صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

عدم شهرت و حسن شهرت

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۴۶ ب.ظ

انسان برای رسیدن به خداوند نیاز به ازخودگذشتگی دارد وقتی که از خود گذشتی رسیدی در سایه خداوند توان و قدرت تو بالا می رود و کارهای بی نظیری از تو سرمی زند که از عهده دیگران برنمی آید و این یعنی رسیدن به کمال و این مرحله بسیار سخت است 

ریاضتهای جان شکار و اعمال و رفتار متفاوت می تواند در این راه کمک بسیار زیادی به انسان کند و اورا مطرح سازد و عوامل زیادی هست که می تواند به انسان کمک کند 

اینجانب درنظر داشتم که از خویش بیرون بیایم و با جمله ازخودگذشتی رسیدی از بایزید بسطامی استارت زدم و کم کم شروع کردم به از خویش بیرون آمدن هوا و هوسهائی را که تا سن 21سالگی عادتهای من شده بود را به یکباره به آب و آتش زدم و دست از همه علائق خودم شستم 

و به جای همه آن اعمال و رفتار حال و هوای عرفانی و روحانی را جایگزین کردم در خوراک و خواب خودم تغییراتی را انجام دادم و خودم را عادت به کم خوابیدن شبی دو سه ساعت دادم 

و این کمک بسیار زیادی به من کرد و وقت بیشتری را به من برای مطالعات فراوان داد و با مطالعات فراوان در احادیث و آیات و روایات و سخنان بزرگان چیزهای زیادی یاد گرفتم 

نماز و روزه مخصوصا نماز شب و روزه های مستحبی در اوج جوانی به من کمک زیادی کرد که چشم و گوش من باز شد و بیدار و هوشیار شدم 

کوهنوردی تاثیرات فراوانی در من داشت که توان و قدرت و حوصله مرا در مطالعات زیاد بالا و بالاتر برد و اعمال و رفتاری از من سر می زد که مورد تائید و قبول همه مردم مخصوصا سالخوردگان بود 

و همه اینها تعریفها و تمجیدها و تشویق های زیادی را برای من به ارمغان آورد و مرا در ابرسج به اوج شهرت و محبوبیت رساند 

اما متاسفانه از آنجا که در یک روستابودیم با وجود یک دنیا توانائیهائی که کسب کردم نتوانستم آنطور که شایسته و لایقش بودم استفاده ببرم و دیگران را هم بهره مند کنم و خیلی حیف بود 

تا اینکه با قرض الحسنه و خیریه صخا شروع کردم و بازهم از آنجا که کشاورزان و دامداران ما از سرمازدگیها و خشکسالیها آسیب فراوانی دیده اند و همه درآمدشان هزینه و خرج کارشان می شد لذا توان و قدرت حمایت از من را نداشتند 

و از آنجا که دانشمندان و ثروتمندان ما هم در بیرون روستا مشغول بودند و روستای ما از توجهات کمتری برخوردار است چون بن بست است و جای پیشرفت و رشد و شکوفائی نداشته است 

و فقط در بحث گردشگری می توان فعالیت کرد و کاری برای این مشکل و معظل بزرگ کرد اما در این زمینه هم زیاد توجه نمی شود چون سرمایه زیادی می خواهد و امکانات فراوانی را می طلبد تا زمینه را برای گردشگری آماده نمود همه اینها دست بدست هم دادند تا تائب با اینهمه صداقت و ایمان و یک دنیا فعالیت و فداکاری راکد بماند 

تا اینکه دسترسی به اینترنت پیدا کردم و شروع به تبلیغ و تشویق و توضیح وتفسیر قرض الحسنه و خیریه صخا و خودم در قالب یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده نمودم 

چون برای پیشرفت و رشد و شکوفائی صخا نیاز مبرم به شهرت داشتم باید خودم را در بین خیرین و نیکوکاران و ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارها معروف و مشهور می کردم 

تا به اهداف خیریه و قرض الحسنه و فرهنگ و ورزش صخا برسم قدمهای محکمی برداشتم همت و تلاش شبانه روزی مرا همه شاهد هستید اما بازهم با کم توجهی و بی تفاوتی نویسندگان و شاعران و هنرمندان و دانشمندان و ثروتمندان مشهور و معروف مواجه بوده و هستم 

و این مانع و سدراه فعالیت و فداکاری من می باشد عدم شهرت را برای من درپی داشته است و یک حسرت و آه را برای من بوجود آورده است 

در صورتیکه می توانستم با این ایده خوب و خداپسندانه و ارزشمند و مفید کارهای بزرگی برای روستا انجام بدهم و روستا را گلستان کنم و حامی و پشتیبان کشاورزان و دامداران باشم 

تا آنها تقویت شوند و خودشان باعث رونق و آبادانی روستا باشند 

و اینها عنایت و توجه و حمایت و همکاری نیکوکاران و قدرتمندان جهان را می طلبد من با هزاران زحمت زمینه مناسبی را با صخا بوجود آورده ام کاری که کمتر کسی می تواند در یک روستا با وجود امکانات ضعیف و شرایط بسیار بد انجام دهد اما من به این موفقیت با وجود همه مشکلات و نقاط ضعف رسیدم و این زمینه آنقدر محکم و ریشه دار است که فقط با یک نفر ابرمیلیاردر و سوپرپولدار حیرت همگان را در برخواهد داشت که از خداوند می خواهم حالا که این همه توان و نیرو به من داده است و قدرت اشعار و مقالات بسیار زیاد را عطا نموده است 

قلب چندین انسان دانشمند و ثروتمند را به صخا متمایل کند و مرا با این همه رنج و زحمت سرافراز و سربلند کند و این ثواب عظیمی دارد 

دوست دارم دانشمندان و ثروتمندانی از این خواهش ها و دعوت های عرفانی و روحانی تائب سرپرست فعال و فداکار صخا و خانواده فداکارش استقبال نمایند و باعث و بانی هزاران ارزش و سود برای یک روستا و روستاهای جهان گردند 

نمی دانم که چه باید بکنم تا دعایم مستجاب گردد نمی دانم چه باید بکنم که آرزویم برآورده شود چون هرکاری را که لازم بود انجام دادم حرکت -خدمت - غیرت - محبت - استقامت - عنایت - حمایت - هدایت - عملکرد مثبت - صحبت - جرات - قیمت - و بسیاری از این قبیل 

هرچه را که واجب و لازم بود به نمایش جهانی گذاشتم واقعا نمی دانم دیگر چه باید بکنم چون اکنون نوبت شماست باید دو طرف ترازو مساوی باشد 

هراندازه کارگر و کارمند خوب و عالی هم که باشی اگر کارفرمای بدی داشته باشی موفق نخواهی بود چون کار خوب مزد خوب می خواهد 

زن خوب شوهر و بچه های خوب می خواهد وگرنه موفق نخواهد بود و اینها مثالهائی بود و بسیاری از این قبیل مثالها اگر دو طرف ترازو مساوی نباشد فیل باشی شیر باشی باز کم می آوری 

فداکاری هم حمایت و همکاری می خواهد وگرنه موفق و پیروز و سربلند و سرافراز نخواهی شد 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

هیچ کس مثل تائب تا این حد برای حمایت و همکاری در قرض الحسنه و خیریه برای گلستان شدن روستا التماس و خواهش نمی کند و نخواهد کرد 

امیدوارم به همین خاطر توجهات و عنایتها هم بی نظیر بشود و تائب مزد سماجت خودش را در کارخیر و خداپسندانه و مردم پسند بگیرد 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی