صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

من تنها نیستم

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۴ ب.ظ

یارباماست چه حاجت که زیادت طلبیم    دولت صحبت آن مونس جان مارابس 

احساس تنهائی می کردم هرچند خداوند به ما لطفهای زیادی داشت عنایتهای بسیاری کرده بود اما ما از درک آنها عاجز بودیم تا اینکه بزرگتر شدم و عاشق بزرگان علم و ادب و عرفان شدم بایزید بسطامی و ابوالحسن خرقانی حافظ و ابوسعید ابوالخیر شیخ بهائی اینها مرا با سخنان گهربارشان عاشق کردند چشمان مرا باز کردند هوشیار و بیدارم کردند و خداوند را در آغوشم انداختند خداوند هدیه بزرگانی همچون حافظ بود که به من داد 

و من بعد از آن احساس تنهائی نکردم و حافظ به من قرآن و تورات و انجیل داد چنان آیات پروردگار برایم از برکت اشعار حافظ آسان بود که نیازی به حتی دو سه بار خواندن هم نبود همان دفعه اول که می خواندم شیرین و جذاب بود چون اشعار حافظ را میلیونها بار خوانده بودم و حفظ کرده بودم 

من تنها نیستم چون خدا را دارم و می توانم به لطف و عنایت خدا با همه بزرگان و دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های معروف و مشهور و محبوب جهان رابطه برقرار کنم و این کار برای خدا آسان است و من از برکت اسم اعظم پروردگار راحت و آسان به این مهم رسیده ام 

تائبا محرم اسرار شدی آگاه باش 

من تنها نیستم از برکت نام و یاد خداوند دانشمندان و ثروتمندان بزرگ جهان کم کم مشتاق دیدن من می شوند و این برخدا آسان است زبان من متفاوت از همه دنیا باز شده است و خداوند صخا این خورشید درخشان و این ماه تابان را به من داده است تا مثل یوسف عزیزان زیادی را در جهان جذب و جلب و مشتاق خودم کنم کسانی که خدای من به آنها قدرت و هوش و دانش بسیار عطا کرده است 

آنها همه دوست و رفیق من هستند و این برخداآسان است خداوندی که مرا به اوج صداقت و ایمان و فداکاری رسانده است به اوج جوانمردی و ایثار رسانده است و من فقط به خدا می اندیشم چون همه کار برایم کرده است 

عاشقان مردم را تحریک به جوانمردی و ایثار  می کنند (تائب) 

همکاری با فداکاران اوج جوانمردی و ایثار است (تائب) 

با صخا در قالب قرض الحسنه و خیریه خدا را یاری کردم و هرکس خدا را یاری کند خدا یاریش می کند و قدمهایش را استوار می گرداند (تائب) 

صخا یک مجموعه قرض الحسنه و خیریه است حاصل زحمت یک عاشق (تائب) 

عاشق خدائی هستم که ازبرکت نامش شهره خاص و عام شده ام (تائب) 

Related image

1dr0_2001.jpg

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎

Image result for ‫من تنها نیستم‬‎

Image result for ‫من تنها نیستم‬‎

Image result for ‫یارباماست چه حاجت‬‎

kp40_2000.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۱)

۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۴:۰۴ ابوالفضل ابراهیمی
من تنها نیستم یاربا ماست چه حاجت که زیادت طلبیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی