صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

خطرات فشارهای زیاد

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۴۹ ق.ظ

از آنجا که فشارها برروی من زیاد بود و در اوج محنت و رنج و سختی زندگی من می گذشت به خداوند پناه بردم خیلی زود و در سن پائین در نوجوانی و جوانی به خداوند پناه بردم 

از خداوند کمک خواستم و چهل روز چله گرفتم و با سالخوردگان رفاقت کردم معرفت خرج آن عزیزان کردم تائب شدم شاعر و نویسنده و عارف و عاشق شدم در اوج فعالیت و فداکاری قرض الحسنه و خیریه افتتاح کردم فریادم را در جهان بلند کردم تا با جذب و جلب انسانهای توانا به مردمان خدمت کنم 

چون دردکشیده و زجر کشیده بودم همه قرض داران و دردمندان را به خوبی درک می کنم فداکار شدم به امید حمایت و همکاری 

خطرات فشارهای زیاد در من احساس می شد صحت و سلامتی مرا به خطر می انداخت اما به فرهنگ و ورزش پناه بردم و در اوج قرار گرفتم اما مغرضان و مغروران و منفوران همچون برادران یوسف بودند و به من رحم نمی کردند و روزبروز این فشارها را زیادتر می کردند 

من هم روزبروز علم و عرفانم سجده های شکرم را بیشتر می کردم سحرخیزی و کوهنوردی را به اوج رساندم صبحهای خیلی زود و تاریک در کوههای ابرسج برای کم شدن این فشارها دعا می کردم با خداوند یک طرفه حرف می زدم هرچند جوابی نمی شنیدم اما هدایت می شدم کمک می شدم دستهای غیب بارها و بارها به یاریم آمدند من می دیدم و همه اطرافیان هم شاهد بودند 

اذیت و آزار در حد برادران یوسف و زنان هوسبازی بود که یوسف مظلوم را بی گناه به چاه و زندان انداختند من هم تائب در صخا یاد یک یوسف دیگر را در کنعان زنده خواهم کرد تا عبرت جهانیان شود 

داستان یک یوسف دیگر را با همان کیفیت به نمایش جهانی می گذارم تا همه مردم جهان ببینند که سوره یوسف یک واقعیت است و در همه دورانها چنین بی شرافتیها و چنین نامردیها و بی انصافیها وجود داشته است 

تائب در صخا یک یوسف دیگر است که باید از نزدیک دید و شنید و من همه فیلمنامه نویسان و نویسندگان و شاعران و مفسران آیات پروردگار را از سراسر دنیا به صخا در روستای ابرسج دعوت می کنم تا از نزدیک سوره یوسف را با تائب در صخا تفسیر کنند 

خطرات فشارهای زیاد طوری است که ممکن است کفر یک عارف و عاشق را هم در بیاورد و مغرضان اصلا توجهی نداشتند و ندارند 

خطرات فشارهای زیاد حوصله یک عارف و عاشق را با همه حرفهایش سر می آورد و این وظیفه انسانهای تواناست بندگان محبوب خدا که خدا را با حمایت و همکاری از یک فداکار همچون تائب در صخا یاری کنند تا خدمات آسان ارائه شود 

چرا پیام انساندوستانه تائب با این همه وسعت و گستردگی در قالب قرض الحسنه و خیریه برای نان رسانی بیشتر و گره گشائی بهتر به گوش یک ابرمیلیاردر و یا یک سوپرپولدار نمی رسد چرا خداوند که بزرگ است پشتیبان نیکوکاران است فرشتگان و افراد صالح هم از پندار و گفتار و کردار نیک خشنود و راضی هستند پس چرا فریاد تائب با این همه وسعت به گوش دانشمندان و ثروتمندان علیرغم اینترنت نمی رسد آیا سحر و جادو نیست آیا نمی تواند یک طلسم دست و پای این عاشق را بسته باشد آیا پای چشمهای شور و دلهای سیاه در بین نیست در میان نیست 

بدین شعر تروشیرین زشاهنشه عجب دارم       که سرتاپای حافظ را چرا در زر نمی گیرد  

فشارهای زیاد برروی مظلومان همه از ضدهمکاریها و بی تفاوتیها بوده است از بخل و کینه ها و بغض ها بوده است و الان هم می باشد و دستهای غیب از آستین بهترین انسانها و بزرگترین انسانها یک روز بیرون آمد و برسینه همه سختیها و محنتها زد 

آرزو و دعای تائب سرپرست مظلوم و عاشق صخا کاش یک ابرمیلیاردر و یا یک سوپرپولدار یک درصد از ثروتش را در قالب یک افتتاح حساب در صخا اختصاص می داد تا خدمات راحت و آسان ارائه بدهم و بدون دغدغه کار خداپسندانه انجام بدهم و بعد از سالها سختی سربلند شوم 

کاش همه مردم یک افتتاح حساب در صخا داشتند و سالی صدهزارتومان تقویت حساب داشتند تا با وجود معوقات و ضدهمکاریها راحت و آسان خدمت کنم و فشاری برمن نباشد کاش فداکاران به نحو احسن حمایت و همکاری ببینند 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان   

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

Related image

Image result for ‫بیل گیتس‬‎

Image result for ‫بیل گیتس‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی