صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

بهترین پشتیبانها برای صخا

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ق.ظ

چند سال بعد پاداش نیکوکاری از سوی یزدان پاک بهترین کارفرمای جهان به نحو احسن پرداخت می شود(تائب) 

هرچند که خداوند بهترین حامی و پشتیبان است اما انسانها هم باید به دستور خداوند یار و یاور یکدیگر باشند مخصوصا در کارهای خیرخواهانه و انساندوستانه ای همچون صخا تائب سرپرست صخا بهترین حمایت و پشتیبانی را از صخا داشت افتتاح کرد و درراه تقویت صخا به آب و آتش زد هرچه خداوند به تائب داد وقف صخا شد و بهترین سرمایه همان سلامتی و جوانی تائب وقف تبلیغ و تشویق و تقویت صخا گردید 

پولهای تائب وقف صخا شد و در قالب وامهای قرض الحسنه و خیریه به مردم خدمات ارائه گردید بعد از تائب همسرش خانم هاجر جلالی که انسان بسیار زحمتکش و بردباری است و سالها با مغازه لوازم کادوئی و خانگی صخا در خدمت خانواده های محترم بوده است و همه از ایشان راضی و خشنود هستند و همه درآمدش را وقف صخا کرد و حاصل زحمتش وامهائی شد که بصورت قرض الحسنه و خیریه به مردم داده شد 

یک دنیا رحم و غیرت و خجالت را در این زن می بینیم که بدون توقع و چشمداشتی همه دارو ندارش را به حسابی در صخا واریز کرده است و پول زحمتکشی خودش را که با دل و جان شبانه روز بدون استراحت کار می کند به یاد امواتش مخصوصا پدرش برای صخا اختصاص داده است 

امید ابراهیمی و مجید ابراهیمی هم سالها در این مجموعه فعالیت و فداکاری می کنند و با وجود معوقات مخصوصا دو سه سال اخیر که مردم از سرمازدگی و خشکسالی آسیب دیده بودند و توان حمایت و همکاریشان بسیار پائین بود با دل و جان اعتبار و آبرویشان را و حتی حقوق ناچیزشان را هم تمام وقف صخا کردند تا این چراغ روشن بماند و پرنور گردد 

یک خانواده فداکار که همه برای گلستان شدن روستایمان همت و کوشش می کنیم برای ارائه خدمات آسان همه زحمت و توان و نیروی خود را بکار گرفته ایم من از همه این عزیزان و مخصوصا از خودم تشکر و قدردانی می کنم که چنین موقعیتی را با ریاضتهای جان شکار عرفانی برای خودم و خانواده ام و برای روستایم و روستاهای جهان فراهم کرده ام یک ایده بسیار ناب و بزرگ که با حمایت و همکاری و توجه و عنایت تنها یک ابرمیلیاردر و یا یک سوپر پولدار می تواند در یک چشم به هم زدن دعای همه را براحتی مستجاب و آرزوهای همه را برآورده بخیر نماید و قلبهای بسیاری مخصوصا سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم را شاد کند 

روز شهادت حضرت علی بیائیم همه با هم برای خیر و برکت هرچه بیشتر انسانهای خیرخواه و انساندوست و مجموعه های خیرخواهانه مخصوصا تائب در صخا دعا کنیم و آرزوهای خیر و خوبی داشته باشیم 

خداوند به همه انسانهای فداکار و خانواده های فداکار خیر و برکت عطا کند و ما را هم مورد لطف و عنایت بیشتر قرار بدهد تا خدمات قرض الحسنه آسان ارائه نمائیم و سربلند و سرافراز شویم (تائب) 

همه وظیفه دارند انسانهای فعال و فداکار را سربلند نمایند (تائب) 

صخا از معجزات علم و عرفان     صخا لطف و عنایتهای یزدان 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد     تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Related image

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی