صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

غرش شیر صخا فریاد تائب

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۰ ب.ظ

خداوندا مرا در قصر باشکوه علم و عرفان با بزرگان جهان آشنا کردی می خواهم آن عزیزان فقط شاهد سربلندی و سرافرازیم باشندو من شاهد خشنودی آنها همین  (تائب) 

صخا فریاد یک شیر است که از دست مغرضان در اوج صداقت و ایمان و فداکاری تیرهای جوروجفا خورده است (تائب) 

صخا اوج فعالیت و فداکاریست و بیشتر به یک غرش شیر می ماند چون لبخند خداست 

تائب با صخا و با جذب و جلب افراد توانا می خواهد قلبهای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم را شاد کند و این فریاد بیشتر به غرش شیر شبیه است 

چون این فریاد خوشایند ابرستاره های معروف دنیاست 

اینگونه فریادها در جهان زیاد خاطرخواه داشته و  دارند لبخند خدا را با حمایت و همکاری دانشمندانه و ثروتمندانه شیرین کنیم 

صخا فریاد یک عاشق و عارف مظلوم و ستمدیده است که به عشق قرض داران و دردمندان به پا خواسته است و کسی است که در اوج صداقت و ایمان و فداکاری جوروجفاهای زیادی دید اما سکوت کرد و از خداوند ایمان و همت و قدرت خواست تا جبران و تلافی کند و انتقام خودش را از زورگویان از خدا خواست تا بگیرد برای همین فریادش را در جهان بلند کرد و بهترین فیلمنامه نویسان جهان را دعوت کرد تا داستان تائب و سرگذشت تائب را در قالب یک سریال و فیلم خوب به نمایش جهانی بگذارند و ارائه نمایند 

غرش یک شیر همچون تائب با فریاد صخا تا انگلستان هم رسید نمی دانم چند کیلومتر است خودتان قضاوت کنید 

هرشب تعداد زیادی در خارج از کشور در همه جای جهان مقالات تائب در صخا را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهند قدرت غرش شیر همین است هزاران کیلومتر آنطرف تر هم به گوش عاشقان و دریادلان با قلبهای شیر جهان می رسد 

شیرهای عرفانی و روحانی نژادشان فرق می کند چون از جنس خدا هستند فریادشان هم فرق دارد (تائب) 

صخا فریاد یک شیر است که از دست مغرضان در اوج صداقت و ایمان و فداکاری تیرهای جوروجفا خورده است (تائب) 

برتیرتان زتحمل سپر کنیم     تا سختی کمان شما نیز بگذرد(سیف فرغانی )  

به سبک شیر غرشی جانانه بنام صخا داشته ام که دانشمندان و ثروتمندان بزرگ جهان را مجذوب و شیفته خود کنم  (تائب) 

از سحرخیزی و کوهنوردی دلم دریا و قلبم شیر شد (تائب) 

یک فریاد خداپسندانه همچون صخا بیشتر به غرش شیر می ماند(تائب) 

قدر و ارزش غرش شیر را دلهای دریا و قلبهای شیر می دانند (تائب)  

تشکر می کنم از حقتعالی    که لطفی اینچنین بی انتها کرد  

صخا باشد زالطاف خداوند   که قلب شیر را برمن عطا کرد 

علت اصلی گمنام ماندن و دیر به شهرت رسیدن افراد توانائی همچون تائب که در اوج صداقت و ایمان و فداکاری توان آن را دارند که در یک چشم به هم زدن روستا و یا شهری را گلستان کنند و هزاران نفر را به نان و نوائی برسانند زندگانی در روستائی کوچک است که مانع پیشرفت و رشد و شکوفائیشان می شود و دانشمندان و ثروتمندانی نیستند که در بالا رفتن آنها نقش آفرینی کنند و به قول امروزیها اسپانسرهائی قوی ندارندکه با آنها همکاری کنند وگرنه با توجه و عنایت تنها یک ابرمیلیاردر و یا یک سوپرپولدار چراغی را که بی نظیر بنام صخا روشن کرده اند پرنور می گردد  چاره نیست باید به امید خدا نشست و منتظر دستهای غیب خدا بود تا از آستینی بیرون بیاید و چاره ساز شود 

سلام گرم و بی جواب فداکاران را به دلهای دریا و قلبهای شیر برسانیم (تائب) 

درود خداپسندانه اما بی پاسخ جوانمردان را به دانشمندان و ثروتمندان محبوب دنیا برسانیم باشد که حداقل یکی  از راه دور جواب بدهد (تائب) 

باسلام خدمت شما بزرگوار اینجانب دکتر آریاپوردر انگلستان هستم مطالب جالب شمارا مشاهده کردم اینجانب میخواهم مبلغ یک میلیاردتومان بعنوان قرض الحسنه در صندوق شما بصورت الی الحساب جهت امور خیریه وقرض الحسنه واریز کنم لطفآ شماره حساب وآدرس خود را ایمیل کرده تا وکیل اینجانب در تهران با شما تماس بگیرد امیدوارم بتوانم بیشتر به شما وهموطنانم خدمت کنم باتشکرdkamir- arya@yahoo.com

یک پیام دلگرم کننده که حق طبیعی یک انسان فعال و فداکار است 

امیدوارم هرچه زودتر عملی شود تا دستهای غیب خداوند را همه در این روستا با یک روستائی اصیل و ساده و بی ریا همچون تائب در صخا ببینند و بفهمند 

5q83_100.jpg

Image result for ‫صخا‬‎

tdf_99.jpg

zq0l_98.jpg

Related image

Related image

Image result for ‫غرش شیر‬‎

Image result for ‫غرش شیر‬‎

Related image

Related image

kp40_2000.jpg

Related image

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی