صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

خداوندا مرا در قصر باشکوه علم و عرفان با بزرگان جهان آشنا کردی می خواهم آن عزیزان فقط شاهد سربلندی و سرافرازیم باشندو من شاهد خشنودی آنها همین  (تائب) 

امیدوارم که اشعار و سخنانم در سراسر جهان مورد توجه و عنایت بزرگان و ستاره های معروف و مشهور و محبوب قرار بگیرد من یکی از اشعار و یکی از سخنانم مورد توجه و عنایت جهانیان قرار بگیرد خداوند را شکر می کنم تا باعث تقویت و رشد و شکوفائی صخا گردد 

دلها را بسوی صخا متمایل گرداند تا به این بهانه این چراغ هم پرنور شود و دلهای دردمندان را شاد و خرسند نماید 

جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان اگر با یکی از اشعار و یا یکی از سخنانم صورت بگیرد ممنون و سپاسگزار پروردگارم می شوم چون من بهترین نوع فعالیت و فداکاری را برای پرنور شدن این چراغ یعنی صخا بکار گرفتم و از هیچ کوششی دریغ نورزیدم 

برای جلب توجه ستاره های معروف جهان سی سال بی خوابی و سحرخیزی و کوهنوردی و همت و تلاش بی وقفه در راه قرض الحسنه و اشعار و مقالات بی شمار همه اینها فقط به عشق قرض داران و گرفتاران و فداکاران جهان تا یک چراغ برای رضای خدا پرنور شود و یک تنور گرم شود 

حاصل زحمت سی ساله من با مطالعات و بررسیهای فراوان کم کم به کوشش مجید ابراهیمی برادرم با طراحیهای زیبای خودش و دیگر دوستان و عاشقان تائب در صخا خودش را نشان می دهد و همه کسانی که با اشعار و مقالات تائب قرار است که عشق و علاقه خودشان را به این شاعر و نویسنده و عاشق و عارف و فداکار نشان بدهند حمایت و همکاری خودشان را نشان بدهند تا شاهد تقویت روزافزون صخا باشیم و مرهمی برزخمهای دردمندان باشیم 

در این شب جمعه از خداوند برای همه کسانی که در سربلندی و سرافرازی یک حبیب خدا در این گوشه از جهان یعنی ابرسج همت و تلاش می کنند و قصد تقویت و تشویق حبیب خدا را دارند بی نهایت سپاسگزارم و ازته دل دعا می کنم تا خداوند برخیر و برکتشان بیفزاید 

منتظر اشعار ناب و سخنان ناب بیشتر و بهتری از تائب در صخا باشید امیدوارم خوشتان بیاید و بی نهایت لذت ببرید و به گوش همه در جهان برسانید من هم منتظر ابراز علاقه شما بی صبرانه خواهم بود فداکاری خودم را به نمایش گذاشتم شما هم همکاری خود را به نمایش بگذارید که دو طرف ترازو مساوی شود

از همه کسانی که زحمت می کشند و مطالب مرا مطالعه می کنند و مرا در صخا بررسی و مطالعه می نمایندخداپسندانه دستهای گرمشان را می بوسم عاشق همه شما هرکجا که هستید هستم به امید دیدار بدون شک تشویق و ترغیب شما عزیزان باعث تقویت صخاست که ارزش و ثواب فراوانی دارد یک چراغ عرفانی و روحانی که سالها در قالب قرض الحسنه و خیریه فعال و فداکار بوده است

مخصوصا فارسی زبانان و ایرانیان مقیم خارج که باید پیامهای مرا در قالب قرض الحسنه و خیریه به گوش همه انسانها با زبانهای مختلف برسانند و یک جوانمرد و فداکار را بی نهایت سربلند و سرافراز کنند هرکس خدا را یاری کند خدا با دستهای غیب یار و یاورش می شود   

بدون شک دعای شما و آرزوهای خوب شما برای صخا در پرنور شدن این چراغ نقش مهمی را خواهد داشت و در جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های معروف دنیا موثر و مفید خواهد بود  

دغدغه ما در صخا برای تقویت نقاط قوت و ازبین رفتن نقاط ضعف توجه و عنایت حداقل یک ابرمیلیاردر و یا یک سوپرپولدار و یا یکی از ستاره های معروف دنیاست 

تا بتوانیم با ارائه خدمات راحت و آسان در این مجموعه قرض الحسنه و خیریه قلبهای فراوانی را شاد نمائیم 

کسی تائب شود از وی حمایت     ببیند روزوشب خیر فراوان 

خودم را نشان دادم اکنون نوبت شماست 

فرمودی خدمت کن کردم اکنون نوبت توست 

1dr0_2001.jpg

kp40_2000.jpg

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی