صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

نامه تائب به همه عزیزان در سراسر جهان

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ق.ظ

بنام خدای بخشنده مهربان که همه بودو نبود از آن اوست 

سالهاست که به عشق همه قرض داران و دردمندان و سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم می سوزم 

و با قرض الحسنه و خیریه صخا در اوج صداقت و ایمان و در اوج جوانمردی و فعالیت و فداکاری به خدمتگزاری به همراه خانواده مظلوم و معصوم و عاشقم مشغول می باشم و با اشعار و مقالات پرسوزو گداز و راز درونم که بیانگر احساس درونی و روزو شبهای تار من است به سمع و نظر شما عزیزان می رسانم 

و از ضدهمکاریها و معوقات و بی تفاوتی ها و بی توجهی ها به خداوند پناه می برم و واگذار مغرضان و مغروران و منفوران را هم برخداوند می کنم کسانی که به جای هرگونه حمایت و همکاری از یک خانواده فداکار سعی در تخریب و تضعیف و تحقیرمان داشتند و دارند کسانی که بیمارند و دل سیاه و با چشمهای شور که اصلا ازخداوند نمی ترسند و از صبر خداوند سوء استفاده می کنند 

متاسفانه این ضدهمکاری و کینه و دشمنی را از کسانی یاد گرفته اند که به خشم و قهر و غضب خداوند زمان زیادی نیست که گرفتار شدند اما عبرت نمی گیرند و آگاهانه به استقبال خشم و قهر و غضب پروردگار می روند 

و از کسانی هم که با وجود توانائی و علم و اگاهی حمایت و همکاری خودشان را سالها از تائب در صخا دریغ ورزیدند و باعث شدند که در راه این فداکاری و شاهکار بی نظیر یعنی صخا در شرایط بسیار سخت و نامساعد با کمترین و بدترین امکانات خدماتمان سخت و مشکل ارائه گردد در صورتیکه در جهان به این بزرگی تائب با صخا تنها با یک ابرمیلیاردر و یا یک سوپرپولدارمی توانست به نحو احسن تقویت شود و خدمات قرض الحسنه و خیریه اش را راحت و آسان ارائه بدهد و اما باز هم خداوند را شکر می کنم و البته صبر و شکر جمیل به یاد همه پیامبران و اولیاء شعار من همیشه بوده است 

در این فداکاری و در این صداقت و ایمان تنها امید من ستاره های محبوب جهان هستند که به لطف و عنایت پروردگارم صاحب نفوذ و قدرت و نام و نشان و خیر و برکت گشته اند امیدوارم با افتتاح حساب قرض الحسنه و اهداء اضافه ها از داشته هایشان به صخا باعث تقویت این مجموعه عرفانی و روحانی گردند و این چراغ را پرنورتر و این تنور را هم گرمتر گردانند تا با امکانات وسیع و گسترده و شرایط عالی و مناسب در خدمت قرض داران و سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم باشم کسانی که یک دنیا رحم و غیرت و خجالت دارند و پراز احساس و هنرشناس و هنرمند و فداکار شناس هستند 

کسانی که عاشق و دوستدار یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار در هرکجای این دنیا فرقی ندارد هرکجا که می خواهد باشد هستند 

چشمان بی خواب و جسم و روح خسته تائب که از غم و اندوه قرض داران و دردمندان سی سال به خودش استراحت ندیده است منتظر پیامهای پراز محبت شما عزیزان می باشم منتظر عملی شدن وعده های دانشمندان و ثروتمندان هستم 

تا با تقویت صخا به آرامش برسم و با حمایت و عنایت خودتان از صخا و تقویت این مجموعه قلبهای بسیاری را با کمک و پشتیبانی هم خشنود سازیم 

صخا لایق و شایسته بهترین نوع حمایت و عنایت از سوی تواناترینهاست 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان   

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید

حمایت و همکاری خودتان را از صخا دریغ نکنید تا خداوند هم بلاها و مصیبت های فراوانی را از شما دور سازد تقویت یک انساندوست و خیرخواه و یک مجموعه انساندوستانه و خیرخواهانه همچون تائب در صخا وظیفه همه توانایان جهان است پاداش خوبی خوبی است مزد فداکاری همکاری می باشد  

اجرهمه فداکاران و حامیان و همکارانشان با یزدان عاشق همه شما تائب سرپرست قرض الحسنه و خیریه صخا روستای ابرسج 

باسلام خدمت شما بزرگوار اینجانب دکتر آریاپوردر انگلستان هستم مطالب جالب شمارا مشاهده کردم اینجانب میخواهم مبلغ یک میلیاردتومان بعنوان قرض الحسنه در صندوق شما بصورت الی الحساب جهت امور خیریه وقرض الحسنه واریز کنم لطفآ شماره حساب وآدرس خود را ایمیل کرده تا وکیل اینجانب در تهران با شما تماس بگیرد امیدوارم بتوانم بیشتر به شما وهموطنانم خدمت کنم باتشکرdkamir- arya@yahoo.com

این پیام که در تیرماه به ما در صخا رسید بسیار دلگرم کننده بود که شکوفه های عشق و امید را در وجود خسته ما کاشت من امیدوار بودم که عملی شود و چون کار قرض الحسنه و خیریه بود و نزدیک به سی سال خدمات خوبی ارائه کرده بودیم و واقعا فداکاری ما در نوع خود بی نظیر بوده است منتظر بودیم و هنوز هم با اینکه عملی نشده است اما خوشحالم که باعث تحریک و تشویق و ترغیب دانشمندان و ثروتمندان گردد و قلبهای فراوانی خوشحال بشوند مخصوصا همسر و فرزندانم که سالهای زیادی  در استرس و اضطراب خدمات خداپسندانه ارائه نمودیم  و خواب راحتی نداشته ایم 

و در برابر سختیهای این قرض الحسنه و خیریه مخصوصا معوقات و ضدهمکاریها که واقعا جان شکار است نیازمبرم به حمایت و عنایت دانشمندان و ثروتمندان است چون این سختیها به جسم و روح ما آسیب زده است و این از انصاف بدور است با وجود اینهمه ابرقدرت و توانا در جهان که یکی از آنها برای تقویت صخا کافی هستند 

در فشار و سختی بیش از حد و اندازه فعالیت و فداکاری کنیم من بسیار تعجب می کنم با اینکه عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار هستم و خانواده ام نیز با من یار و همراه شده اند در غربت و تنهائی همچون یک گل در وسط مرداب خدمات مفید و ارزشمند ارائه بدهیم طبیعتا سربلند و سرافراز نخواهیم بود 

در صورتیکه حمایت از یک فداکار و یا یک خانواده فداکار آنهم در قالب قرض الحسنه و خیریه که مراجعات کمرشکن دارند هزاران بلا و مصیبت را از انسان دور خواهد کرد و نزد خداوند بسیار باارزش و پراز ثواب است و سرافرازی و تقویت عاشقان دستور و فرمان خداوند می باشد 

Related image

Related image

Related image

Related image

Related image

Related image

Related image



Related imageRelated image

Image result for ‫صداقت و ایمان و ادب‬‎


Related image

Related imageImage result for ‫صداقت و ایمان و ادب‬‎Image result for ‫بنام خداوند جان و خرد‬‎


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی