صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

با کارآفرینان بزرگ جهان

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۴ ب.ظ

کارآفرین زندگی آفرین است پس آفرینی جاودانه براو باد (حکیم ارد بزرگ )

برای موفقیت با کسانی همراه شوید که ماموریتی مشابه شما دارند دلهای دریا و قلبهای شیر را از سراسر دنیا می خوانم تا بتوانم با حمایت و همکاری آن عزیزان ایده ارزشمند و بزرگ خودم را یعنی قرض الحسنه و خیریه صخا به اوج برسانم و از این طریق به اوج برسم 

من دانشمندان و ثروتمندان بزرگ جهان را سالهاست که مورد مطالعه و بررسی قرار داده ام تا از تجربیات آن عزیزان و از حمایت و همکاریشان بی نهایت بهره ببرم من به دوستی و عشق و علاقه به کارآفرینان بزرگ جهان افتخار می کنم چون می خواهم به یک کارآفرین بزرگ در سطح جهانی تبدیل شوم 

من وظیفه ام را بصورت شبانه روزی و بی وقفه انجام داده ام وظیفه ام عشق و علاقه به بزرگان و ستاره های معروف دنیا بوده است که سی سال شبی دو سه ساعت بیشتر نخوابیده ام تا بتوانم بیشتر مطالعه و بررسی کنم و با عزیزان بیشتری آشنا گردم دوست شوم و رفیق شوم 

آنها را شبانه روز مورد مطالعه و بررسی قرار دادم و به نام و به یاد خداوند دعوتشان کردم امیدوارم آن بزرگواران پیام عاشقانه و انساندوستانه تائب را در صخا بشنوند و با تقویت صخا دلهای فراوانی خشنود گردد  

امیدوارم انسانهای باسواد و بافرهنگ پیامهای مرا در قالب اشعار و مقالاتم به گوش بزرگان جهان برسانند عشق و صداقت و ایمان و فداکاری مرا به گوش ستاره های مشهور دنیا برسانند من یک عاشقم و عاشق کارش فعالیت و وفاداری است 

من به لطف مطالعات فراوان در آیات پروردگار و اشعار شاعران مخصوصا حافظ  دوستان و رفیقان زیادی در سطح جهانی دارم که روزبروز برتعدادشان افزوده می شود روزبروز عشق و علاقه به صخا به یمن و از برکت همت و فداکاری تائب بیشتر و بیشتر می شود فداکاری معجزات و کرامات خودش را به نحو احسن نشان می دهد 

من همه عاشقان و نیکوکاران و انساندوستان جهان را به حمایت و همکاری با صخا سالهاست دعوت کرده ام و منتظر حضور گرم آن عزیزان در مجموعه قرض الحسنه و خیریه صخا هستم منتظر تماس آن عزیزان هستم 

درود برهمه کارآفرینان بزرگ جهان و درود برهمه کسانی که عاشق حمایت و همکاری با فداکاران هستند سلام و گرم صمیمانه مرا به همه کارآفرینان دانشمندان و ثروتمندان مشهور جهان برسانید تا در سایه این درود و سلام گرم و صمیمانه صخا را پرنور گردانم 

آیا پاداش نیکی نیکی نیست من عاشق کارآفرینان و نیکوکاران بزرگ جهان هستم امیدوارم این عشق و علاقه باعث جذب و جلب دلهای آن عزیزان به لطف خدا در صخا شود 

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫برای موفقیت با کسانی همراه شوید که ماموریتی مشابه شما دارند‬‎

kp40_2000.jpg

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی