صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

داستان صخا را به گوش رهبر پیر و فرزانه جمهوری اسلامی ایران برسانیم (تائب) 

یک آریائی اصیل از جنس خدا ازجنس توحید و نبوت از جنس فرشتگان بنام تائب در صخا شنیدن کی بود مانند دیدن باید از نزدیک دید عزیز مصر می خواهم که داستان یوسف را به گوشش رسانده باشند و در جواب عزیز مصر فرمود مرا به خزانه داری برگمار که دانا و امینم کار بلدم واردم و کشور را از بحران اقتصادی نجات خواهم داد چرا چون از جنس صبر و شکر جمیل بود چون از برادران مغرض و مغرور و منفور هم گذشت یک دل دریا و یک قلب شیر از جنس خدا 

و اکنون تائب با صخا در ابرسج یک قلب شیر و یک دل دریا که از ریاضتهای سخت و جان شکار عرفانی جان سالم بدربرده است و آماده حل مشکلات اقتصادی حداقل برای روستای خودش و دیگرروستاهای کشور که در یک چشم به هم زدن همه را گلستان کند و قلبها را خوشحال نماید 

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان 

این شعر تائب را به گوش رهبر پیر و فرزانه برسانید خودش می داند که چکار کند 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

این شعر تائب را به گوش رهبر پیر و فرزانه جمهوری اسلامی ایران برسانید اگر تابلو نکرد و به دیوار منزلش نچسبانید هرچه خواستید به من بگوئید من معجزه علم و عرفان را میدانم صخا بوی الم نشرح دارد تائب بوی یوسف می دهد 

ای کاش در میان این همه هنرمند قابلی که در کشور داریم در طول این سی سالی که این شعر را گفته ام یکی از آنها با خط خوش می نوشت و به سمع و نظر همه می رساند ولی افسوس که در میان اینهمه با سواد و بافرهنگ یکی نیست که حمایت و همکاری حداقلی از فداکاران و عاشقان داشته باشد از قدیم همینطور بوده است رفیق زندان یوسف هم وقتی که از زندان آزاد شد از یوسف یادش رفت 

ما فداکاران امیدمان هرگز به کسی نیست فقط به خداست چون شعارمافقط خداست اگر حمایت و همکاری از دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های مشهور جهان می خواهیم دلمان برای دردمندان و قرض دارانی جوش می زند پرپر می زند که با وجود اینهمه ناز و نعمت پروردگار در فقر و پریشانی به سر می برند ما برای نجات آنها تقویت می خواهیم از خدا هم در باطن می خواهیم قلبهای ستاره های مشهور جهان را به سمت و سوی ما متمایل گرداند داستان فعالیت و فداکاری ما را به گوش بزرگان جهان برساند تا جهان را گلستان کنیم ما عاشق صلح و دوستی هستیم 

بعد از همه همت و تلاشهائی که می کنیم تبلیغ و تشویقی که از خودمان از هنر خودمان از فداکاری خودمان می کنیم بازهم چشم و امیدمان به خداست چون اگر خدا نخواهد هرگز داستان عشق وعاشقی ما به گوش کسی نمی رسد حتی زن و بچه خودمان هم درکمان نخواهند کرد ولی اگر خدا بخواهد بله داستان ما به گوش ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارها هم می رسد برای خدا کاری ندارد کافیست یک کار کنیم یک سخنی از ما برزبان جهانیان جاری شود یک یادگاری از ما به گوش دانشمندان و ثروتمندان برسد معجزه و کرامات پروردگار در یک چشم به هم زدن اتفاق می افتد 

ما عاشق صلح و دوستی هستیم عاشق کمک به دولت و ملت خودمان هستیم و بیزاریم از جنگ و خونریزی 

یک حرف صوفیانه بگویم اجازت است    ای نور دیده صلح به از جنگ و داوری 

کسانی که داستان صخا به گوششان رسید و بی تفاوت و بی توجه بودند ضدهمکاری کردند با معوقات باعث سوء تفاهم و سوء ظن هائی شده اند هرچه زودتر توبه کنند و از خشم و غضب پروردگار بترسند آه و نفرین فداکاران سخت دلدوز است 

داستان تائب در صخا را که در اوج صداقت و ایمان و فداکاری قراردارد به گوش رهبر پیر و فرزانه برسانید تا با گفتن درد دلهایم ایران را گلستان کنم تا با دعای خیر خودم ایران را گلستان کنم تا با ایده ناب خودم که از دل حافظ و قرآن و تورات و انجیل بیرون کشیده ام همه روستاهای ایران و جهان را گلستان کنم و قلبهای همه شما عزیزان را خشنود سازم همه شما را شاد و خرسند سازم به شرط حمایت و همکاری خداپسندانه از این فداکار عاشق 

به خدا حیف است که در هرروستا و شهری فداکارانی داریم که در یک چشم به هم زدن می توانند دنیا را گلستان کنند اما با بی توجهی ها و بی تفاوتیهای شدید مواجه هستند و شب و روز آه می کشند و از غم و غصه دردمندان و قرض داران زجر می کشند از جوروجفای مغرضان شکنجه و عذاب را تحمل می کنند 

الان هم اگر کشور ما در امنیت هست بخاطر دعای عاشقانی هست که از دل و جان برای ایران دعا می کنند در سراسر جهان آریائی های اصیلی را داریم که علیرغم همه حرفها باز از ته دل برای دورماندن کشور از جنگ و خونریزی دعا می کنند و دعای آن عزیزان است که به همه ما فرصت فکر و اندیشه می دهد تا با تقویت فداکاران ایران و جهان را گلستان کنیم و قلبهای همه را شاد گردانیم من عاشق فداکارانم و به معرفی آن عزیزان علاقمند هستم یک گوشه از سخنان خانم صحت که یک فداکار ارزشمند است و قبلا مفصل توضیح داده ام یاد فداکاران یاد خداست و خیر و برکت می آورد 

در ادامه صحت در خصوص سن خود عنوان کرد: من تاکنون سن خودم را به کسی نگفتم اما به خاطر اینکه الگویی باشد برای افرادی که از سن ۵۰ سالگی بالا هستند در این برنامه میگم که متولد ۱۳۱۹ و الان هم دانشجوی کارشناسی تاریخ هستم. فردا هم امتحان دارم (خنده)

وی در خصوص شروع فعالیت خود ادامه داد: من همیشه با دید مثبت به زندگى نگاه می‌کردم و با همسرم ارتباط خوبی داشتم. همواره به دنبال شادی در زندگى هستم. فعالیت‌های خود را با انجام ورزش شروع کردم و در این میان با خانم‌های سالمند که من به آنها جهان‌دیدگان می‌گویم آشنا شدم و به مرور کلاس‌های خاطره گویی را راه‌اندازی کردم.

وی افزود: تعداد زیادی از خانم‌ها در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند. با این دوستانم در رابطه با ازدواج به خصوص دوران نامزدی حرف می‌زنیم. چون دوران نامزدی خیلی دوران قشنگ و پرخاطره‌ای است.

در ادامه، خانم‌های دیگری که به همراه خانم صحت آمده بودند از حضور مثبت، حال و هوای خوب کلاس خاطره‌گویی و انرژی مثبت خانم صحت گفتند و اینکه بعد از شرکت در این کلاس‌ها، زندگی آنها تغییر کرده است.

صحت در پایان گفت: من همیشه به آنها می‌گویم زندگی فراز و نشیب دارد شما خودتان را باور کنید و به خودتان انرژی بدهید. همیشه ورزش کنید و از همه مسئولان می‌خواهم که افراد را کنار هم جمع کنند تا شاد باشند.

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

x9h4_1777.jpg

d515_1352.jpg

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫یک حرف صوفیانه بگویم اجازت است‬‎

Image result for ‫یک حرف صوفیانه بگویم اجازت است‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی