صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

از ابرمردان خبری نیست

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ

دیده را فایده آنست که دلبر بیند   ورنبیند چه بود فایده بینائی را - تائب با شما جوانمردان و ابرمردان جهان درد دلش را با این شعر از سعدی شروع کرد خود دانید که چگونه و چطور جبران و تلافی کنید خیلی زود و در اسرع وقت جوابگو باشید 

عمریست که با یک صدای خوب و دلنشین که خداوند در قالب قرض الحسنه و خیریه به من عطا کرده است یک صدای بلند و پرآوازه بنام صخا که فریادم در جهان طنین انداز شده است وقتی صدا خدا دادی باشد فریادزدن آسان می شود 

فریاد زدم تا صدای خودم را به گوش جوانمردان عالم برسانم و آنها را به مجموعه قرض الحسنه صخا دعوت کردم اما هنوز از آنها خبری نیست که نیست 

من اصلا فکر نمی کردم که یک روز صاحب و مالک چنین فریادی بشوم و آنوقت در کمال حیرت و تعجب توجه و عنایتی را مشاهده نکنم 

و جوانمردانی هم که قول و وعده داده اند هنوز به وعده های خودشان عمل نکرده اند 

یا اینکه هنوز وقتش نرسیده است و زود است یا اینکه این فریاد را هنوز هضم نکرده اند و جدی نگرفته اند این فریاد یک عارف و عاشق و یک شاعر و نویسنده است یک فریاد فداکار و فعال است این یک فریاد معمولی نیست از دل علم و عرفان و با اشعار شاعران و آیات قرآن قوت گرفته است 

از دل علم و عرفان سرچشمه گرفته است این یک فریاد معمولی و عادی نیست وقتی فریادی در جهان بلند می شود پیام دارد حرف دارد و سخنها دارد باید خیلی زود توجه و عنایت بزرگان و ستاره های جهان را جلب نماید 

تائب از دست مغرضان و مغروران و منفوران به ستوه آمد و سالها صبر و شکر جمیل کرد و همه سعی و تلاشش را کرد تابتواند از زیر بار ظلم و ستم بیرون بیاید و از جوروجفا دست بردارند اما آنها دست بردار نبودند تا اینکه تائب گفت اکنون که زورم به شما نمی رسد و التماس ها و خواهش های من برایتان ارزش و احترامی ندارد من به خداوند پناه می برم که او بزرگترین حافظ و نگهدار است و از او می خواهم یک صدائی به من عطا کند تا بتوانم در جهان فریاد بزنم و درس خوبی به شما ناجوانمردان پست فطرت که دست بردار نیستید بدهم 

خداوند هم صخا را به من دادتا فریاد بزنم خداوند هم دعای مرا مستجاب کرد تا با این فریاد خودم را و همه مظلومان عالم را آزاد و رها کنم و درس خوبی به همه نامردان عالم بدهم کسانی که در جوروجفا دست به دست هم می دهند و حق مظلومان را پایمال می کنند و التماسها و خواهش ها برایشان ارزش ندارد چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد   من نه انم که زبونی کشم از چرخ فلک 

اکنون که فریاد زدم و سالها صبر و شکر کردم از ستاره های معروف و مشهور دنیا می خواهم به این فریاد احترام بگذارند و مرا بیشتر از این معطل نگذارند که از انها هم به خداوند شکایت می برم من باید با ابرمردان جواب سالها جوروجفا را بگیرم پاسخ ظلم و ستم هائی را که دیده ام بگیرم که چرا و برای چه 

وقتی یک نفر را تنها گیر می اورید و بدون هیچ ترس و اندوهی دمار از روزگارش در می آورید باید تاوان بدهید باید یک روز جوابگو باشید 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

منتظر قدمهای ستاره های جهان در صخا هستم منتظر صدای گرم دانشمندان و ثروتمندان معروف و مشهور دنیا در صخا هستم من خالصانه از انها در صخا دعوت کرده ام و سالها منتظر مانده ام و می مانم تا به هدف نهائی برسم و با کمک انها ابرسج و همه روستاهای جهان را گلستان کنم 

من وعده های خوبی به اطرافیان به پشتیبانی علم و عرفان داده ام و باید عمل کنم و این بستگی به حمایت و همکاری دانشمندان و ثروتمندان بزرگ در جهان دارد تا شرایط و امکانات خوبی در صخا برای تائب بوجود بیاورند که وعده های خودم را عملی کنم و مهمترین وعده ام گلستان کردن روستاهاست

بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم     که سرتاپای حافظ را چرا در زر نمی گیرد 

Image result for ‫کارات حرف نداره‬‎

Related image

Image result for ‫خبری نیست که نیست‬‎

 Related image

Related image

Related image

Related image


Image result for ‫خبری نیست که نیست‬‎

Image result for ‫خبری نیست که نیست‬‎Image result for ‫خبری نیست که نیست‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی