صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

محمود معظمی حمایت از افراد علاقمند

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۳ ب.ظ

۱ـ هدف‌هایتان را بنویسد؛ به جهان هستی بگویید، دقیقا چه می‌خواهید. (برای آگاهی از نحوۀ صحیح انتخاب هدف‌ها و هدف‌گذاری موثر، می‌توانید سمینار هدف را ببینید.)کاری که تائب سالهاست با صخا انجام داده است بسیار خوشحال شدم 

حمایت از افراد علاقمند شعار محمود معظمی است من با مطالعه و بررسی در ایشان با همان نگاه اول و چند جمله و شعار معروفش عاشقش شدم و از طرفداران ایشان هستم من انسانهای عاشق و فداکار را دوست دارم مخصوصا کسانی را که عاشق حمایت و همکاری از فداکاران هستند 

امیدوارم سلام و درود گرم و خالصانه من در اوج فعالیت و فداکاری در قالب قرض الحسنه و خیریه که هدفم صلح و دوستی و گلستان کردن روستاهای جهان و خشنود کردن قلب سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم است به ایشان برسد و از حمایت و همکاریشان در صخا بهره مند شویم 

تا با خدمات راحت و آسان ایشان و امثال این عزیزان را شاد و خرسند نمائیم 

داستان صخا را به گوش محمود معظمی برسانیم (تائب) 

بهتر نیست از خودمان بپرسیم آیا از این شخص چیزی آموخته‌ام یا نه؟ 
 
آیا مطالبش به دردمان می‌خورد یا نه؟
 
آیا سعدی و حافظ و بزرگان دیگر مدرک دکترا از هاروارد و ییل و آکسفورد و...  داشته‌اند؟عاشق این طرز فکرش هستم که خودم سالها در این فکر بوده ام و در این راه همت و تلاش کرده ام روزبروز عاشقان بیشتری را بدست می آورم از برکت اشعار حافظ و سخنان بزرگان و آیات پروردگار بزرگ و مهربان 
«عیبِ بزرگِ جوامع این است که همه می­‌خواهند آدم‌­های مهمی باشند ولی کمتر کسی تمایل به این دارد که آدمِ مفیدی باشد».
۱ـ هدف‌هایتان را بنویسد؛ به جهان هستی بگویید، دقیقا چه می‌خواهید. (برای آگاهی از نحوۀ صحیح انتخاب هدف‌ها و هدف‌گذاری موثر، می‌توانید سمینار هدف را ببینید.)
مدارک:
 
خواندن 
 
نوشتن
 
دوست داشتن
 
مهربانی
 
ادب
 
خلاقیت
 
شجاعت و جسارت
 
گوش کردن و درک
 
لذت بردن از زندگی
 
سوال کردن و آموختن
Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫محمود معظمی‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫محمود معظمی‬‎

Related image

Image result for ‫برای موفقیت با کسانی همراه شوید که ماموریتی مشابه شما دارند‬‎

۳ـ در سال نود و دو با خودتان قرار بگذارید تنها کارهایی را انجام دهید که سبب شوند رابطه شما با خودتان بهتر شود و احترام به خودتان فزونی یابد. کارهای غلط و ناروا و خطا را نه‌تنها به خاطر ترس از جهنم، خدا و قانون و حرف مردم، بلکه به‌خاطر خودتان انجام ندهید و از آن دوری کنید. (تا حد ممکن ولی دست‌کم آگاهانه خطا نکنید. پیشنهاد می‌کنم در همین زمینه، پیام نوروزی مکتب کمال را اینجا مطالعه کنید یابشنوید.)

۴ـ برای رشد و یافتن راه‌های آسان و خوش‌آیند‌تر و ماندگار‌تر وقت بگذارید و برایشان بودجه در نظر بگیرید. هیچ‌کس در این جهان برای شما موثر‌تر و مهم‌تر از خودتان نیست. روی آن سرمایه‌گذاری کنید. این پُرسود‌ترین سرمایه گذاری جهان برای شماست. (یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها روی خودتان، شرکت در دورۀ ۱۲ گام است.)


Image result for ‫محمود معظمی‬‎

محمود معظمی/ من یک ویلا در کلاردشت دارم (جایی که خیلی مورد علاقه‌ی من است و طبیعتِ زیبایش را می‌پسندم).
مدتی پیش که در آنجا بودم. هوا کمی برفی و تاریک بود و من منتظرِ یکی از دوستانم بودم. ایشان به همراه ماشینی که کرایه کرده‌بودند، از کوچه گذشته‌ بودند و راه را گم کردند؛ راننده با ماشین در چاله افتاده بود و نمی‌توانست از آن بیرون آید.
 
 
 
ایشان با من تماس گرفتند و متوجه شدم که در ۱۵۰ متریِ ما هستند. رفتم و هدایتشان کردم که به ویلا برگردند و خواستم به کمک اهالی به راننده کمک کنم (راننده تاکسی به عقیده‌ی من یا حواس‌پرت بود، یا دقت کمی داشت و حرف گوش‌کن هم نبود. چون سعی می‌کرد به زور ماشین را از چاله بیرون بیاوریم!).
زنگ زدیم و یکی از همسایه‌ها آمدند و به بقیه خبر دادند. در این هنگام، از یک موتورسواری که در هوای برفی کلاهی بر سر داشت و از آنجا عبور کرد، درخواست کردم به ما کمک کند.
به او گفتم: برادر می‌توانی به ما کمک کنی که ماشین را دربیاوریم؟
موتورش را پارک کرد و گفت: مگر می‌شود کمک نکرد؟!
خیلی برایم جالب بود که چنین فرهنگ قشنگی دارند.


واقعه این بود که در شبی برفی و تاریک، ماشینی در چاله افتاده بود. راننده به مسافر غرغر می‌کرد که ایشان مرا در چاله انداخت!
مسافر می‌گفت: شما که راننده هستی باید تشخیص بدهی که کجا باید بروی.
از طرف دیگر، مسافر احساس گناه می‌کرد که منِ میزبان در سرمای بیرونم و ایشان در خانه است.

یکی از همسایه‌ها که آمده بود، می‌گفت: آقا حالا چه وقتِ افتادن در چاله است؟!
یکی دیگر از همسایه‌ها می‌گفت: آخر اینجا جای چاله است؟!
دیگری می‌گفت: آقای راننده مگر تو چشم نداری؟
دیگری می‌گفت: خب همسایه‌ها پول بگذارند و اینجا را درست کنند.
آقای موتورسوار، خوشحال بود که می‌تواند کمک کند و کسی را از چاله دربیاورد.

خلاصه چندتا از همسایه‌ها آمدند و هر چه تلاش می‌کردند، ماشین از چاله درنمی‌آمد.
هر کسی یک حرفی می‌زد و یک برداشتی داشت و من که همیشه دنبال موضوع و سوژه هستم، دیدم که هر شخصی از یک واقعه ثابت تفسیرهای گوناگون دارد.
سرانجام آقای موتور سوار گفت: من یک راننده‌ی نیسان سراغ دارم.
به او زنگ زد و او هم با نیسان آمد و طنابی آورد و به ماشین بست و ماشین را بیرون کشیدند.
راننده‌ی ماشینی که در چاله افتاده بود، آن‌قدر در بیرون آمدن از چاله عجله داشت که حتی وقتی ماشینش از چاله درآمد، باز هم گاز داد و زد به سپرِ نیسان! و راننده نیسان عصبانی شد که ما نصفِ شبی آمده‌ایم به تو کمک کنیم و تو سپرِ ماشینِ ما را هم خراب کردی!
حقیقتاً راننده باید پولِ راننده نیسان را می‌داد!

من پولی همراه نداشتم برای همین راننده نیسان را به منزل دعوت کردم که بیاید و چیزی بخورد و کمی استراحتی کند.
تشکر کرد و بعداً هم متوجه شدم که از قهرمانانِ ورزشیِ سابقِ کشور بوده‌اند و با هم دوست شدیم.

وقتی آمد به ویلا، نشست و گفت: من خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم. اتفاقاتی که رخ داد، سببِ آشناییِ من با شما شد. بعد به دوستِ من گفت: راننده‌ی شما زد به سپرِ ماشینِ ما (در واقع خسارتی هم می‌خواست از مهمانِ من بگیرد).
من دیدم که مهمانِ من از یک طرف احساسِ گناه می‌کند و از طرف دیگر احساس اجحاف می‌کرد که چرا این مسئله دارد به او تحمیل می‌شود و از یک طرف احساس گناه می‌کرد که چرا منِ میزبان درگیرِ این ماجرا شده‌ام؟!
راننده تاکسی هم احساس اجحاف می‌کرد که چرا آدرس غلط به او داده بودند.

Image result for ‫محمود معظمی‬‎

Image result for ‫محمود معظمی‬‎

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی