صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

یک کوهنورد به اندازه یک پزشک مهارت دارد

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۳ ق.ظ

سحرخیزی و کوهنوردی درسهای پزشکی خوبی به انسان می دهد که برای سلامتی جسم و روح انسان مفید و موثر است 

کوهنوردانی که عاشق هستند توصیه های پزشکی خوبی دارند که برای همه مفید است 

کسی که روزانه و بطور مرتب یکی دوساعت به این ورزش بپردازد هرگز بیمار نخواهد شد و خودش به اندازه یک دکتر مهارت پیدا می کند داروهای گیاهی که در کوهها وجود دارند بهترین اثرات را برروی بدن انسانها دارند و مقاومت بدن را بالا می برند 

من به اندازه پزشکان بزرگ دنیا به کوهنوردان عشق و علاقه می ورزم چون آنها هم برای وجود انسان ارزش زیادی قائل هستند و هرکس برای وجود انسانها همت و تلاش و فداکاری می کند قابل احترام است و دستانش را همچون خانه خدا باید با عشق و علاقه بوسید 

من به همه پزشکان دنیا درود می فرستم و از همین جا و در صخا دستان گرمشان را با احترام می بوسم و همه آن عزیزان را دعوت به حمایت و همکاری جهت تقویت صخا می نمایم تا من هم به سهم خود گامهای بلندی برای سلامتی مردمان در قالب قرض الحسنه و خیریه بتوانم بردارم و با ارائه خدمات راحت و آسان آنها را خشنود نمایم 

هرکس برای سلامتی مردمان فعالیت و فداکاری می کند دستانش را با عشق می بوسم(تائب)  

از خداوند شهرت می خواهم تا بیشتر بدرد صخا بخورم (تائب) 

هرچه خدا به من عطا کند شهرت ثروت قدرت عزت همه را صرف تقویت صخا خواهم کرد و در قالب قرض الحسنه به ارائه خدمات آسان فکر می کنم (تائب)

همینکه در اندیشه سلامتی در راه فرهنگ و ورزش گام برداری معلوماتت بسیار بالا می رود و چیزهای زیادی دستگیرت می شود در اصل کوهنوردی تجربه های فراوانی را نصیب هرانسانی می کند و از همه مهمتر قلب و دل انسان را شاد می کند و به انسان قدرتی می دهد که از ته دل شاد و خرسند باشد 

نمی شود صخا را خواند و پی به معجزات علم و عرفان و پی به عظمت فرهنگ و ورزش نبرد(تائب)  

کسی و یا جائی که بوی خدا دارد حتما  فرشته ها عنایت و توجه دارند (تائب) 

می گویند در صخا گلچین هائی از سخنان بزرگان جهان است که در هیچ جانیست حتما همینطور است چون لطف و عنایت یزدان  است (تائب) 

ازبرکت صخا سرشار از خدا شدم (تائب) 

صخا نور امید را در دلها زنده کرد دانشمندان و ثروتمندان محبوب باید پرنورش گردانند (تائب) 

اگر از صخا سوال کردند یک جمله بیشتر نگو اوج صداقت و ایمان و فداکاری و فقط همکاری می خواهدهمین(تائب) 

Related image

Related image

صخا از معImage result for ‫شادی دلها‬‎جزات عRelated image

ل

Image result for ‫شادی دلها‬‎Related image

م و عرفان     صخا لطف و عنایتهای یزدان 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد     تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید

Image result for ‫شادی دلها‬‎


Related imageRelated image

Related image

Related image

Image result for ‫شادی دلها‬‎


Image result for ‫شادی دلها‬‎Related image

Related image

Related image

Related image

Related image

Image result for ‫شادی دلها‬‎

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی