صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

نیاز مبرم خدمتگزارن در قرض الحسنه و خیریه

شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۲۹ ب.ظ

کسانی که به خدمتگزاری در قرض الحسنه و خیریه مشغول هستند کسانی که فداکاری می کنند نیاز مبرم به حمایت و عنایت دارند تا بتوانند جوابگوی نیازهای بجا و شایسته مردم باشند 

نیاز مبرم به تبلیغات و تشویقات خوب و خداپسندانه دارند تا بتوانند با تقویت بیشتر به خدمتگزاری مردم مشغول باشند 

اگر نیاز فداکاران و خدمتگزاران به نحو احسن برآورده نشود چگونه می توانند خدمتگزار خوبی باشند چگونه می توانند بدون عیب و نقص و بدون نقاط ضعف در خدمت مردم باشند تائب عارف و عاشق و شاعر و نویسنده شد تا بتواند با این صفات عرفانی و روحانی و با جذب و جلب بهترین عزیزان از سراسر جهان ایده خوب و خداپسندانه خودش را که برای هرروستائی مفید و موثر می باشد بکار بگیرد 

این ایده خوب که زیر سایه لطف و عنایت پروردگار و زیر سایه اشعار حافظ و آیات واضح و روشن پروردگار روشن و منور گردیده است باید با دستهای غیب از سراسر جهان مورد حمایت و همکاری قرار بگیرد تقویت انسانهای نیکوکار فرمان خداوند است در سوره یوسف می بینیم که خداوند بارها تاکید کرده است که اجر هیچ یک از نیکوکاران عالم ضایع و تباه نخواهد شد 

پس تائب به امید خداوند و به پشتوانه این آیات و روایات پروردگار درهای رحمت را با دعا و رازو نیاز درقالب قرض الحسنه و خیریه بنام صخا گشوده است تا بتوانیم شاگردان خوبی با فرهنگ قرض الحسنه تحویل اجتماع بدهیم و گره گشا و نان رسان و مشکل گشا باشیم 

من با اشعار و مقالات خوب قرض الحسنه و خیریه سعی و کوشش در تحریک دانشمندان و ثروتمندان معروف و مشهور دارم تا به امید خدا نام صخا به یک برند جهانی تبدیل بشود و با ارائه خدمات راحت و آسان شهرت پیدا کند خدماتی که در هیچ مجموعه ای به جز صخا مشاهده نشود 

چون حق یک انسان خیرخواه و انساندوست بالاتر از حد تصور همه انسانهاست مردم از یک انسان عارف و عاشق و شاعر و نویسنده بیشتر و بهتر از همه کس انتظار دارند و این انتظارات هم بجا و شایسته می باشد 

همه ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارهای جهان باید به تائب در صخا توجه کنند که بتواند نیازهای قرض الحسنه مردم را جوابگو باشد سربلندی و سرافرازی یک عارف و یک عاشق باید آرزوی همه دانشمندان و ثروتمندان جهان باشد 

سایه ای بردل ریشم فکن ای گنج روان    که من این خانه به سودای تو ویران کردم 

افتخار و عزت نیکوکاران و جوانمردان و فداکاران آرزو و دعای همه انسانها باید باشد همه انسانها باید برای تقویت و صحت و سلامتی انسانهای فعال و فداکاری همچون تائب در صخا دعا کنند و دعای شما عزیزان بسیار واجب و الزامی می باشد 

تائب در صخا نیازمبرم به حمایت و همکاری دانشمندان و ثروتمندان و دعا و آرزوهای خیر همه عزیزان در سراسر جهان دارد کسانی که توان حمایت و همکاری دارند در یغ نورزند و کسانی هم که نیت پاک و خالص برای پیشرفت و رشدوشکوفائی دارند حتما دعا کنند و دریغ نورزند تا خداوند هم توجه و عنایت کند و خیر و برکت امثال تائب در صخا بستگی به دعا و آرزوهای خیر و خوب شما عزیزان دارد بستگی به قلبهای شاد شما از نیکوکاران و فداکاران دارد 

من خواهش می کنم که شادی و خوشحالی خودتان را از خیرخواهانی همچون تائب در صخا به نمایش جهانی بگذارید همانطور که تائب با وجود هزاران مشکل و گرفتاری بالاتر از توانش همت و تلاش کرد و یک نوع فداکاری ارزشمند را به نمایش جهانی گذاشت 

و در تبلیغ و تشویق قرض الحسنه از هیچ کوششی دریغ نورزید و همیشه به یاد ستاره های معروف بود و دعا کرد تا بتواند جذب و جلبشان نماید 

و اصرار و پافشاری و سماجت تائب در قرض الحسنه در جهان نمونه و بی نظیر است و باید در کتاب گینس ثبت رکوردهای جهان درج شود 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده از همه مردم جهان بیشتر به خداوند امید دارد و بیشتر با خداوند در ارتباط است و حقش حمایت و همکاری بیشتر هم طبیعتا می باشد تا سرافراز و سربلند گردد 

Image result for ‫نیازکارهای خداپسندانه‬‎


Related imageRelated image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی