صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

من عاشق خدا هستم

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ب.ظ

از آنجا که عاشق پروردگار و آفریننده خودم بودم پس به همین خاطر در راه رضایت او بی نهایت همت و تلاش کردم و خودم را به خودش سپردم با از خودگذشتن در راهش قدم برداشتم تا راههای درست و خوب را برایم باز کند 

و در این راه اولین فکری که به ذهنم رسید رفاقت با سالخوردگان با تجربه بود که کمک بسیاری هم به من شد و این اولین فکر من خوب و عالی بود 

آنها مرا راهنمائی کردند به سوالات بی شمار من پاسخ دادند و به من درس خداشناسی آموختند داستانها و پندها و عبرتهای آنها برایم سودمند و باارزش بود هرکس بخواهد در راه خداوند قدم بردارد نیازی به هیچ کس و هیچ جیزی ندارد فقط با سالخوردگان رفاقت کند تمام است همه چیز و همه کس دستگیرش

می شود و به نتیجه خواهد رسید 

من از طریق سالخوردگان همه راههای لازم را پیدا کردم و بدرا از خوب قشنگ تشخیص می دادم به برکت رفاقت با پیران و سالخوردگان 

من عاشق خدا هستم و این مقام والا را از برکت رفاقت با سالخوردگان یافتم آنها مرا عاشق خدا کردند 

چون خودم را واگذار به خدا کردم و اختیار خودم را به خداوند دادم و این کار را هم داوطلبانه و با ذوق و شوق فراوان کردم پس از هیچ بد و خوبی ناراحت و دلگیر نمی شوم چون می دانم همه خوبیها و بدیهائی که به سرم می آید حکمت خداست و دستور صبر و شکر جمیل است تا عاقبت سربلند شوم 

من در بدترین شرایط خودم را نشان دادم و هرگز از خداوند گلایه ای نداشتم و فقط سجده شکر کردم و خودم را مجبور به صبر و شکر جمیل نمودم تا خودش گره از کارم بردارد و سربلند و سرافراز و پیروزم گرداند 

همچو یوسف بی گناه جوروجفای برادران را دیدم و صبر و شکر جمیل کردم همچو یوسف بی گناه چوب هوسبازان و بی تفاوتها را خوردم و باز هم صبر و شکر جمیل کردم و در این بحرانها سالها امربه معروف کردم و همه را به صبر و شکر جمیل سفارش نمودم 

و هرگز از یاد و نام خداوند غافل نشدم و هرگز کفرم در نیامد و این اجازه را هرگز به خودم ندادم با اینکه در اوج بی گناهی و در اوج صداقت و ایمان و فداکاری و جوانمردی ظلم و ستم دیدم و در اوج تائید بزرگان از سوی بی سوادان و جاهلان پست فطرت تحقیر و تخریب و تضعیف شدم اما باز هم خواست خدا دانستم چون در سوره یوسف خواندم که وقتی در چاه افتاد خداوند به او فرمود روزی برادران را از کار بدشان آگاه خواهی کرد 

و من هم به همین امید در بدترین شرایط با کمترین امکانات سوختم و ساختم به امید اینکه روزی جاهلان و مغرضان و مغروران و منفوران را از خطای بزرگی که در حق من و خانواده فداکارم مرتکب شدند به لطف و عنایت خداوند آگاه و همه را بیدار و هوشیار گردانم 

من عاشق خدا هستم چون مولای من در هردو جهان خداست و برای رسیدن به این مقام والا بدترین ریاضتهای جان شکار را تحمل کردم و از دل و جان هم خودم را به این مقام والا رساندم و این مقام را به هردو جهان نمی بخشم فقط خدا بعد از سالها ریاضت شعار من می باشد فقط خدا 

هرچه دارم و هرچه هستم شکرگزار خداوند می باشم و حرفی جز این برای گفتن ندارم و نخواهم داشت چون خداوند مرا اینچنین خواسته و می خواهد و در هرشرایطی که باشم و قرار بگیرم جز این شعار من نخواهد بود فقط خدا چه در کوخ باشم چه در کاخ فرقی ندارد بوی یوسف صدیق را به خود گرفته ام تا به جز یوسف نباشم و نخواهم بود  

صخا فرماندهی دارد چویوسف   که زندان می شود از او گلستان   

چنین فرماندهی پیروز باشد     که روزوشب بود در فکر یزدان  

باز هم از همه عزیزانی که امروز بازدید خوبی از مقالات صخا داشتند و روزپربازدیدی را برای من در صخا رقم زدند تشکر و قدردانی می نمایم امیدوارم روزبروز برمحبوبیت صخا و تقویت صخا افزوده شود تا خدمات راحت و آسان ارائه نمایم و مردم را خوشحال و شاد کنم 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان   

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی