صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

داستان صخا چیست

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ق.ظ

داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید (تائب) 

صخا یک قرض الحسنه و خیریه است یک ایده ناب از یک انسان عاشق و عارف و شاعر و نویسنده که در سال 1372توسط تائب و همسرش به منظور روشن شدن یک چراغ درروستای ابرسج و جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان جهت تقویت این مجموعه انساندوستانه به نفع قرض داران افتتاح شد 

داستان صخا در مقالات مختلف شرح داده شده است نیت خیر کار خیر انسان خیرخواه و همه اینها یک داستان زیباست 

تائب به تقلید از یوسف صدیق فعالیت و فداکاری و صبر و شکر جمیل می کند 

قلبی مهربان و ساده و بی ریا این مجموعه را افتتاح کرده و برای اینکار بی خوابیهای زیادی کشیده شده است 

تائب در نظر دارد ستاره های معروف جهان را جذب صخا کند و برای این هدف مقدس شب و روز به همراه خانواده فداکارش همت و تلاش می کند و از هیچ کوششی در این راه روشن دریغ نمی ورزد تا به هدفش برسد هدف گلستان شدن روستاهای جهان با این ایده ارزشمند است 

داستان صخا داستان فداکاری یک انسان عاشق است که حمایت و همکاری می خواهد تا با امکانات عالی و شرایط مناسب خدمات راحت و آسان قرض الحسنه و خیریه ارائه نماید 

عمل انساندوستانه صخا بدون شک معجزه علم و عرفان است (تائب) 

از یزیدیانی که جوروجفا دیدم به امام حسین و یاران با وفایش متوسل شدم (تائب) 

مجموعه قرض الحسنه و خیرخواهانه صخا لطف و عنایت یزدان است و در بدترین شرایط با کمترین امکانات خدمات خوبی ارائه نمود (تائب) 

ما در صخا بدون حمایت و پشتیبانی حتی یک انسان توانا خدمات قرض الحسنه بی نظیری ارائه نمودیم (تائب) 

صخا همچون یک کاج علیرغم طوفانهای سهمگین محکم و استوار ایستاده است (تائب) 

فعالیت و فداکاری شبانه روزی یک خانواده فداکار در قالب قرض الحسنه و خیریه بنام صخا به نمایش جهانی گذاشته می شود (تائب) 

هزاران درود برهمه کسانی که با فداکاران همکاری می کنند (تائب) 

تقویت مجموعه های خیرخواهانه ای همچون صخا باعث تقویت جسم و روح خودمان می شود(تائب) 

آیا می دانید با تقویت چراغی روشن بنام صخا و سربلندی یک عاشق دلهای فراوانی خشنود می شوند  (تائب) 

دست همه کسانی را که باعث ارائه خدمات قرض الحسنه و خیریه آسان در صخا باشند خداپسندانه می بوسم (تائب) 

دست همه کسانی را که باعث شدند چراغ صخا با وجود این همه مشکلات روشن بماند از صمیم قلب می بوسم (تائب) 

دست همه کسانی را که برای صخا متحمل رنج و سختی شدند عاشقانه می بوسم (تائب) 

همه کسانی که برای صخا منشاء خیر و برکت بودند از خدا برایشان طلب صحت و سلامتی و طول عمر می نمایم و دستهای گرمشان را خداپسندانه می بوسم (تائب) 

این دستها را به یاد و به عشق دستهای جضرت محمد(ص) می بوسم که بسیار گره گشا و نان رسان و مشکل گشا هستند(تائب) 

این قلب مهربان خانه خداست که من روزی هفت بار طواف می کنم (تائب) 

یک دل دریا و یک قلب شیر رحمت به شیری که تو خورده ای گوارای وجودت باد (تائب) 

انسانیت و شرافت در وجودت موج می زند بدون شک بهترین یارو یاور خدا هستی (تائب) 

از برکت صخا دل خانواده ام دریا شد(تائب) 

از معجزات صخا شیرزنان و بچه شیرهائی هستندکه هدیه من به قرض داران و دردمندان می باشد (تائب) 

صخا دلها را دریا و قلبها را همچون قلب شیر می کند (تائب) 

همت و کوشش در راه صخا ارزشمند و لایق توجه و عنایت بیشتر است (تائب) 

در هیچ مجموعه ای همچون صخا یک دنیا فعالیت و فداکاری نمی بینید(تائب) 

پرنور کردن یک چراغ روشن خشنودی جوانمردان عالم را در پی خواهد داشت (تائب) 

من داستان فداکاری بی نظیر صخائیان را به گوش ستاره های محبوب جهان می رسانم(تائب) 

آنقدر درصخا صبر و شکر کنم تا از سازمان ملل جایزه دریافت کنم (تائب) 

صخا خانواده مرا مجبور به فعالیت و فداکاری کرد (تائب) 

داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید (تائب) 

حسرت حمایت و همکاری خداپسندانه را بردل فداکاران نگذاریم (تائب) 
صخا یک اقدام بسیار ارزشمند است (تائب) 

ازبرکت صخا سرشار از خدا شدم (تائب) 

صخا علاج  تمام دردهای قرض داران است (تائب) 

صخا از معجزات علم و عرفان     صخا لطف و عنایتهای یزدان 

s76e_1252.jpg

48uz_8888.jpg

jmhd_7777.jpg

bt0d_1251.jpg

epim_99.jpg

Image result for ‫شیرزن‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۴
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی