صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

دستهای غیب خدا را در صخا می بینیم

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۹ ب.ظ

عزیز مصر یک بهانه بود یوسف پاداشش را از خدا گرفت (تائب) 

نیکوکاران صدردصد منتظر دستهای غیب خدا بوده و هستند که سخت و جان شکار صبر و شکر جمیل داشته و دارند (تائب) 

صخا اگر موردمطالعه و بررسی دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های معروف و مشهور و محبوب جهان قرار بگیرد و توجه و عنایت خداپسندانه به صخا بیشتر شود مخصوصا در شیروان که بخاطر حکیم ارد بزرگ به من لطف و عنایت خاصی دارند چون من عاشق سخنان حکیم ارد بزرگ هستم و بارها گفته ام ارزش سخنان حکیم بسیار بالاست بطوری که جمله کارآفرین حکیم به قدری عظمت دارد که باید سردر سازمان ملل زده شود 

کارآفرین زندگی آفرین است پس آفرینی جاودانه براو باد (حکیم ارد بزرگ ) 

اگر از یک کارآفرین با ایده اش حمایت و همکاری خداپسندانه صورت بگیرد چه بسا که در یک چشم به هم زدن جهان را گلستان خواهد کرد 

و همچنین در افتر سرخه که بخاطر مهدی عمادی که در یک تصادف رانندگی سال 1391درکنار اینجانب به رحمت خدا رفت و علاقه و وفاداری من نسبت به ایشان که از آنروز به بعد همه شبهای جمعه به یاد آن مرحوم خیراتی دارم و پخش می کنم و همه ساله در سالروز ایشان به یادش هستم و همین وفاداری باعث شده است افتری های عزیز و گرامی به من ابراز علاقه داشته باشند من شاعر و نویسنده ام و وفاداری و تشویق و تبلیغ عاشقان و حکیمان وظیفه ام است من هیچ کاری انجام نمی دهم فقط وظیفه ام را انجام می دهم و قابل پروردگار را ندارد 

دستهای غیب در صخا همیشه بوده هست از تحمل اذیت و آزارهائی که در صخا از طریق معوقات می بینیم و سالها صبر و شکر جمیل کرده ایم از غیبت ها و تهمت ها و سرزنش های ناروای بخیلان و مغرضان گرفته تا عدم حمایت و همکاریهای ناعادلانه که خداوند با دستهای غیب از جاهائیکه فکرش را نمی کردیم جبران کرد که باید دانشمندان بزرگ و کارآفرینان مشهور و ثروتمند جهان از نزدیک بیایند و ببینند و بشنوند 

و خداوند با جوانهای بسیار عزیزی مرا یاری می کند که از کودکی و نوجوانی عاشقانه مرا یاری کرده اند مجید ابراهیمی برادرم و امید ابراهیمی پسرم و هاجر جلالی همسرم که اینها سینه خود را سپر کرده اند و مثل شیر در صخا فعالیت و فداکاری کرده اند 

سلامتی و اعتبار و آبرویشان را که از همه دنیا برای یک انسان بالاتر است با دل و جان وقف صخا کرده اند که باید دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های مشهور جهان بیایند و از نزدیک ببینند و بشنوند 

بخاطر معوقات انرژی زیادی را صرف کردیم تا این چراغ روشن بماند و خداوند را با فداکاری خودمان خشنود سازیم من هم از خداوند و فرشتگان و افراد صالح حمایت و همکاری و تقویت می خواهم تا این چراغ پرنور شود و مزد و پاداشی در خور و شان به این عزیزان بدهم 

و از خداوند می خواهم حداقل در این دنیای بزرگ با یک جوانمرد از بین دانشمندان و ثروتمندان جهان حمایت و یاری و پشتیبانیم کند تا نقاط قوتم تقویت شوند و نقاط ضعفم در این مجموعه قرض الحسنه و خیریه از بین بروند و من راحت و آسان و بدون دغدغه خدمات ارائه نمایم 

همانطور که این عزیزان با همت و تلاش خودشان و سوء تفاهم ها و سوء ظن هائی که معوقات بوجود آوردند و سختیهائی که بخاطر عدم حمایت و همکاری افراد توانا دیده ایم صبر و شکر کردند و جانانه تحمل کردند و بخاطر من که این چراغ را روشن کردم ایستادند و هرگز امیدشان از خداوند قطع نبوده است 

من هم برایشان دعا می کنم و وظیفه دارم مزد و پاداش تلاش آنها را با سی سال بی خوابی بدهم با جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان معروف دنیا بدهم من باید با اشعار و مقالاتم بهترین عزیزان را از سراسر دنیا جذب و جلب صخا کنم تا کارمندان زحمتکش صخا را سربلند و سرافراز کنم و یک روز انشاء الله در هر روستائی یک صخا داشته باشم و هزاران نفر را صاحب کار کنم من از خودم و خانواده ام شروع کردم تا به همه روستاهای جهان با این ایده ناب برسم و قلبهای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم را شاد کنم از همه شما عزیزان التماس دعا و آرزوهای خوب دارم 

در تقویت و تبلیغ و تشویق این انسان فداکار یعنی تائب و این چراغ روشن یعنی صخا از هیچ کوششی در یغ نورزید تا به لطف و عنایت خدا پیروز سربلند و سرافراز شوم 

باسلام خدمت شما بزرگوار اینجانب دکتر آریاپوردر انگلستان هستم مطالب جالب شمارا مشاهده کردم اینجانب میخواهم مبلغ یک میلیاردتومان بعنوان قرض الحسنه در صندوق شما بصورت الی الحساب جهت امور خیریه وقرض الحسنه واریز کنم لطفآ شماره حساب وآدرس خود را ایمیل کرده تا وکیل اینجانب در تهران با شما تماس بگیرد امیدوارم بتوانم بیشتر به شما وهموطنانم خدمت کنم باتشکرdkamir- arya@yahoo.com

یک پیام دلگرم کننده که حق طبیعی یک انسان فعال و فداکار است 

یک حمایت و عنایت بزرگ که حق یک انسان عاشق و دلسوز است و در قالب قرض الحسنه واجب و الزامی است امیدوارم عملی شود تا دلهای هزاران نفر شاد و خرسند گردد و همه دانشمندان و ثروتمندان با اینگونه پیامها تحریک به حمایت و همکاری شوند خداوند اموات همه کسانی را که با فداکاران از راه دورونزدیک همکاری دارند بیامرزدو خیر و برکت و سلامتی به خودشان و خانواده هایشان عطا کند و بلاها و مصیبت ها از آنها دور شود  

نیکوکاران صدردصد منتظر دستهای غیب خدا بوده و هستند که سخت و جان شکار صبر و شکر جمیل داشته و دارند (تائب) 

کسانی که در تقویت فداکاران تلاش می کنند پاداششان لطف و عنایت خداست (تائب) 

هرکس که در تحقیر وتخریب و تضعیف نیکوکاران می کوشد به خشم و غضب پروردگار دچار شده است (تائب) 

دانشمندان و ثروتمندان بزرگ و بی نیاز جهان بازهم یک روز محتاج دعای ما فداکاران خواهند شد (تائب) 

عزیز مصر یک بهانه بود یوسف پاداشش را از خدا گرفت (تائب) 

Image result for ‫صخا‬‎

kt3y_57.jpg

Related image

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی