            دل فدای اوشد و جان نیز هم 

محتسب داند که حافظ عاشق است      وآصف ملک سلیمان نیزهم 

خیلی درد دارم چرا یک انسان عارف و عاشق و شاعر و نویسنده نباید یک چنین حرفی را بزند چون تمام جهان یار و رفیقش هستند همه دنیا را دوست دارد و همه دنیا هم او را دوست دارند 

چون از همه به خداوند نزدیک تر است زحمتی که یک چنین شخصی برای نزدیک شدن به خدا کشیده است دیگران نکشیده اند پس باید هم از همه نزدیک تر به خدا باشد

بعد از همه این حرفها آیا حق دارم که درد داشته باشم یا نه درد ما بیشتر از همه است چون ما انتظاری به جز عشق و صداقت و جوانمردی و راستی نداریم چون جواب خوبی باید خوبی باشد 

ما همان یوسفیم که انتظار و توقع نداشتیم و نداریم که به چاه و زندان بیفتیم ما که در چاه و زندان هم دعاگوی دشمنان فریب خورده خود هستیم 

ما که صاحب پندار و گفتار و کردار نیک هستیم و برای بدست آوردنش از دل و جان مایه گذاشته ایم آبرو و اعتماد و اعتبار خودمان را خرج و وقف اینکار کرده ایم 

ما که از هستی و نیستی خودمان در راه خدا گذشته ایم و شب و روز در اندیشه خداوند و پیامبران و اولیاء خداوند و فرشتگان و افراد صالح هستیم و سعی و تلاش و دعا و آرزوهای خیر ما سعادت و خوشبختی مردم است و عاقبت ما را هم خداوند معلوم کرده است 

پس چرا بازیچه مکاران و مغروران و مغرضان و منفوران و هوسبازان می شویم آیا این درد ندارد 

دشمنان ما هم می دانند که خداوند دشمنشان می باشد و عاقبتشان معلوم و واضح و روشن است پس چرا در تخریب و تحریک و تضعیف ما تلاش می کنند و سدراه پیشرفت و رشد و شکوفائی ما می شوند و مردم را از خدمات آسان و راحت ما که از برکت نام و یاد خداوند بدست آورده ایم محروم و ممنوع می گردانند آیا اینها درد ندارد 

ما که می دانیم و آنها هم خودشان خوب می دانند که چه عاقبت شومی در انتظارشان است و چه عاقبت خوبی در اختیار ماست پس چرا مغرورانه خودشان را به آتش خشم و غضب خدا گرفتار می کنند و ما هم طبیعتا ناراحت می شویم چون چیزهائی که ما ازالطاف خدا می دانیم آنها نمی دانند آیا اینها درد ندارد خیلی درد دارم آنوقت می پرسید چرا 

وقتی که می دانم عده ای خیلی راحت به لطف و عنایت خداوند پشت پا می زنند و همه را بی نصیب و بی بهره می کنند درد می کشم 

وقتی که می بینم این زمینه صخا را خیلی سخت بوجود آوردم و خیلی راحت می شود پرخیر و برکت کرد با یک حمایت و عنایت خداپسندانه اما نمی کنند درد نداشته باشم 

این زمینی که با هزاران سختی و محنت و صبر وشکر جمیل و هزینه و تاوانهای سنگین آماده کرده ام و با قدرت نویسندگی و اشعار بهترین تبلیغات را داشته ام فقط یک نمی باران می خواهد و دریغ می ورزند و مانع می شوند و بخل و کینه و حسادت می کنند درد نداشته باشم 

وقتی که می بینم از زور بخل و کینه دربند خودشان و خشم و غضب خدا نیستند درد نداشته باشم 

خیلی درد دارم برای اینکه ضدهمکاری ها کاملا واضح و روشن است کاملا شیطان مسلط و چیره است وقتی می بینم یک فداکار در اوج جوانمردی و فداکاری پایمال است یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده در اوج صداقت و ایمان پایمال است نه تنها من که خداهم درد دارد 

دردش را در داستان یوسف و برادران و یوسف ذلیخا و موسی و فرعون شعیب و قومش هود و صالح و ابراهیم و عیسی و محمد و نوح و همه پیامبران و قومشان فرمود به جهانیان اعلام کرد به نمایش گذشتگان و اکنونیان و آیندگان درآورد 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

درد دارم چون علیرغم اصرار و پافشاریم بر این بیت شعر باز هم جهانی نشده ام نویسندگان و شاعران معروف و مشهور مشاهده ام نکرده اند پس درد دارم و درمانم هم مشخص و معلوم شد  

خیلی درد دارم چون درد خیلی ها را می توانم بسیار راحت و آسان درمان باشم اما ضدهمکاریها نمی گذارند مانع و سدراه شده اند و توسط دانشمندان و ثروتمندان معروف و مشهور هم که می توانند کنارشان بزنند اما نمی زنند 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی