صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

من یک سوال از دانشمندان و ثروتمندان جهان دارم گناه فداکارانی همچون تائب که در اوج فعالیت و فداکاری قرار دارند اما از امکانات و شرایط خوبی برخوردار نیستند چیست 

گناه طرفداران چنین انسانی که وضعیت و شرایط خوبی ندارند و از امکانات محروم و ممنوع هستند چیست کسانی که نمی توانند داستان فعالیت و فداکاری تائب و خانواده فداکارش را حتی در بین

خانواده های خودشان بازگو کنند مطالعه کنند و بررسی کنند 

خاطرات خوب و شیرینی از ارائه خدمات آسان و راحت قرض الحسنه و خیریه صخا که فقط دردل آنها می ماند و نمی توانند بازگو کنند که تبلیغ و گفتن آنها فوائد زیادی می تواند برای همه داشته باشد 

گناه ما چیست که بهترین تبلیغات را از بی نظیرترین فعالیت و فداکاری دنیا نمی توانیم داشته باشیم گناه مردم ما در این روستا چیست که یک انسان عارف و عاشق و شاعر و نویسنده اش بخاطر ضدهمکاریها و بی تفاوتی ها نمی تواند در اوج و در بی نهایت بسیار زیاد موثر و مفید باشد 

و با وجود اینهمه توانائی و با وجود این همه نزدیکی به خداوند نمی تواند برای مردمش معجزه و کرامت در خور و شانی داشته باشد و فقط بخاطر امکانات اندک از بهترین موقعیت محروم باشند 

ما اگر در یک جای خوب با امکانات وسیع تائب و صخا داشتیم خیلی زود گلستان می شدیم 

اگر در جائی بهتر بودیم که دانشمندان و ثروتمندانش بیشتر توجه و عنایت داشتند امروز صخا با امکانات بسیار وسیع و دست و بال بازتری به خدمات آسان و راحت می پرداخت 

کارها و خدماتی که صخا ارائه داده است در هیچ نقطه ای از جهان وجود ندارد چون این کار معجزه علم و عرفان است حاصل زحمت یک عارف و عاشق است پس باید بی نظیر و خوب باشد 

از قرض هائی که گره های مردم را باز کرده است از وامهائی که نان رسانی و مشکل گشائی داشته است از تاثیراتی که برفرهنگ و سواد این مردم از خودم و خانواده و دوستان و اقوامم گرفته تا دیگران همه اینها خیر وبرکتی بوده است که صخا نصیب مردم کرده است 

ما با وجود اینهمه دانشمند و ثروتمند در جهان نباید در اوج صداقت و ایمان در اوج فعالیت و فداکاری برای حمایت و همکاری آنهم در قالب قرض الحسنه و خیریه نزدیک به سی سال عارفانه و عاشقانه و خالصانه التماس و خواهش کنیم فداکار شایسته و لایق حمایت و همکاری آسان است 

چون پشتیبانی بنام خداوند دارد 

فداکار لایق و شایسته التماس و خواهش نیست چون برای رضای خداوند همت و تلاش می کند 

طرفداران تائب و صخا از امکانات محروم هستند شرایط خوبی ندارند چون همه کشاورزان و دامدارانی هستند که از سرما زدگیها و خشکسالیها آسیب دیده اند 

انسانهای ضعیف و ناتوانی هستند که قدرت حمایت و همکاری ندارند 

قدرت بیان و تبلیغ و تشویق آنچنانی را ندارند 

وظیفه نویسندگان و مفسران بزرگ و مشهور دنیاست که تائب را در صخا تفسیر کنند مورد تشویق و ترغیب قرار بدهند مورد لطف و عنایت قرار بدهند 

وظیفه سوپرپولدارها و ابرمیلیاردرها است که تائب را یاری کنند من از اینهمه روستائی ضعیف و ناتوان برای پرنور کردن چراغ عرفانی و روحانی خودم چه انتظاری می توانم داشته باشم من برای گرمتر شدن این تنور از انسانهای ضعیف و ناتوان چه انتظاراتی می توانم داشته باشم 

پای ما لنگ است و منزل بس بعید  دست ما کوتاه و خرما برنخیل 

من بدون امکانات و شرایط بد طرفداران خودم توانستم سی سال جوانمردانه در قالب قرض الحسنه و خیریه از بانکها بهتر و بیشتر خدمات ارائه بدهم 

من با وجود اینکه طرفدارانم دسترسی به اینترنت ندارند و یا کم دسترسی دارند توانستم بهترین و بیشترین بازدید را جذب و جلب مقالات و اشعارخودم برای صخا کنم  که واقعا حیرت انگیز است 

صخا از معجزات علم و عرفان  صخا لطف و عنایتهای یزدان 

پس خواهش می کنم از ثروتمندان سراسر جهان برای صخا امکانات و شرایط خوبی را آماده کنند برای تائب این عارف و عاشق دلسوز بهترین شرایط را بوجود آورند تا ابرسج و همه روستاهای جهان را گلستان کنم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی