صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

ازنیکوکاران به روش خدا دفاع کنید

جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۸ ب.ظ

ما دعای او را مستجاب کردیم او نیکو بنده ای صابر و شاکر بود و هرچه از دست او رفته بود بهتر از آنها را به او برگرداندیم اینها دفاع خداوند از پیامبران نیکوکارش بود 

طعنه نزد سرزنش نکرد گلایه نکرد فقط حمایت و همکاری را برخودش واجب کرد 

ما چگونه از نیکوکاران دفاع می کنیم من تائب بعنوان سرپرست صخا در قالب قرض الحسنه و خیریه قدم برداشتم و خدمات انساندوستانه ارائه کردم و خانواده ام را در این راه یار و شریک اعمال خداپسندانه ام کردم تا با کمک هم به مردمان خدمات قرض الحسنه و خیریه ارائه بدهیم 

از مال و دارو ندار و جان و آبرو و اعتبار خودمان دریغ نورزیدیم 

و هرگونه همت و تلاشی را انجام دادیم و فریاد خود را در عالم بلند کردیم تا با کمک انسانهای توانا صخا را تقویت کنیم تا ابرسج را گلستان کنیم 

ما از دانشمندان و ثروتمندان جهان حمایت و همکاری خداپسندانه می خواهیم تا بتوانیم اهداف خوب و خالصانه خودمان را به ثمر برسانیم که قلبهای زیادی را شاد نمائیم 

و دلهای بسیاری را امیدوار کنیم خداوند از ما نیکوکاری خواست یاری خواست ما اجابت کننده و مطیع بودیم و با افتخار از هیچ گونه همت و تلاشی دریغ نورزیدیم 

از شما عزیزان هم می خواهیم از هیچ گونه حمایت و همکاری دریغ نورزید تا دو طرف ترازو مساوی گردد این فرصت خوبی که تائب با ریاضتهای سخت و جان شکار عرفانی برای روستائیان بوجود آورده است بهترین توجهات و عنایات را بی بهانه می خواهد 

نیکوکاران را به روش پروردگار حمایت کنید به فداکاران به روش خداوند عنایت داشته باشید تا درهای خیر و برکت بروی همه شما عزیزان باز گردد 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

ما این بیت شعر را بربالهای امیدواری بسته ایم و در آسمان صداقت و ایمان رها کرده ایم باشد که پیام ما در زیباترین شکل به گوش ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارها برسد 

و خداوند قلبهای آن عزیزان را به صخا متمایل گرداند که یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار سربلند و سرافراز به مردمان خدمات ارائه بدهد 

ازنیکوکاران به نام و به یاد پروردگار دفاع کنید چون آنها به عشق خداوند فعالیت و فداکاری و کارهای خوب می کنند شب و روز برای سعادت و خوشبختی شما عزیزان دعا می کنند 

تائب در راه قرض الحسنه و جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان بی نهایت کوشش کرد و شب و روز نخوابید و در راه فرهنگ و ورزش همت کرد تا بتواند به منظور و هدف خالصانه خودش برسد 

چنانچه یک فداکار در جهان آسیب و ضرری ببیند مسئولیتش به عهده دانشمندان و ثروتمندان است چون خداوند به امید آنها به افرادی همچون تائب توفیق فعالیت و فداکاری داده است صدائی بنام صخا داده است تا فریاد بزنند برای حمایت از قرض داران 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی