صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

کسی که خدا را می خواهد باید مثل تائب همت کند

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱ ق.ظ

بی خوابی شرط اول و آخر فداکاری است با بی خوابی انسان به شهرت می رسد چون هرچه سخت تر همت و تلاش کنی مورد توجه و عنایت بهتری قرار می گیری و بی خوابی سخت ترین نوع فعالیت و فداکاری است که انسان را به خداوند نزدیک می سازد 

عشق و علاقه انسان را به مردم در سراسر دنیا ثابت و ثبت و درج می کند تائب سی سال برای رضایت قلب سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم در تقویت صخا همت و تلاش می کند تا بتواند با جذب و جلب انسانهای دانشمند و بسیار ثروتمند به هدفش نزدیک شود و برسد 

خشنود کردن قلب سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم سخت ترین کار دنیاست که تائب با بی خوابی هرچه بیشتر قصد انجام دادن آنرا سالهاست که کرده است دعا می کند آرزوهای خوبی دارد تا به اهداف بلند و انساندوستانه اش برسد 

تائب متفاوت از همه مردم دنیا قدم برداشته است عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و فداکار همزمان با هم شده است تا زودتر و بهتر به هدف والایش برسد دعا و آرزوهایش را در کوه و صحرا برخداوند و فرشتگان و افراد صالح عرضه می کند تا زودتر به نتیجه برسد 

تا بهتر و زودتر مورد توجه ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارها که یک نفرشان برای صخا کافی هست قرار بگیرد اما برای رسیدن به همان یک نفر و برای شادی قلب دردمندان سی سال بی خوابی کشیده است و هرگز ناامید نبوده است و روزبروز امیدوارتر می شود تا بتواند با امکانات وسیع و گسترده و شرایط عالی که زیر سایه علم و عرفان بوجود خواهد آورد قلبهای زیادی را خشنود سازد و عبرت همه عاشقان عالم شود 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان  

تائب در احوالات همه دانشمندان و ثروتمندان جهان مطالعه و بررسی های فراوانی دارد تا زودتر به نتیجه برسد و همت و تلاش می کند تا با جذب و جلب آن عزیزان صخا را به نحو احسن تقویت کند 

تائب بهترین نوع تربیت را در کارمندانش بکار برد و به همین منظور هرچه را خدا به من عاشق عطا کرده بود وقف صخا کردم و در اختیار کارمندان صخا قرار دادم تا به مردم خدمت کنند و نقاط ضعف را با دارو ندار خودم تقویت نمایند 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید   

و همت و تلاش می کنم تا از قدرتی که خداوند به من با مقالات و اشعار داده است برای جذب و جلب صخا بی نهایت استفاده کنم و دوستان دانشمند و ثروتمندی را از سراسر جهان برای تقویت صخا جذب و جلب کنم که کارمندانم با خیال راحت و بدون دغدغه و نگرانی خدمات اسان ارائه کنند 

کارمندانی که گلایه های آنها را از ضدهمکاریها و معوقات به نحو احسن به همه عزیزان می رسانم تا آنها بدون مشکلات خدمت نمایند مثل یک کوه شب و روز پشت و پناه صخا می باشم و هرکاری که از دستم برمی آید دریغ نمی کنم و حتی بالاتر از توانم برای صخا و کارکنان صخا بی خوابی کشیدم و انجام دادم چون کار خداپسندانه و بسیار پرارزش و پرثواب است 

من خدا را خواستم و خشنودی خدا هم در قرض الحسنه و خیریه است برای همین بیل گیتس و همسرش که اولین ثروتمند جهان هستند در خیریه فعالیت و فداکاری می کنند پس هیچ کجا بهتر و بالاتر از قرض الحسنه و خیریه نیست 

و خداوند همه جهانیان را عاشق چنین افرادی می کند برای همین من از گوشه یک روستا در این جهان پهناور عاشق بیل گیتس و همسرش و همه خیرین جهان می باشم و نامشان ورد زبانم است دعا می کنم و آرزوی خیر و برکت بیشتر در دنیا و آخرت برای همه عاشقان جهان دارم 

نام نیک از قرض الحسنه و خیریه بوجود می آید از همت و تلاش در این راه بوجود می آید مخصوصا تائب در صخا که سی سال شبی دو سه ساعت بیشتر نخوابیده است و بقیه اوقات را در همت و فداکاری و مطالعه و ورزش و بررسی بوده است 

باسلام خدمت شما بزرگوار اینجانب دکتر آریاپوردر انگلستان هستم مطالب جالب شمارا مشاهده کردم اینجانب میخواهم مبلغ یک میلیاردتومان بعنوان قرض الحسنه در صندوق شما بصورت الی الحساب جهت امور خیریه وقرض الحسنه واریز کنم لطفآ شماره حساب وآدرس خود را ایمیل کرده تا وکیل اینجانب در تهران با شما تماس بگیرد امیدوارم بتوانم بیشتر به شما وهموطنانم خدمت کنم باتشکرdkamir- arya@yahoo.com

Image result for ‫بیل گیتس و استیو جابز‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی