صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

پرطرفدار می شوی جهانی می شوی

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۵۸ ب.ظ

عاشق باش عشق و علاقه خودت را به نمایش بگذار خداوند پشتیبان عاشقان است محبوب می شوی 

کارآفرین باش مفید و موثر باش و خداوند را اینگونه از خودت خشنود کن جهانی می شوی و مورد توجه همه جهانیان قرار می گیری فقط باید شب و روز همت و تلاش کنی تا کوشش تورا جهانیان شاهد باشند 

شب زنده دار و سحرخیز باش تا پندار و گفتار و کردارت نیک شود جهانی می شوی جاوید خواهی شد محبوب هردوجهان می گردی 

عاشق انسانهای دریادل با قلبهای شیر باش تشنه آنها باش همچون تائب که در راه خداوند تشنه انسانهای بزرگ می باشد و در انتظار قدوم انها لحظه شماری می کند هرلحظه چشم انتظار آنهاست و آنها راازسراسر دنیا صدا می زند جذب و جلبشان را از خداوند می خواهد 

فعال و فداکار باش کوشا در فرهنگ وورزش باش خداوند اینگونه از تو خشنود می گردد 

بیزار از مغرضان و مغروران و منفوران باش خداوند تو را جهانی خواهد کرد از بخیلان و حسودان فاصله بگیر از انها دلگیر و ناراحت و عصبانی باش خداوند تو را خشنودمی سازد و جهانی می کند 

همه نیکوکاران را از سراسر دنیا متوجه تو می سازد تو فقط نیکوکار باش و همچو تائب سی سال تلاش کن و صبر و شکر جمیل داشته باش خداوند خودش پاداش تو را هرچه بخواهی عطا می کند و دشمنانت را خوار و ذلیل می گرداند 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید  

به خداوند امیدوار باش هرگز از خدا ناامید نباش دلهای نیکوکاران جهان برای تو به طپش می افتد و برای تو کار می کند خیالت راحت باشد قوی باش نگاهت فقط به خداوند باشد نیتت فقط برای خدا باشد بندگان همه مطیع و رام خداوند هستند و تابع دستور خدا و خدا دستور حمایت و همکاری با نیکوکاران را برای  هیشه صادرکرده است 

مبادا بی رحمها و بی غیرتها و بی حیاها تو را ازکوره در ببرند و کفر تو را رد بیاورند آنها هرچه بیشتر جوروجفا می کنند برای تو بیشتر استفاده و بهره دارند مبادا تورا از خداوند ناامید کنند استقامت کن مثل تائب که جوانمردانه ایستاد و در برابر طوفانها صبر و شکر جمیل داشت آفرین به همه عاشقان جهان 

هرچه جوروجفابیشتر بشود بیشتر محبوب قلبهای بزرگان جهان می گردی این روش خداست 

باید هم همینطور باشد نیکوکاران و مظلومانی همچون تائب رحم و غیرت و خجالت ابرمردان جهان را تحریک می کنند نباید نیکوکار و فعال و فداکاری همچون تائب توسط انسانهای بی سواد و بی حیا و بی غیرت و بی ابرو پایمال شود خداوند چنین اجازه ای تا بحال نداده است 

خداوند در اوج غیرت قرار گرفته است و هرگز تاب و تحمل له شدن نیکوکاران را بدست بدکاران ندارد بهترین مکار است 

تائب چه باشدمشکلت زانوی غم داری بغل      ولله و خیروالماکرین افسرده و غمگین چرا 

خداوند اینگونه است ببیند چندین انسان بی حیا و بی غیرت و بی ابرو به یک نفر جوروجفا می کنند یک صدائی به او می دهد تا در جهان فریاد بزند و درس عبرت سایرین بشود و تائب اینچنین بود که فریاد صخا را ازخداوندبعنوان پاداش برجوروجفای ناجوانمردان گرفت 

صخا لطف و عنایتهای یزدان  من از این عکس بیل گیتس و خانمش خوشم آمد و برایم بسیار جالب بود دو انسان نیکوکار و بسیار بزرگ و محبوب قلبها من عاشق نیکوکاران هستم و دوست دارم با قرض الحسنه و خیریه صخا جهانی بشوم و همه روستاهای جهان را گلستان کنم 

من از هنرمندان توقع و انتظارات بیشتری برای هنرنمائی برروی صخا داشته ام اینهمه عشق و صداقت و ایمان لایق و شایسته بهترینهاست 

Image result for ‫بیل گیتس‬‎


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی