صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

عاشقانی همچون تائب با صخا با وجود یک دنیا صداقت و ایمان و فداکاری به دلیل عدم حمایت و همکاری حداقل یک دانشمند و یا یک ثروتمند مجبور هستند دربدترین شرایط با کمترین امکانات در اوج غربت و تنهائی خدمات خداپسندانه خود را ضعیف و کم نور ارائه نمایند و این شرم آور است وبی انصافیست 

باید کسانی باشند که مظلومیت و دعا  و آرزوی امثال تائب را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر جهان برسانند این بهترین هدیه به یک فداکار عاشق است 

حمایت و همکاری با فداکاران میل به فرهنگ و ورزش را در ما زیاد می گرداند(تائب) 

حمایت و همکاری با فداکاران بخل و کینه و حسادت را ریشه کن می کند (تائب) 

دانشمندان و ثروتمندان بزرگ و بی نیاز جهان بازهم یک روز محتاج دعای ما فداکاران خواهند شد (تائب) 

قابل توجه همه دانشمندان و ثروتمندان جهان چرا تائب در صخا به انسانهای فداکار توجه و عنایت دارد چرا تائب در صخا عاشق انسانهای فعال و فداکار و ساده و بی ریاست چون خودش سادگی و بی ریائی را دوست دارد در اوج قدرت و ثروت بودم که صخا را انتخاب کردم و دارو ندارم را وقف این مجموعه قرض الحسنه و خیریه کردم و هرچه را که خداوند به من عطا کرد وقف روشن شدن یک چراغ بنام صخا برای خشنودی قلبهای دردمندان و قرض داران کردم و از انسانهای توانا حمایت و همکاری خواستم تا این چراغ را پرنور کنند که گره گشاتر و نان رسان تر و مشکل گشاتر باشم و با خدمات راحت و آسان به مردم خدمت کنم به نام و بایاد دانشمندان بزرگ جهان از خداوند خیر و برکت برای صخا می خواهم توجه و عنایت بندگان توانایش را می خواهم امیدوارم خداوند هرطور که صلاح می داند چراغ صخا را پرنورتر بگرداند و من به اندازه عقل و شعور خودم همت و فداکاری می کنم و طلب حمایت و همکاری را به بهانه های مختلف دارم امیدوارم خداوند از من و همت و کوششم راضی باشد و کمکم کند تا به نتیجه های مطلوب و دلخواه برسم 

گریگوری یاکولویچ پرلمان (به روسی: Григорий Яковлевич Перельман) (یا گریشا پرلمانریاضیدانی روسی است.

که به دلیل اثبات حدس پوانکاره، مسئله‌ای که یک قرن ذهن بسیاری از ریاضیدانان را به خود مشغول کرده بود، برنده مدال فیلدز در سال ۲۰۰۶ شد که عالی‌ترین جایزه در زمینهٔ ریاضیات است. این نابغه بزرگترین افتخار دنیای ریاضی جهان را کسب کرد اما از پذیرش این جایزه سر باز زد و گفت «من به پول یا شهرت علاقه‌ای ندارم؛ نمی‌خواهم مثل یک حیوان در باغ وحش به نمایش گذاشته شوم. در ۲۲ دسامبر ۲۰۰۶، مجله علمی ساینس اثبات حدس پوانکاره را به عنوان تحول علمی سال به رسمیت شناخت که نخستین باری بود که چنین تحولی در زمینه ریاضی رخ می‌داد.

جان بال، رئیس مرکز جهانی ریاضیدانان، گفت که وی شخصاً از پرلمان خواسته بود. تا این جایزه را ببرد، اما پرلمان به او گفته که از آنجایی که خودش را جزو جامعه ریاضیدانان جهانی نمی‌داند و احساس تک‌افتادگی می‌کند این جایزه را نمی‌پذیرد.

آقای پرلمان به خبرنگار یکی از روزنامه‌های بریتانیا دربارهٔ علت نپذیرفتن جایزه مؤسسه کلی گفت: «من همه آنچه را که می‌خواهم، در اختیار دارم.»

او برنده جایزه نقدی به ارزش یک میلیون دلار هم شده بود که البته این جایزه در مورد تئوری او در مورد فضای چند بعدی به او تعلق یافته، اما او این جایزه را هم نپذیرفت.

او برنده المپیاد ریاضی تمام روسی شده است. او مشارکت‌های تحول سازی در هندسه ریمانی و توپولوژی هندسی داشته است.

در سال ۲۰۱۰ اعلام شد او به دلیل اثبات حدس پوانکاره حایز معیارهای لازم برای دریافت نخستین جایزه هزاره کلی است. در ۱ ژوئیه ۲۰۱۰ او این جایزه یک میلیون دلاری را رد کرد و تصمیم هیئت داوران و جایزه را بسیار غیرمنصفانه دانست و گفت مشارکت او در حل فرض پوانکاره از ریچارد همیلتن بیشتر نبوده است. او همچنین جایزه معتبر جامعه ریاضی اروپا را رد کرد.

و بازهم به یاد مریم میرزاخانی نابغه ایرانی دنیای ریاضیات خداوند رحمتش کند من همیشه عاشق فعالان و فداکاران بوده و هستم امیدوارم همه دانشمندان و ثروتمندان جهان به یادم باشند مگر پاداش خوبی خوبی نیست تا صخا از برکت این اخلاق نیکو پرنور شود 

من عشق و علاقه خودم را انساندوستی و بشر دوستی خودم را عشق به صلح و دوستی خودم را به بهانه های مختلف به نمایش گذاشتم تا برای پرنور کردن چراغ صخا مورد توجه قرار بگیرم که دعایم مستجاب شود و به آرزویم برسم 

خداوندا مرا در قصر باشکوه علم و عرفان با بزرگان جهان آشنا کردی می خواهم آن عزیزان فقط شاهد سربلندی و سرافرازیم باشندو من شاهد خشنودی آنها همین  (تائب) 

Image result for ‫گریگوری پرلمن‬‎

kp40_2000.jpg

Related image

Image result for ‫گریگوری پرلمن‬‎


Related image

Image result for ‫گریگوری پرلمن‬‎

Image result for ‫گریگوری پرلمن‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۱)

کار ان دانشمند روسی  در حد شعور شما نیست 

او تف انداخت به کسانی که به برج له له می زنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی