صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

قرض الحسنه و خیریه جوان صخا

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۴۵ ب.ظ

در سال 1372من که فقط 21سال داشتم و همسرم 18سال داشت صخا را افتتاح کردیم روزهای اول در اندیشه افتتاح یک صندوق قرض الحسنه خانوادگی بودیم و اصلا فکر نمی کردیم که بعد از بیست سال با چنین رشد و شکوفائی و پیشرفتی همراه گردیم و سال 1379سال خوب صخا بود که رشد خودش را آغاز کرد 

دوستان و اقوام بسیاری حمایت و همکاری کردند و این مجموعه وسیع شد هرچند این دو سه سال اخیر بخاطر مشکلات اقتصادی و سرمازدگی و خشکسالی دستها خالی شده اند 

اما چاره ای نیست این دو سه سال هم می گذرد و دوباره مردم دست و بالشان باز می شود و این درجا زدنها خودش یک تجربه های خوبی می باشد و ریشه مجموعه صخا را محکمتر می گرداند 

اکنون بعد از بیست سال فرزندان ما بزرگ شده اند و به سن و سال ما در همان افتتاح صخا رسیده اند و اما آنها بهتر و بیشتر از ما بدرد صخا خورده اند چون تجربه آنها زیاد است آنها از بچگی با جزئیات این کار آشنا و رمز و رازهای این کار خیر باخبر می باشند و بامشکلات و نقاط ضعف کار هم برخورد داشته اند و از طرف دیگر پشتوانه ای محکم و قوی بنام تائب و همسرش با دوستان و اقوام زیاد دارند 

آنها از جوانی و موقعیت خوب خودشان باید در مسیر پیشرفت و رشد و شکوفائی هرچه بیشتر صخا قدم بردارند و یک کار خوب و ارزشمند را که از ما برایشان به یادگار مانده است برای دیگران به یادگار بگذارند امروز صخا با این وسعت برای چهار پنج نفر حداقل جا دارد که مشغول به کار شوند 

و نباید به مشکلات و معظلات اقتصادی این دو سه سال نگاه کنند باید محکم و قوی پیش بروند تا بعدها در آینده جبران و تلافی نمایند 

ما هم نهایت حمایت و پشتیبانی را از آنها داریم و از همه اعتبار و آبرو و دوستان و اقوام برایشان کمک می گیریم و آنها هم با نسلی جوان صخا را می چرخانند و به مردم خدمات قرض الحسنه و خیریه ارائه می دهند من هم امیدوارم دستهائی از غیب بیرون بیاید و یاریمان کند 

و همت و تلاش من هم در اینترنت جواب بدهد و افراد توانا را از سراسر جهان جذب و جلب نماید 

من بازهم تا آخرین نفس برای قرض الحسنه و خیریه صخا مقاله می نویسم و تبلیغ و تشویق و تحریک دارم تا با امکانات بیشتر و توان بالاتر این مجموعه سربلند و سرافراز گردد 

و زحمتهای یک عارف و عاشق و نویسنده و شاعر جواب خوبی داشته باشد 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

من طبق معمول همه پنج شنبه ها کوه برای دعا و راز و نیاز رفتم و دو سه ساعتی در کوههای ابرسج چرخیدم و برف زیادی بود و یک دسته کبک سی چهل تائی دیدم که بسیار تماشائی در فاصله صدمتری من بالا می رفتند که چند دقیقه ای تماشایشان کردم بسیار زیبا و جذاب و من از شکارچیان خواهش می کنم این حیوانات قشنگ و زیبا را اصلا شکار نکنند و به جای آن از گوشت مرغ استفاده کنند واقعا وقتی تماشا می کردم با خودم می گفتم حیف از اینها نیست که شکار بشوند وقتی جایگزین به این خوبی گوشت مرغ می باشد چرا کبکها را شکار می کنند 

خوشبختانه این چند سال اخیر سختگیریها و جریمه ها سنگین است برای همین دسته کبکها زیاد شده اند و شکاربانها واقعا خسته نباشند و دمشان گرم خوب محافظت می کنند 

من برای همه مشتریان صخا و حامیان صخا دعا کردم و از خداوند خیر و برکت فراوان خواستم و در سجده های شکر خودم برای همه کسانی که از دل و جان در این یکی دو سال اخیر ما را تحمل نمودند دعا کردم امیدوارم با حمایت سوپرپولدارها و ابرمیلیاردرها که دعای همیشگی من و امروز من بود جبران و تلافی کنم 

یکی دو ساعت دعا در بیابان در برف و سرما بسیار دلچسب بود و یادگاری ماند خداوند قبول کند و به صخا خیر و برکت بدهد من واقعا بیشتر برای صخا دعا می کنم چون قلبهای زیادی را می توانیم با صخا خشنود کنیم و خوشحال نمائیم 

امیدوارم مردم در سراسردنیا قدر این دعا های تائب را که از ته دل و برای گلستان شدن روستاهای جهان است را بدانند و توجه و عنایت آبرومندانه ای از تائب عاشق داشته باشند 

تا من هم جوابگوی خوبی برای مردم باشم و شرمنده و شرمسار کسی نگردم و انسانهای توانا پشتیبان یک دنیا صداقت و ایمان تائب باشند تا بخاطر ضدهمکاری عده ای که در این کار طبیعی است لکه دارنگردیم 

Image result for ‫قلب خوب‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫کبک در برف‬‎


Image result for ‫اینانلو شکارچی‬‎

Related image

Image result for ‫اینانلو شکارچی‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی