صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

می خواهم این مقاله را فقط به یاد اموات باشم

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۱۹ ب.ظ

شب جمعه است و یاد اموات در این شب زنده نگه داشته می شود و من که عصر در حال رفتن به کوه بودم چون مسیر کوهنوردی من سرمزار است مردم دسته دسته به زیارت اهل قبور می رفتند و من هم طبیعتا در مسیر کوهنوردی همه اش به یاد اموات بودم دوستان و اقوامی که در صخا رفت و آمد می کردند و الان اسیر خاک هستند سالخوردگانی که ده پانزده سال پیش به رحمت خداوند رفتند و همه اموات شما عزیزان که دستشان از این دنیا کوتاه است 

و آنها آرزو دارند کاش به دنیا برگردند و یک سجده برای پرودگار داشته باشندو یا دو رکعت نماز بخوانند  

من به یاد آنها سجده ها کردم و دو رکعت نماز در بیابان خواندم و از خداوند برای همه اموات آمرزش خواستم چون همه اموات دنیا براردان و خواهران ما هستند فرقی ندارد همه از یک پدرو مادر بدنیا آمده ایم انسان دلش می سوزد و به رحم می آید 

کاش همه قدر این دو روزه دنیا را بدانند و رحم و غیرت و خجالت داشته باشند 

مرحوم اینانلوی عزیز که هروقت در کوه و بیابان انسان باشد به یادش می افتد عاشق طبیعت بود مخصوصا عاشق شاهرود بود 

ابرسج هم زیاد می امد تابستانها زمانی که گوسفندها کوه بودند دم آرام می آمد و با چوپانها گرم و گیرا بود خداوند رحمتش کند 

من با خودم همیشه می گفتم کاش با هم برخورد داشته باشیم و چند تا عکس یادگاری بگیریم زیاد شاهرود می آمد و در کوههای ابرسج زیاد دیده می شد و چوپانها تعریفش را می کردند خیلی دوست داشتم برخورد می کردیم و برای صخا هم صحبت می کردیم و افتتاح حساب می کرد من مشتری اینچنینی زیاد داشتم بچه هائی بودند در کوه با هم برخورد کردیم و در مسیر دوست و رفیق شدیم و به صخا آمدند و حساب باز کردند 

و الان سالهاست که با صخا کار می کنند خداوند خیر و برکتشان بدهد 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

ما هم یکروز با همه این حرفهایمان از دنیا خواهیم رفت و همین سجده ها و یادها و خاطره ها می ماند همین تبلیغها و تشویقها و زحمتها برای قرض الحسنه و خیریه خواهد ماند همین صخا که امیدوارم ثوابهایش هدیه بروح اموات همه باشد می ماند 

صخا به یاد همه جهانیان است یک عشق و شوروحال ویژه در صخا هست پس همه جهانیان به یاد صخا باشند انتظارات و توقعات من از جهانیان بیشتر است از هنرمندان و ورزشکاران و کوهنوردان و همه و همه صخا گوناگون است متنوع است یک کتاب خاص است 

Image result for ‫اینانلو شکارچی‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی