صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

مدافعین حقوق فداکاران

جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۴۸ ق.ظ

برای خدا می نویسم برای خدا بخوانید 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

فداکاران انسانهائی هستند که فقط بخاطر خداوند و فقط بخاطر رحم و غیرت و خجالت زیادی که دارند دست به فعالیت و فداکاری می زنند 

چنین انسانهائی مورد سوء تفاهم ها و سوء ظن های زیادی هستند ای کاش دستهائی برای حمایت و همکاری آنها جوانمردانه و داوطلبانه بیرون بیاید تا حق و حقوقشان ضایع نشود 

کسانی که فقط از گرفتاران و بیچارگان دفاع می کنند و جان و مال و آبرویشان را در سبد اخلاص می گذارند و از همه چیز در این راه که بهترین راه است می گذرند 

تائب سرپرست قرض الحسنه صخا وقتی مظلومیت و گرفتاری و عجز و ناتوانی مردم را از کودکی مشاهده می کرد به فکر فرو رفت اندیشه کرد غصه خورد و از خداوند توانائی و کمک خواست 

این صخا که امروز شما با همه حرفهایش می بینید حاصل رحم و غیرت و خجالت تائب است که در کمتر کسی در جهان امروز با این درجه بسیار بالا مشاهده می کنید 

تائب هرچه دارو ندارش بود را در صخا جمع کرد تا به کسانی خدمت کند که برای اندک پولی در جامعه آبرویشان می رود از زندگی ساقط می شوند خفت و خجالت می کشند من همه اینها را می دیدم و درد دلم را با خدا می گفتم تا راهی پیدا شود 

و یک ایده خوب به ذهنم رسید افتتاح قرض الحسنه و خیریه صخا برای روستاها دواست اما حمایت و همکاری می خواهد یک نفر داوطلبانه پیدا نشد که با روی خوش و دست و دل باز حمایت و همکاری کند همه کسانی که در صخا در طول این سالها حمایتم کردند با التماس و خواهش و توضیحات و تفاسیر من بود که افتتاح حساب داشتند و یا تقویت حساب کردند 

لذا بر این شدم که در جهان فریاد بزنم و شاید کسانی باشند که داوطلبانه از من در صخا حمایت و همکاری کنند تا آبرو و اعتبار دیگران باشم و در کاری پراز ثواب خدمات ارائه نمایم و دیگران را هم شریک سازم مدافع فداکاران باشید تائب اولین کسی است که این جمله را در جهان می گوید 

مدافع جوانمردان و نیکوکاران باشید جهان گلستان خواهد شد چون آنها فکرهای خوبی برای سعادت و خوشبختی بشر دارند انساندوستان اندیشه های نابی دارند 

مدافع تائب باشید تا بهترین خدمات را درقالب قرض الحسنه و خیریه ارائه نماید و شما هم در کاری خداپسندانه شریک شوید و همه باهم سربلند و سرافراز گردیم 

کسی که فداکاران را تخریب و تحقیر و تضعیف می کند نمی تواند مدافع فداکاران باشد 

کسی که برای حمایت و همکاری از فداکاران بهانه می گیرد و رها می کند چه ادعائی می تواند داشته باشد من یازده نفر عاشقانه حمایتم می کردند ابرسج را همان روزهای اول گلستان می کردم و بعد روستاهای جهان را گلستان می کردم 

آری فقط یازده نفر اما افسوس که یک نفر هم داوطلبانه پیشنهاد حمایت و همکاری از این همه جوانمردی و ایثار با اینهمه صداقت و ایمان و فعالیت و فداکاری که من و خانواده فداکارم داشتیم نداد هنوز هم دیر نیست از سراسر جهان یازده نفر می خواهم که با دل دریا و قلب شیر داوطلبانه حمایت و همکاری با صخا داشته باشند تا ابرسج و همه روستاهای جهان را گلستان کنم تاکید می کنم یازده نفر در این جهان به این بزرگی توقع و انتظار بالائی فکر نمی کنم باشد 

یک شاعر و عارف و عاشق و نویسنده و فداکار طلب حمایت و همکاری برای گلستان شدن روستاها دارد آنهم نزدیک به سی سال یک مجموعه ریشه دار که ریشه اش در حافظ و قرآن و تورات و انجیل است من با اشعار حافظ آیات پروردگار را مطالعه کردم صخا اینچنین افتتاح شد 

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان 

حتی نویسندگان و شاعران و فیلمنامه نویسان و حاضر به حمایت و همکاری از امثال تائب نیستند برای سریال و فیلم یوسف میلیاردرها دلار خرج می کنیم و دهها بار می سازیم و به نمایش جهانی می گذاریم اما زا تائب که داستانش با یوسف مو نمی زند غافل و بی خبر هستیم 

چرا نویسندگان و شاعران و فیلمنامه نویسان هم مثل دانشمندان و ثروتمندان از امثال تائب غافل هستند این درد جامعه است که خداوند را سخت به خشم می آورد چرا چیزی را می گوئیم که عمل نمی کنیم آری خداوند از مظلومیت و غربت فداکاران و جانبازان سخت به خشم می آید 

من عاشقم و جهان نیاز مبرم به عاشقان دارد عاشقان را حمایت و عنایت کنید تا جهان گلستان شود تا جهان متحد و یکپارچه شود عاشقان می توانند 

عیب می جمله چو گفتی هنرش نیز بگو       نفی حکمت مکن از بهر دل خامی چند 

من در صخا از این صحنه ها زیاد داشتم منت و خفت ها و خواریها کشیدم تا صخا به اینجا رسیده است زن و بچه هایم له شدند تا توانستم چند ریالی به دست قرض دارو گرفتاری رساندم با وجود اینهمه ابرمیلیاردر و سوپرپولدار در جهان با خفت و خواری فداکاری کردم یا ارحم الراحمین تو شاهد جانبازیهای ما بودی 

دراین شب تیره و تار نور فانوس می بینید    مرا که دهقان فداکار شدم حمایت کنید

من با صخا به قلب آتش زدم تا آتش قرض داران و دردمندان را خاموش کنم  

Image result for ‫لحظه ها دلخراش فداکاری‬‎

Image result for ‫لحظه ها دلخراش فداکاری‬‎

Image result for ‫مدافعین‬‎

Image result for ‫مدافعین‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی