صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

آثار و برکات اذان از زبان تائب سرپرست صخا

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۳۱ ق.ظ

در اوج جوانی بودم که با شعار از خود گذشتن پا به علم و عرفان پا به صداقت و ایمان گذاشتم منظورم جذب و جلب رضای خداوند بود و هرکاری را که احساس می کردم اوج رضایت مردم است را انجام می دادم با ریاضتهای سخت و طاقت فرسای عرفانی به از خودگذشتن پرداختم و چله گرفتم و شب چهلم با این بیت شعر جواب ریاضتهای عرفانیم را گرفتم پاداش همت و تلاشم را گرفتم هاتف غیب ندا داد تائبا محرم اسرار شدی آگاه باش شما شاعر و نویسنده می شوی و تخلصت تائب می باشد نیم ساعت به اذان صبح بود رفتم پشت بام منزل و تا اذان صبح دعا کردم و به رازو نیاز پرداختم اذان گفتم و از همان روز شروع کردم به گفتن اشعار و نوشتن مقالات (1374-1375)و تا همین الان که بالاتر از دوهزار مقاله نوشته ام و بالاتر از چهرصد غزل گفته ام 

و در زمینه قرض الحسنه و خیریه با این خیریه مجزا صخا به ارائه خدمات به مردم مخصوصا خوشحال کردن سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم پرداختم 

همه اینها برکات اذان بود مخصوصا اذان صبح که همه را خوشحال می کرد مخصوصا سالخوردگان را که اکثرا در روستا سحرها بیدار هستند و خواب ندارند با صدای اذان من خوشحال می شدند و دعا می کردند و نتیجه اش صخا شد 

اذان بسیار فایده هائی دارد که من با چشم خودم دیدم اذان برکات فراوانی دارد که صخا نمونه کامل آن است که برای ابرسجیان این چراغ عرفانی و روحانی روشن شد این تنور به برکت اذان گرم شد از خداوند به برکت اذان می خواهم دلهای توانگران را به سمت و سوی صخا متمایل گرداند تا خدمات راحت و آسان ارائه بدهم خداوندا به ناسپاسی ما بندگان نگاه نکن تو به همان اذان و نمازت نگاه کن که این چراغ را روشن کردی 

به ضدهمکاریها و سهل انگاریها و معوقات ما در صخا نگاه نکن به بی توجهی دانشمندان و ثروتمندان ما نگاه نکن به دستهای غیب خودت نگاه کن ناسپاسی و بی تفاوتی خصیصه ما مردم بوده است و خواهد بود حال ما بهتر نمی شود 

مگر اینکه قدرت نویسندگی و اشعار تائب که در سرتاسر جهان به نمایش درآمده است باعث جذب و جلب یک ابرمیلیاردر و یا یک سوپرپولدار شود و همه نقاط ضعفها را جبران و تلافی کند وگرنه ما مردم هیچ وقت قدرچراغهای روشن را ندانسته ایم و در پرنور شدنش همت و کوشش و فکر نکرده ایم 

صخا از معجزات علم و عرفان     صخا لطف و عنایتهای یزدان 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد     تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید    

قدراذان را من دانستم و بوسیله اذان چراغ صخا را روشن کردم خودم را در قالب یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار ارائه دادم امیدوارم شما هم قدراذان را بدانید و با همکاری خداپسندانه خودتان و قدرشناسی خودتان را نشان بدهید و همه کسانی را که قدر و ارزش فداکاران و سحرخیزان را می دانند برای تقویت صخا تحریک کنید 

Related image

Related image

Related image

Image result for ‫فقط اذان‬‎

Image result for ‫فقط اذان‬‎

Related image

Image result for ‫فقط اذان‬‎

Image result for ‫فقط اذان‬‎

Image result for ‫فقط اذان‬‎

Related image

Image result for ‫فقط اذان‬‎

Image result for ‫فقط اذان‬‎

Image result for ‫فقط اذان‬‎

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی