صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

آدم سالم کیست

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۳۲ ق.ظ

آدم سالم زیبائی ها را می بیند و بزبان می آورد 

تائب سرپرست قرض الحسنه و خیریه صخا همت و کوشش و حرف و سخنش فقط در راه انسانیت و شرافت است قرض الحسنه و خیریه برزبانش می باشد پندار و گفتار و کردارش همین است فرهنگ و ورزش نیت و هدفش می باشد و در این راه کوشش می کند و برزبان می آورد 

آدم سالم کیست آیا تائب با این همه سلامت نفس لایق و شایسته بهترین حمایتها و همکاریها نیست تا بتواند خدمات راحت و آسان ارائه نماید 

صحبت تائب سرپرست صخا و تاکید تائب سحرخیزی و شب زنده داری و اذان و نماز و روزه و فعالیت و فداکاریست مطالعه و بررسی در احوال دانشمندان و ثروتمندان جهان است مطالعه و بررسی در احوال ستاره های معروف و محبوب و مشهور جهان است 

تائب عاشق همه بزرگان جهان است و هرستاره ای را که شما فکرش را می کنید تائب زندگیش را داستانش را مورد مطالعه و بررسی قرار داده است و لذت برده و درس گرفته است 

آدم سالم کیست تائب نمی تواند با این همه حرف برای گفتن سالم باشد اگر پاداش خوبی خوبی باشد تائب حرفهای خوبی در سطح جهانی برای گفتن خواهد داشت اگر ستاره های معروف و محبوب و مشهور عاشقش باشند دو طرف ترازو مساوی می شود و صخا تقویت می گردد 

من عاشق همه بزرگان جهان هستم خداوند توفیق بزرگی و عظمت به آنهاداده است من به جای هرگونه کینه و کدورت و حسادتی عاشقانه زندگیشان را مورد مطالعه قرار می دهم تا از آنها درسهای خوبی بگیرم آنها نعمتهای خداوند هستند و ما باید قدر این نعمت ها را بدانیم همانطور که یوسف قدر عزیز مصر را قشنگ دانست و عزیز مصر هم از ته دل عاشق یوسف شد این رابطه باید برای همه ما حفظ شود 

همه بزرگان جهان را به دیدن تائب در صخا دعوت می کنم تا در سایه حمایت و همکاری آن عزیزان قلبهای فراوانی را خوشحال کنم 

تائب هرشب به منزل یکی از سالخوردگان می رود این اخلاق را از کودکی داشتم و روزبروز بیشترش کردم مخصوصا زمانی که رئیس شورای ابرسج بودم صبحهای خیلی زود به دیدن سالخوردگان می رفتم کسانی که می دانستم سحرخیز هستند و عاشق دعا و رازو نیاز می باشند 

آنها هم خوشحال می شدند و از ته دل می خندیدند 

آدم سالم کیست آیا تائب در صخا در قرض الحسنه و خیریه لایق و شایسته حمایت و همکاری ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارها نیست تا بتواند این اخلاقهای خوب را تقویت نماید و به فریاد سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم برسد پای درد دل آنها که می نشینی یک دنیا درس می گیری 

کمک کردن حمایت و همکاری و پشتیبانی از سالخوردگان همه دردهایشان را دوا می کند روح و روانشان را شاد می کند همه گلایه دارند که نوه ها و نتیجه هایشان فراموششان کرده اند و اصلا به آنها سرنمی زنند و این خیلی بد است 

من همه نوه ها و نتیجه هائی را که دنیا مشغولشان کرده است را تحریک می کنم تا سالخوردگان خودشان را فراموش نکنند یک دنیا عظمت و خیر و برکت با آنهاست یک دنیا درس عبرت با آنهاست 

من می نشینم و آنها قشنگ دلشان را خالی می کنند دلهائی که پراست از بی مهری و بی عاطفگیها و بی توجهیها از بی تفاوتیها از ضدهمکاریها 

امیدوارم که خداوند حمایت و همکاری دانشمندان و بزرگان جهان را نصیب صخا نماید و ابرمردان جهان به دیدن تائب بیایند و پای درد دل این سرپرست فعال و فداکار و عاشق بنشینند تا در سایه آنها نقاط قوتم را تقویت کنم 

صخا یک نقطه قوت بزرگ است برای ابرسج باید پرنور شود باید این تنور گرم و گرم و گرم شود این وظیفه همه عزیزان است که به این یوسف در ابرسج توجه نمایند من بوی یوسف را با صبر و شکر جمیل گرفته ام 

آدم سالم کیست آیا غیر از تائب که در تقویت نقاط قوت مهارت دارد کسی می تواند باشد تحریک خوبان و خوبیها کار تائب است تشویق و ترغیب همه توانایان جهان برای تقویت صخا این مجموعه عرفانی برای گلستان کردن همه روستاهای جهان برای صلح و دوستی پس هرچه زودتر عاشق تائب بشوید تا روستاهای جهان از ایده اش گلستان شود 

من از همان کودکی از تیرو کمان بدم می آمد تا بدست بچه ها می دیدم ازبین می بردم حاضر نبودم پرنده ای آسیب ببیندمن عاشق صلح و دوستی بودم (تائب)  

یک برادرزاده خوب می تواند بوی محمد را بدهد (تائب) و یک عموی بد همیشه بوی ابولهب می دهد (تائب) 

هدف و نیت من از خوبیهای بی حدو بی نظیر تحریک و تشویق نوجوانان و جوانان است (تائب) 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان   

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

تصویری از یک شخصیت سالم 
شخصیت سالم را نباید در رمان ها جستجو کرد. شخصیت سالم به سادگی با شرایط روزگار سازگار است و توانایی عجیبی در پذیرفتن و لذت بردن از همه چیز را دارد. 
او در زمان حال زندگی می کند، مانند کودکان و جانوران. از گذشته عبرت می گیرد و به فکر آینده است ولی نگران آن نیست. 
او برای خود ارزش قایل است، برای همین گهگاه نیاز به خلوت و تنهایی دارد. گاهی برای مردم عادی مشکل است که او را دوست بدارند چون در برابر آزادی عمل در زندگی اش بسیار سرسخت و مصر است. 
او هرگز به دنبال تایید یا تحسین دیگران نیست، هر چند تاثیر مثبت تشویق را می داند.
او در برابر تفاوت های ظاهری انسان ها نابینا است. او فردی مریض احوال نیست. اگر بیمار می شود این توانایی را دارد که تسلیم بسیاری از بیماری ها نشود.
او به دنبال شایعه پراکنی و یاوه گویی نیست، چون اصولا وقتی برای آن ها ندارد. 
او خلاق و سرشار از انرژی است. 
او برای ارضای تمایلات درونی خود تلاش می کند. پس پند و اندرزهای نامطلوب دیگران او را دچار تردید نمی کند. 
او ساده، صادق و بی ریاست.
او در پی شادمانی نیست، بلکه به راستی زندگی می کند و شادمانی پاداش اوست. شما هم می توانید شخصیتی سالم داشته باشید. تنها کافی است که تصمیم بگیرید چنین باشید. 

Related image

Image result for ‫آدم سالم کیست‬‎

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۱)

۲۰ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۴۳ ابوالفضل ابراهیمی
آدم سالم زیبائی ها را می بیند و می فهمد و به زبان می آورد آفرین برتو که شایسته صدچندینی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی