صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

بنام خداوند جان و خرد

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۲۴ ق.ظ

بنام خداوند جان و خرد            کزاین برتر اندیشه برنگذرد

خداوند نام و خداوند جای         خداوند روزی ده رهنمای 

خداوند کیوان و گردان سپهر      فروزنده ماه و ناهید و مهر 

توانا بود هرکه دانا بود              زدانش دل پیر برنا بود 

عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار تائب کوشا در فرهنگ و ورزش تائب کارآفرین و فعال و شب زنده دار و سحرخیز حامی و پشتیبان قرض داران و دردمندان مهربان و دلسوز خدمتگزار و خیرخواه و انساندوست و کوشا و فعال در زمینه قرض الحسنه و خیریه 

ثانیه ها و دقیقه ها و ساعتهای اول سال 1396را با نام خداوند یکتا و بی همتا شروع می کند و صخا را به بوی نام و یاد خداوند مزین می گرداند تا بتواند در سایه نام و یاد خداوند خیر و برکت را به صخا هدیه کند 

شروع کردم به نام حقتعالی    خودش باطل کند افکار شیطان 

صخا فرماندهی دارد چو یوسف     که زندان می شود از او گلستان 

چنین فرماندهی پیروز باشد         که روز و شب بود در فکر یزدان 

کسی تائب شود از وی حمایت     ببیند روز و شب خیر فراوان 

از صخا حمایت کنید با تائب فداکار همکاری کنید تا هزاران بلا و مصیبت از شما دور گردد قلب یک انسان عاشق را خشنود گردانید تا خداوند از شما شاد و خرسند گردد و بلاها و مصیبت ها را ازشما و خانواده و دوستان و اقوامتان دور گرداند 

در این راه فداکاری تائب را حمایت و عنایت کنید تا درهای خیر و برکت بروی همه شما باز شود یک روستائی اصیل و عاشق که دعا و آرزویش گلستان شدن روستایش و همه روستاهای جهان است 

کسی که به جای همه چیز و همه کس فقط به فکر خداست و شروع سال جدید را با نام خداوند آغاز می نماید عشق به خداوند را اینگونه ثابت می کند و عشق و علاقه اش را به خداوند ثبت و درج می گرداند تا برای همه یک الگوی مناسب و در خور و شان باشد 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

حمایت و عنایت را ازتائب در قرض الحسنه و خیریه صخا دریغ نورزید و حامی و پشتیبان خوبی برای تائب در صخا باشید که از برکت صخا خداوند هم حامی و پشتیبان شما بشود سال جدید مطمئن باشیم برای همه ما مشکلات و مصیبت هائی خواهد داشت اما با توجه و عنایت به قرض الحسنه صخا توجه و عنایت خداوند را جذب و جلب کنید آنوقت معجزات و کرامتهای تائب در صخا را مشاهده نمائید 

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان 

تائب بدون شک اولین کسی است که اینچنین عارفانه و عاشقانه و خالصانه و مردم پسند عشق بازی خودش را با پروردگار به نمایش جهانی گذاشت و این یک ادعا نیست می توانید با دقت نگاه کنید تا به شما از همین آغاز سال نو ثابت شود 

و این یک توفیق بزرگ است و این توفیق از برکت قرض الحسنه و خیریه است که فقط نصیب تائب در صخا شده است چون صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان است این خدمت در بین صداقت و ایمان قرار گرفته است و حق حامی و پشتیبان صخاست 

نفس های گرم شاعران و عاشقان و دانشمندان و ثروتمندان محبوب جهان آیات و روایات حضرت حق سخنان بزرگان و همه و همه از برکات قرض الحسنه و خیریه است که در هیچ جای دیگر به این وسعت نمی توانید مشاهده کنید به جز در صخا به جز از زبان تائب 

بنام خداوند جان و خرد   کزاین برتر اندیشه برنگذرد 

خداوندا به ما ایمان همت و قدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمائیم 

خداوندا قلبهای دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های معروف و محبوب و مشهورت را به سمت و سوی صخا متمایل گردان تا بتوانم خدمات آسان و راحت ارائه بدهم خداوندا واگذار مغرضان و مغروران و منفوران را هم برخودت می کنم تا خودت اگر که قابل هدایت هستند هدایت و اگر نیستند خوار و ذلیلشان گردانی که آنان سدراه پیشرفت و رشد و شکوفائی بوده و هستند من از همه آن ناجوانمردان پست فطرت به خودت و فرشتگان و افراد صالح پناه می آورم 

من اگر اینگونه عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار شده ام سی سال شبی دو سه ساعت بیشتر نخوابیده ام و در زندگی همه دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های جهان مطالعه و بررسی داشته ام و به آنها عشق ورزیده ام من همت و تلاش کرده ام 

بدون زحمت هیچ کس به جائی نمی رسد من اصرا رو پافشاری و سماجت کرده ام تا به این مقام والا رسیده ام اگر در این ساعات از شب و اولین ساعات سال نو از تو می گویم و با تو عشق و حال می کنم و دعا و آرزوهای خیر و خوب دارم بدون شک رضایت تو را با ریاضتهای سخت و جان شکار جذب و جلب نموده ام که این توفیقات نصیبم گشته است وگرنه بدون رضایت و خشنودی تو ای خداوند بزرگ هرگز امکان نخواهد داشت که یک کلمه از تو سخن برزبان بیاورم و این افتخار بزرگی برای من و دوستان و اقوامم هست برای صخا هست برای صخائیان دلسوز هست 

من عشق و علاقه خودم را به تورات و انجیل و قرآن را هدیه می کنم به همه مسیحیان و یهودیان و مسلمانان جوانمرد و نیکوکار عالم و قلبم شاد می شود از اینکه قلبهای همه بندگان خوب خدا را با نام و یاد خداوند خشنود سازم 

من عاشق همه بندگان خوب و دلسوز و عار ف و عاشق جهان هستم من می خواهم با حمایت و همکاری انسانهای توانا در سراسر جهان گره گشا و نان رسان و مشکل گشای بهتر و بیشتری باشم بسیار بهتر و بالاتر از سالهای قبل این دعا و آرزوهای من است که قلبهای جهانیان را با ارائه خدمات راحت و آسان قرض الحسنه و خیریه خشنود و شاد گردانم 

عزیزان فداکاری حمایت و همکاری می خواهد من با وجود هزاران مشکل و یک دنیا جورو جفا و اذیت و آزارهای ناجوانمردانه فداکاری را از شما دریغ نورزیدم و به نام و یاد خداوند بزرگ در فداکاری علیرغم همه ضدهمکاریهای موجود اصرار و سماجت و پافشاری کردم و از شما خواهش می کنم حمایت و همکاری را از تائب در صخا در یغ نورزید مگر پاداش خوبی خوبی نیست پس چون دریغ نکردم شما هم دریغ نکنید تا خداوند خیر و برکتمان بدهد 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید

تائب کاری کرد که همه اهل خانه یاد گرفتند تائب فداکاری کرد یک خانواده فداکار تحویل اجتماع داد فعال و فداکار عارف و عاشق در راه قرض الحسنه و خیریه گره گشا و نان رسان و مشکل گشا خداوندا تو را بسیار سپاسگزارم 

بزرگتر خانه اینچنین است پس حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد تا خداوند حواسش به ما بیشتر و بهتر باشد هرکاری کنیم خانواده ما هم یاد می گیرند فداکاری کنیم فداکاری می کنند با فداکاران ضدهمکاری کنیم یاد می گیرند پس حواسمان به امثال تائب در صخا بیشتر باشد 

ضدهمکاری با فداکاران خشم و غضب خداوند را در پی دارد پس خانواده خود را دچار خشم و غضب پروردگار نگردانیم حواسمان به امثال تائب در صخا بیشتر باشد 


Image result for ‫بنام خداوند جان و خرد‬‎

Related imageImage result for ‫بنام خداوند جان و خرد‬‎

  Image result for ‫بنام خداوند جان و خرد‬‎


Image result for ‫بنام خداوند جان و خرد‬‎Related image

Image result for ‫بنام خداوند جان و خرد‬‎

Image result for ‫بنام خداوند جان و خرد‬‎

Related imageImage result for ‫بنام خداوند جان و خرد‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی