صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

داستان یوسف و یک دنیا درس عبرت

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸ ق.ظ

اگر دست غیب پروردگار به کمک یوسف نمی آمد و از زندان آزادش نمی کرد از غم و غصه نجاتش نمی داد از دلگیری و افسردگی آزاد و رهایش نمی کرد اگر کمکش نمی کرد 

چگونه ناجوانمردی و بخل و کینه و بغض و حسادت و سنگدلی و ضدهمکاری برادران مغرض و مغرور و منفور ثابت می شد چگونه مظلومیت و انسانیت یوسف واضح و آشکار می شد 

اگر دستهای غیب به یاری یوسف نمی آمدند چگونه بی گناهی یوسف ثابت می شد و حیله ها و مکرها و نیرنگ های ناعادلانه و بی انصافانه ذلیخا و زنان مصر ثابت و آشکار می شد 

اگر دستهای غیب نبودند چگونه حرفهای پیامبر خدا حضرت یعقوب و حضرت یوسف ثابت می شد و حق برباطل پیروز می شد تا برمغز باطل بکوبد که پست و خوار و زبون شوند 

چگونه همه بخیلان و هوسبازان عالم مجبور به اعتراف می شدند تا زمانی که دست غیب بیرون نیامده بود اعترافی درکار نبود و تهمت ها و دروغ ها و سوء تفاهم ها و سوء ظن ها وجود داشت 

اما وقتی دست غیب آمد همه در یک چشم به هم زدن ازبین رفتند و حقیقت آشکار شد و همه از یک دنیا صداقت و ایمان از یک دنیا مظلومیت و انسانیت از یک دنیا جوانمردی و از خودگذشتگی حیران شدند و انگشت به دندان گرفتند 

خلاصه دستهای غیب می خواهم تا زحمات و فعالیت و فداکاری خودم را به ثمر بنشانم و صبر و شکر جمیل خودم را طی اینهمه سال بر قرض الحسنه و خیریه به ثمر بنشانم 

خودم را ثابت کنم خودم را واضح و روشن کنم وگرنه پیامبران خداوند هم نتوانستند از پس آنهمه ضدهمکاری ها و بی تفاوتی ها بربیایند چه برسد به من که انگشت کوچک آنها نخواهم شد و یک تار موی آنها به همه وجود من می ارزد 

خداوند را به حق حضرت یعقوب و حضرت یوسف قسمش می دهم هرچه زودتر دستهای غیبش را در صخا بیرون بیاورد و برتائب منت بگذارد تا خدمات آسان ارائه بدهم 

و از بالا و پائین و ازچپ و راست از شمال و جنوب از شرق و غرب یاری و حمایت شوم تا بتوانم نقاط قوت را تقویت کنم و سربلند و سرافراز شوم 

تابتوانم سخنان خودم را که حاصل یک عمر ریاضتهای سخت و جان شکار عرفانی است به دیگران بفهمانم و آنها را روشن و بیدار و هوشیار کنم 

صخا خدمتی همراه باصداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

جوانمردان و فداکاران عالم که بی گناه و بی جرم قربانی مغرضان و مغروران و منفوران هستند نیاز مبرم به دستهای غیب دارند تا از آستین بیرون بیاید و برسینه نامحرمان بزند 

کسانی که اگر یک جو رحم و غیرت و خجالت داشتند اگر از قبر و قیامت واهمه داشتند ضدهمکاری و نامردی نمی کردند و یا اگر شیطان گولشان زد خیلی زود توبه می کردند و تلافی و جبران می کردند 

چون تلافی و جبران گناهان را خیلی زود می بخشد اعتراف خطاها را پوشش می دهد 

نباید با یک دنیا گناه از این دنیا رفت و شرمنده و شرمسار به نزد پروردگار حاضر شد 

باید فداکاران و فعالان و جوانمردان جامعه از ما راضی باشند وگرنه کار بسیار سخت است باید مثل پروانه دور فداکاران بگردیم تا خداوند راضی و خشنود باشد 

کسانی که نان فداکاران را بریدند و آنها را بی گناه در رنج و اندوه انداختند باید هرچه زودتر از خداوند و فرشتگان و افراد صالح در سراسر جهان خجالت بکشند 

آنها که خداوند قدرت و عزتشان داده است باید حواسشان به یاران مهربان بیشتر باشد 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۲)

۰۳ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۴۱ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
خیلی ممنونم از لطف شما ، لطفا با ذکر منبع درج کنید تا بازدید وبم بالا بره
پاسخ:
وب شما بسیار خوبه من که عاشق شدم خیالت راحت باشه طرفداران من هم حتی در خارج از کشور زیاد هستند و چون کار ما قرض الحسنه و خیریه است روی هرکس دست بگذاریم همه نگاهشان ویژه و مخصوص خواهد شد شما همت و تلاش خود را در صخا زیاد کن کار تمام است 
۰۳ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۵۹ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
ان شاء الله موفق باشید همیشه ، توضیحاتی درمورد انجام کار موسسه تون لطفا بفرمایید ...
پاسخ:
توضیحات کامل در مقالات مختلف صخا هست می توانید بیشتر مطالعه کنید همه چیز دستگیرتان خواهد شد اما این یک ایده است برای همه روستاها در نظر گرفته ام اگر در ابرسج خوب تقویت شوم و دانشمندان و ثروتمندان جهان حمایتم کنند کم کم به روستاهای دیگر گسترش خواهم داد قرض الحسنه و خیریه است و همه جهان می توانند در کار ما شریک شوند و غیابی حساب باز کنند و غیابی هم برداشت کنند با یک تلفن 0912773281202332538215

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی