صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

خداوندا چهره های خوشحال و خندان را نصیب صخا کن

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۲۷ ب.ظ

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

کار خیر انسان خیرخواه و نان رسان و گره گشا و مشکل گشا لایق و شایسته چهره های شاد و خندان و خوشحال ازسراسر جهان است طبیعتا این چهره ها می توانند در پیشرفت و رشد و شکوفائی این مجموعه انساندوستانه بسیار زیاد موثر و مفید باشند 

من برای اینکه چهره ای خندان و با حوصله داشته باشم تا بتوانم با مشکلات و نقاط ضعف صخا کنار بیایم و نقاط قوت این مجموعه را تقویت کنم خودم را مجبور کرده ام که روزی دو سه ساعت پیاده روی و کوهنوردی انجام بدهم و هفته ای حداقل دو بار شبهای جمعه و شبهای شنبه برای دعا کردن و طلب یاری کردن از خداوند و جذب و جلب افراد توانا و تالیف قلوب انسانهای دانشمند و ثروتمند بربلندیهای کوههای ابرسج می روم و با خداوند در خلوت و تنهائی حرف می زنم درد دل می کنم و خودم را سبک می نمایم و مطمئن هستم که دعا و رازو نیاز اثرات خودش را خواهد داشت 

من از خداوند این هفته در دعاهایم در درد دلهایم قلبهای ساده و بی ریا و چهره های شاد و خندان را از سراسر جهان جذب صخا خواستم امیدوارم دعای مرا همه دنیا مستجاب شده ببینند و دلهای دریا و قلبهای شیر جذب صخا بشوند 

تا خدمات راحت و آسان به مردمان ارائه بدهم تا قلبهای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم را با تقویت هرچه بیشتر صخا خشنود سازم 

این هفته هفته پراز خیر و برکتی برای صخا باشد با افتتاح حسابهای جدید و تقویت حسابهای قدیمی و هفته پراز خنده و شادی را برای صخا این مجموعه انساندوستانه و خیرخواهانه آرزو می نمایم 

من عاشق صخا هستم و برای صخا و برای تقویت صخا آرزوهای بسیار قشنگ و خوب دارم تا عاقبت روستایم را گلستان کنم و همه امکانات رفاهی خوب و عالی را از طریق صخا فراهم نمایم 

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان   


Image result for ‫چهره های خندان‬‎

Image result for ‫چهره های خندان‬‎

Image result for ‫چهره های خندان‬‎

Image result for ‫چهره های خندان‬‎


Image result for ‫چهره های خندان‬‎

Image result for ‫چهره های خندان‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫چهره های خندان‬‎

۲۳۱۹

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی