صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

صخا کارهائی را که واجب و لازم است انجام می دهد

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۳۴ ق.ظ

اعتبارات خرد مورد تائید سازمان ملل می باشد و واقعا جایزه و پاداش دارد چون یک انسان عاشق همچون تائب می تواند یک مجموعه گره گشا و نان رسان و مشکل گشا افتتاح کند و خانواده و دوستان و اقوامش را شریک این فعالیت و فداکاری کند پس انصافا جایزه دارد 

هرکسی که برای جامعه و مردم مفید باشد جایزه دارد کسی که فداکاری می کند و کسی که از فداکار حمایت و همکاری می کند باید از سازمان ملل جایزه بگیرد باید مورد توجه و حمایت و عنایت مردم جهان قرار بگیرد چون ارزش دارد قیمت دارد 

این اعتبار خرد و به ظاهر کوچک آنقدر بزرگ است آنقدر با عظمت است که حساب ندارد چون قلبهائی از این طریق و بدینوسیله خشنود می شوند که به غیر از اینجا در هیچ کجا خشنود نمی شدند تائب قلبهائی را خشنود و خرسند می کند که ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارها نمی توانند خشنودشان کنند  

قلبهای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم انسانهائی که واقعا ضعیف و ناتوان هستند و محتاج لطف و عنایت می باشند و تائب معجزه کرد و صخا را افتتاح کرد تا با این کرامت و معجزه قلبهای سالخوردگان و کودکان مظلوم و معصوم شاد گردد و خداوند را در اوج مظلومیت و معصومیت مشاهده نمایند و ببینند و این به اندازه همه دنیا و آخرت ارزش و قیمت دارد 

صخا بهترین امکانات را در صورت حمایت و همکاری دانشمندان و ثروتمندان بوجود می آورد صخا اگر تقویت شود بسیاری از عزیزان را تقویت و خوشحال می کند 

خودم را نشان دادم اکنون نوبت شماست 

ازمن فعالیت و فداکاری از شما هم حمایت و همکاری فقط زود باشید که دیر نشود هرچه دیرتر بشود هرچه کمتر حمایت و عنایت شود خداوند دورتر به نظر

می رسد اما برعکس هرچه حمایت و همکاری با فداکاری همچون تائب در صخا بیشتر و بهتر شود خداوند هم نزدیک تر به نظر می رسد آنقدر نزدیک و نزدیک که می توانیم با دو چشمان خودمان او را ببینیم بوی او را حس کنیم 

چرا بوی خدا را احساس نمی کنیم چرا خدا را نمی بینیم صدایش را نمی شنویم چون حمایت و همکاری از فداکاران ضعیف است و یا اصلا نیست و این طبیعی است که خدا را نبینیم و صدایش را نشنویم و بوی خدا را احساس نکنیم 

صخا به شرط حمایت و همکاری به شرط تبلیغ و تشویق و ترغیب و تحریک به شرط توجه و عنایت خداوند را به همه نشان خواهد داد و همه کسانی که حتی فکرش را هم نمی کنند خدا را خواهند دید بوی خدا را حس خواهند کرد 

بخاطر ضدهمکاری ها و بخاطر معوقات و دیرکردها خیلی ها از من می پرسند پس خدا کو بخاطر حمایت و عنایت نکردن سوپرپولدارها و ابرمیلیاردرها از تائب در صخا بسیاری از عزیزان در طول روز از من بعنوان یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار می پرسند واقعا سوال می کنند پس خدا کو 

و من چه می توانم بگویم آنها گیر و گرفتار هستند حق دارند از من این سوال را روزی هزار بار کنند آنها قرض دارند از من می پرسند پس خدا کو آنها مریض دارند از من می پرسند پس خدا کو آنها گرفتار نزول و ربا هستند از من می پرسند خدا کو آنها آبرو و حیثیت دارند از من می پرسند پس خدا کو 

آنها بدقول و بدوعده شده اند از من می پرسند خدا کو و من از خداوند سوال می کنم خدایا پس جوانمرد کو پس ابرمرد کو پس دانشمند کو ثروتمند کو رحم و غیرت و خجالت کو حامی و پشتیبان کو تا جواب هزاران نفر را خیلی راحت و آسان بدهم اگر واقعا یک ابرمیلیاردر و یک سوپرپولدار به تائب در صخا توجه می کرد جواب و پاسخ هزاران نفر را که از من سراغ خدا را می گیرند راحت و آسان می دادم و خدا را به آنها نشان می دادم 

همانطور که حضرت یعقوب به اطرافیان و به قومش گفت به هزاران نفر پاسخ داد نگفتم خدا هست نگفتم خدا بزرگ هست نگفتم من از لطف خداوند چیزهائی می دانم که شما نمی دانستید این هم خدا این هم دستهای غیب بفرمائید فقط صبر و شکر جمیل می خواست که فقط یعقوب و یوسف داشتند و همه بعد از یک عمر بی تابی و سرزنش و گلایه و مکر و حیله و غیبت و تهمت و سوء تفاهم و سوء ظن خشم و غضب و نفرت و کفر و ناسپاسی خداوند را دیدند دستهای غیب را مشاهده کردند من هم به خودم و خانواده و دوستان و اقوامم به اهالی روستایم به همه در جهان می گویم خداوند هست اما صبر وشکر و حمایت و عنایت می خواهد پاداش فداکاری باید همکاری باشد توبه و جبران و تلافی باشد رحم و غیرت و خجالت می خواهد 

یعقوب و یوسف بعد از یک دنیا صبر و شکر جمیل دستهای غیب را دیدند خدا را دیدند تا به همه نشانش بدهند اما رقیبان آنها بعد از یک عمر شیطنت و ضدهمکاری عاقبت خوار و سرشکسته و ذلیل خدا را دیدند دستهای غیب را مشاهده کردند و همه ما باید عبرت بگیریم پند بگیریم تا با صبر و شکر جمیل خداوند را و دستهای غیب پروردگار را مشاهده نمائیم 

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان  

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید  

صخا آن کاربزرگی را که لازم و واجب می باشد آماده است این زمینه توسط تائب با ریاضتهای سخت و جان شکار و صبر و شکر جمیل فراهم گردیده است تا فقط با یک ابرمیلیاردر و یا یک سوپرپولدار نشان بدهد نشان دادن خداوند و دستهای غیب خدا به هزاران نفر دردمند و گرفتار و قرض دار و فقیر و خسته به همین راحتی انجام می شود و چه ثواب و ارزش فراوانی خواهد داشت در یک چشم به هم زدن همه روستاهای جهان گلستان خواهند شد 

یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار از یک دنیا صبر و شکر جمیل ناراحت و دلگیر نمی شود از یک دنیا جوروجفا و سختی و درد و فشار ناراحت و دلگیر نمی شود و حتی خوشحال و شاد سجده می کند اما فقط از ضدهمکاری و ناسپاسی عصبانی و کفری می شود همانطور که حضرت موسی با دیدن گوساله وگوساله پرستان عصبانی و کفری شد و حتی لوح ها را هم پرتاب کرد از کوره دررفت واقعا هم بد است زشت است قابل تحمل نیست 

خداوندا تائب در صخا از ضدهمکاریها و معوقات که باعث و سدراه پیشرفت و رشد و شکوفائی می باشند به خودت به دستهای غیبت پناه می آورد پناهش باش یاریش کن حمایتش کن تقویتش کن دلهای دانشمندان و ثروتمندان محبوبت را در سراسر جهان دلهای ستاره های مشهورت را بسودش متمایل گردان 

تا راحت و آسان خدمات ارائه نماید 

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫یا مقلب القلوب والابصار‬‎

Related image

Image result for ‫یا مقلب القلوب والابصار‬‎



Related image

Related imageRelated imageRelated image

Related image

Related image

Related image

مزین گشته با نام ابوالفضل    صخا تسکین درد دردمندان 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی