صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

من عاشقان را در ابرسج تقویت می کنم

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ب.ظ

کسی را تقویت کنیم که در اندیشه تقویت عاشقان می باشد تائب در عاشقی به اوج رسید و عاشقان و فداکاران را درک می کند کسانی که اگر حمایت و تقویت شوند هزاران نفر را بهره مند می کنند کسانی که از همه بیشتر رحم و غیرت و خجالت دارند 

در روستای ما هستند افرادی که واقعا عاشق هستند اما متاسفانه کسی نیست که به آنها توجه کند من سالهاست که از این غم و غصه رنج می برم برای همین صخا را افتتاح کردم تا بتوانم برای عاشقان کاری بزرگ و بی نظیر انجام بدهم 

عاشقان تقویت می خواهند و کسی به این مهم توجه و عنایت ندارد کسی توانش را ندارد من می خواهم با خواهش از همه دانشمندان و ثروتمندان جهان صخا را تقویت کنم تا با توان و قدرت زیاد عاشقان و فداکاران را تقویت نمایم 

من عاشق بودم و خوشبختانه توانستم خانواده ام را عاشق کنم عاشق خدمت به مردم عاشق قرض الحسنه و خیریه و فعالیت و فداکاری من به خانواده ام آموختم که بهترین هوا و هوس خدمت به مردمان است 

هوا و هوس خدمت به مردم را در قالب قرض الحسنه و خیریه در خانواده ام به یک فرهنگ خوب و عالی تبدیل کردم و آنها را مجبور کردم تا عاشق خدمت به مردم شوند و البته زحماتم در این راه نتیجه داده است و اکنون آنها با جان و دل عاشق خدمت به مردم شده اند و هستند 

اما تقویت می خواهند که من از همه می خواهم در تقویت صخا از هیچ کوششی دریغ نورزند همه توانش را دارند فرقی ندارد توان مالی توان فرهنگی همه در تقویت صخا موثر است تبلیغ و تشویق و ترغیب و تحریک و دعا کردن و آرزو کردن از خداوند خواستن اینها همه حمایت و همکاریست و خوب است موثر و مفید است همه باید از روشن شدن این چراغ در روستا خوشحال باشیم خدا هم کمکمان می کند 

نباید بخاطر نقاط ضعف که بخاطر معوقات طبیعی هستند از تائب از صخا و ازخانواده زحمتکش و فداکارش دلگیر و ناراحت باشیم دعا کنیم تا خداوند وسعت بدهد و آنها خدمات راحت و آسان علیرغم معوقات ارائه بدهند 

اگر مشکل معوقات را در صخا درک کنیم اگر بفهمیم و خودمان را جای تائب و خانواده اش در صخا بگذاریم حمایت و رضایت و همکاری برهمه آسان می شود 

نیت تائب گلستان شدن روستاست و آنهم با تقویت فداکاران و عاشقان روستا این هدف تائب است و مقدس است و لایق و شایسته بهترین عنایتهاست 

اگر دعا می کنیم که خداوند به ما نظر داشته باشد عنایت کند خیر و برکت بدهد به فداکار و عاشق خودمان تائب و خانواده اش در صخا نظر داشته باشیم عنایت کنیم همکاری کنیم تقویتش کنیم تا خداوند دعا و آرزوهامان را برآورده کند مستجاب کند 

من عاشقان را در ابرسج تقویت می کنم این یک آرزوی بزرگ است یک دعا است و زمینه اش را با صخا فراهم کرده ام پس با حمایت و همکاری دعایم را مستجاب کنید آرزویم را برآورده نمائید تا خداوند از همگی راضی و خشنود گردد و کمکمان کند تقویتمان کند 

همه با افتتاح حساب و تقویت حسابها در قرض الحسنه صخا این چراغ را پرنور گردانیم این تنور را گرمتر کنیم تا راحت و آسان نور و نان بدهد 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان   

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی