صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

سلام گرم و صمیمانه من به همه عاشقان دنیا

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ

رمز گلستان شدن جهان رمز و راز صلح و دوستی در جهان بستگی به عاشقان دارد 

چگونگی جذب و جلب عاشقان از سراسر دنیا مهم است مگر می شود یک عاشق پیدا بشود و مورد لطف و عنایت و توجه دیگر عاشقان جهان قرار نگیرد این از انصاف و از عدالت بدور است باید عاشقان یکدیگر را از بلاها و مصیبت ها و چشمهای بد و دلهای سیاه حافظ و نگهدار باشند 

مگر می شود با وجود شاهکار بیل گیتس و هرخانه یک کامپیوتر سلام گرم و صمیمانه یک عار فو عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار خیلی زود به همه همنوعان خودش در جهان نرسد مگر می شود با وجود این معجزه عجیب و غریب عاشقان به هم نپیوندند و همدیگر را پیدا نکنند 

قدرت عشق بدون کامپیوتر و در زمانهای قدیم بسیار بیشتر و بهتر بود تا حالا که کامپیوتر همه کارها را راحت کرده است من از روزی که عاشق شدم خیالم راحت بود که داستان به آب و آتش زدنم در صخا خیلی زود فراگیرتر از این بشود چون بی نظیر بودم تا رکوردها را بشکنم 

عاشق با همه دنیا فرق دارد من خیالم راحت بود و راحت است اگر کسی بتواند عاشق بشود اگر بتواند عشق را به بالاترین درجه برساند این زمان و با وجود اینترنت کارش خیلی راحت است خیلی زود مورد توجه بهترین ها در جهان قرار می گیرد 

تائب در عاشقی به سیم آخر زد تا بتواند با ارائه خدمات قرض الحسنه و خیریه بهترین کارگشا و نان رسان و مشکل گشا بشود من با وجود اینترنت مطمئن بودم و هستم پس به همین خاطر از همه عاشقان جهان در گذشته وعده ها و قولهای بیشتر و بالاتری به قرض داران و دردمندان داده ام 

من امیدهای فراوانی به گرفتاران داده ام چون به قدرت عشق و عاشقی ایمان داشتم و با وجود اینترنت این ایمانم هزاران برابر شده بود 

بخاطر وجود اینترنت خواهش من از افراد برای عشق و عاشقی بیشتر می باشد اکنون زمان عاشقی است چون عاشقان با وجود اینترنت خیلی زود تاج سر همه دانشمندان و ثروتمندان می شوند و بهتر و راحت تر می توانند به بندگان خداوند کمک کنند 

اکنون زمان نشان دادن عشق و عاشقیست اگر عاشقان نمایش خوبی ارائه بدهند و مورد توجه و عنایت قرار بگیرند می توانند بهترین امید برای امیدواران باشند پس کسانی که پتانسیل عشق و عاشقی را همچون تائب دارند خودشان را نشان بدهند و از این بهترین فرصت نهایت استفاده را همچون تائب ببرند و در اینترنت بهترین کوششها را به نمایش جهانی بگذارند مردم باید از وجود عاشقان بهره مند شوند 

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان  

با وجود اینترنت کسی نمی تواندهمچون گذشته با عاشقان در بیفتد به عاشقان جوروجفا کند خداوند رسوای جهانش خواهد کرد امروز دوره ظلم و ستم و جوروجفا و ضدهمکاری با عاشقان گذشته است چون دستهای غیب خیلی زود از آستین بیرون می ایند 

امروز انسانهای فهمیده و باتجربه و دانشمند و ثروتمند در جهان فراوان هستند که خیلی زود در دسترس قرار می گیرند پس عاشقان از نظر حمایت و عنایت هیچ گونه مشکلی ندارند فقط با خیال راحت به عشق و عاشقی بپردازند بقیه اش را خداوند درست کرده است 

خداوند اجر نیکوکاران را ضایع نمی گذارد و بهترین حامی و پشتیبان است   

امروز عاشق و نیکوکاری همچون تائب با قرض الحسنه و خیریه خوب و عالی صخا که بخاطر قرض داران و دعای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم سی سال شبی دو سه ساعت بیشتر نخوابیده است خیلی راحت از سراسر دنیا حمایت و عنایت می شود 

مقالات و اشعارش در تمام دنیا مورد دسترسی عاشقان قرار می گیرد مخصوصا ایرانیان مقیم خارج در دنیا که با پیامهای بسیار عالی و خصوصی خودشان تائب را در صخا مورد توجه و لطف و عنایت قرار می دهند 

و تحسین و تشویق و ترغیب می کنند و دانشمندان و ثروتمندان را برای تقویت هرچه بیشتر قرض الحسنه صخا تحریک می نمایند خداوند قبول بفرماید تا بتوانم هرچه بهتر و بیشتر خدمات آسان و راحت ارائه بدهم و سربلند و سرافراز این میدان خداپسندانه باشم 

من عاشق همه ستاره های معروف و مشهور و محبوب دنیا هستم تا همه آنها را به لطف و عنایت خداوند جذب و جلب صخا گردانم و به نیابت از همه آنها بیل گیتس و همسرش را در صدر همه عاشقان جهان قرار داده ام چون دارو ندار خودشان را وقف بنیاد خیریه کرده اند باید ستایش شوند 

Image result for ‫بیل گیتس‬‎

Image result for ‫بیل گیتس و استیو جابز‬‎

Related image

Image result for ‫بیل گیتس و استیو جابز‬‎

Image result for ‫بیل گیتس و استیو جابز‬‎

Image result for ‫بیل گیتس و استیو جابز‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۴
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی